Positiv kritik till MyCom!

Permalänk
Medlem

Positiv kritik till MyCom!

Jag la en order på följande saker på Fredagen,

1st 120mm Fläkt | I lager
1st 80mm Fläkt | I lager
1st 90mm Fläkt | I lager
1st KOSS SB45 Headset | INTE i lager.

De fick in headsetet på Måndagen, och hela beställningen skickades samma dag och var hos mig på Onsdagen.

Ville bara skriva detta då jag sett att folk har varit missnöjda med MyCom.

Permalänk
Medlem

Jag har köpt några saker för ganska mycket pengar uppdelat på 4-5 gånger.

Det enda jag har och anmärka på själva butiken är köerna. Men det kommer man förbi genom att beställa från internet och hämta ut.

Mycom är en bra butik

Visa signatur

Asus P5K-Premium WiFi | Intel Core2Quad Q6600 @ 3.3Ghz | 4x2GB OCZ Platinum | Radeon HD6950GB | Intel SSD 160GB

Permalänk
Medlem

har också handlat på mycom för mycket pengar, tycker de har mkt bra service ( iaf när de hade sin butik i pubhuset). Den ända som är dåligt är att de har ganska "höga" priser...

annars mkt bra butik

Visa signatur

AMD64 3000+ Venice [YBBLE 0523DPCW] @ 2630 MHz | Asus A8N-E | GEIL 1GB DDR400 @ DDR480 | Hitachi 160GB S-A2 | G-Force 6600GT @ 580/1080 | TT Soprano
Läs ESD F.A.Q

Permalänk
Medlem

Mycom är ruggigt bra nu när dom har bytt lokal , knappt någon kö och väldigt snabba i kassan , och så är bruttan som står där väldigt fin ;). Jag väljer mycom framför webbis anyday.

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag hatar MyCom.
Beställde en fredag en kabel som då bleev dyr med frakt. Fick då idén att lägga till en sak till när man endå beställde för att slippa köpa den senare..
Prolemet var bara att ordern redan hade skickats iväg

Murphys lag is teh shit, när man vill att något ska skickas iväg snabbt så tar det tid, när man däremot vill att den inte ska skickas snabbt så gör den det

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

MyComs köer brukar vara odrägliga.
Kommer man in i affären så är det typ alltid 30 pers där.

webhallen ligger ett stenkast ifrån och brukar vara aningen billigare.

Men jag har handlat hos båda och har inget att anmärka på ang leverans då jag hämtar i butik.

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk
Medlem

Fick hem min CM hdd-modul som jag beställde i fredags, tycker jag är bra

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower