Permalänk
Medlem

dataservice i gbg

funderar på att lämna in min data o få tillbaka den fungerande då jag inte kan ordna det själv men jag har ingen erfarenhet av det här sen tidigare och det jag hört om dataservice är inte uppmuntrande. Om någon skulle vilja dela med sig av sin erfarenhet med dessa ställen skulle jag vara väldigt tacksam.

Link Det här stället dök först upp när man sökte på gula sidorna o verkar hyffsat. Any ideas?

Permalänk
Medlem

Skall du inte söka av forumet lite innan? kollade din tidigare tråd.

Jag lämnade en gång in min dator på felsökning det kostade 400:- eller något för standardundersökning, skulle kostat ännu mer om de fortsatt.
För det kan du ju köpa en ny processorfläkt annars, dvs om det är det problemet.
Men om pengar inte är något problem för dig så

Visa signatur

E8400,Scythe Ninja Plus B,Gigabyte GA-P35-DS3,4Gb Corsair PC6400,LeadTek GeForce 8800GT 512MB,WD6400AAKS 16MB 640GB,Pioneer DVR-215,Antec P182,NesteQ NA4501 450W,

Permalänk
Medlem

Vad har du för problem med din datOR?

Duedate

Permalänk
Medlem

såg i den andra tråden att iTohC postade reglerna.

Tja Doomguard jag skriver det här oxå till dig!
Jag ber om URSÄKT!!, eftersom det står "Butiksguide"
så trodde jag att man kunde göra presentaton av vårt företag, jag ser nu att det var mot reglerna. JA jag erkänner att jag har gjort FEL, men kan du inte använda en annan attityd kankse som iTohC ?

Permalänk

Moderator - slå in ngt mjukt paket (såsom en dator) till denna firma - de verkar totalt ha missat regler och etikett.

ändrat

Visa signatur

AMD 3000 64 X 800PRO 256MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doomguard
Moderator - slå ngt hårt i huvudet på denna firma - de verkar totalt negligera regler och etikett.

andra inlägget från firman - vilket visar på stort förakt och stor inkompitens.

Nej jag negligera inte regler och etikett. Jag gjorde ett fel! ett bevis på det är ju att jag snabbt som attan rättade till det efter att ni upplyste om det.

Tja det var INTE konstigt att det blev 2st postar, 1 var ju presentationen av oss, den andra var ju ett tips om att vi kunde hjälpa till, han sökte ju det vi kan erbjuda!
Inget konstigt alls med 2 inlägg. Så det handlar inte om att vi visar stort förakt och stor inkompitens.

//mikeyboy jag ursäktar igen.

P.S din attityd i ditt svar var inte trevlig!

Permalänk
Hedersmedlem

Nu tjatar vi inte mer om det, åter till topic!