Webbhallem Tar för långt tid hämta Reklamation

Permalänk
Medlem

Webbhallem Tar för långt tid hämta Reklamation

Någon som har erfarenhet av Reklamation till webbhallen

lovade antingen 23 mars torsdag eller tisdag 29 mars
att hämta ut mit paket ,
De bruka hämta paket på tisdagar eller torsdagar enligt webbhallen .

enligt posten så ligger min Reklamation kvar på post kontoret .

Jag kan väl se på kolli nummret RR686286556SE
när webbhallen har hämtat ut paket ?
Det är torsdag 31 mars , har inte hänt något

Jag Kan inte se någon anledning för företaget att vänt dröja med
att hämta ut min paket från posten , ska ligga hoss webbhallen . på kö för Reklamation ärenden
kolli nummer
RR686286556SE

följesedel ordnummer 283652

22 mar
Postcenter Sveavägen, Försändelsen är på väg till mottagaren utdelningsområde
22 mar
Postcenter Sveavägen, Försändelsen har kommit till mottagarens serviceställe. Rek - Utlämningsavi har skickats till mottagaren. Express - försändelsen har överlämnats för utkörning.
22 mar
Stockholm, Försändelsen har sorterats på Postterminal
21 mar
Postcenter Edingsväg, Försändelsen är mottagen, sorterad och vidaresänd inom Postens serviceställenät. Försändelsen är på väg till mottagarens utdelningsområde.
21 mar
ICA Nära Dalaberg, Försändelsen är mottagen, sorterad och vidaresänd inom Postens serviceställenät. Försändelsen är på väg till mottagarens utdelningsområde.
21 mar
ICA Nära Dalaberg, Avsändaren har lämnat in försändelsen på sitt serviceställe.

Visa signatur

Är dyslektiker
asus p4c800 E delux Intel 478 3.2GHzPrescott Hyper48 cup kylare Hitachi hårdisk250gb Crucial PC4000 BallistiX & Tr 500 mhz 1500 mb His 850 agp 540/1180 OCZ 700 watt Thermaltake Kandalf Super Tower Xaser VA9000BWS Plextor 716A IDE Samsung TS H352A

Permalänk
Medlem

Hur har du skickat den?
Var det webhallen som berättade hur du skulle skicka varan eller?
Verkar konstigt, hela grejen alltså. Det ligger på ett postkontor och webhallen måste gå dit för att hämta ut det. Känner inte till många företag som accepterar sådant. De vill ha paketen skickade direkt till företaget och inte hämta ut på någon kontor. Tar förmycket tid. Tydligen så hämtar webhallen paket två gånger i veckan såatt så långt är det väl rätt.

Sen får du även tänka på att det varit en mängd röda dagar samt klämdagar mitt upp i allt där folk varit lediga osv.

Permalänk
Medlem

sickade som ett rekomanderat brev min prescott ,

webbhallen har fått en Försändelsen Utlämningsavi

Visa signatur

Är dyslektiker
asus p4c800 E delux Intel 478 3.2GHzPrescott Hyper48 cup kylare Hitachi hårdisk250gb Crucial PC4000 BallistiX & Tr 500 mhz 1500 mb His 850 agp 540/1180 OCZ 700 watt Thermaltake Kandalf Super Tower Xaser VA9000BWS Plextor 716A IDE Samsung TS H352A