Permalänk
Avstängd

Xbox 360??

har bara lite frågår angående den nya xbox och om ni kan svara dom elelr kanse visa mig några länkar som skulle hjälpa skulle det vara snällt:

1: När exakt kommer den

2: vad kommer den kosta( hörde att det kommer finnas olika versioner) måste veta innan jag börjar svara

3: PS3 eller xbox360, vad väljer man??

Visa signatur

jag gillar glass!!!!!

Permalänk
Medlem

Re: Xbox 360??

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nela04
har bara lite frågår angående den nya xbox och om ni kan svara dom elelr kanse visa mig några länkar som skulle hjälpa skulle det vara snällt:

1: När exakt kommer den

2: vad kommer den kosta( hörde att det kommer finnas olika versioner) måste veta innan jag börjar svara

3: PS3 eller xbox360, vad väljer man??

1. Innan 2006

2. Lite billigare en Xbox vid releasen, men kanske runt ~3000.

3. Pest eller Kolera? Kan man inte svara på, båda lär bli multimedia maskiner hursomhelst.

Visa signatur
Permalänk

Re: Xbox 360??

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nela04
har bara lite frågår angående den nya xbox och om ni kan svara dom elelr kanse visa mig några länkar som skulle hjälpa skulle det vara snällt:

1: När exakt kommer den

2: vad kommer den kosta( hörde att det kommer finnas olika versioner) måste veta innan jag börjar svara

3: PS3 eller xbox360, vad väljer man??

1. Billy G har sagt november.

2. Ryktas om en hårdisk add-on, men den billigaste sägs bli runt 3500-4000.

3. Xbox360 så klart.

Permalänk
Avstängd

1. q4 2005 i usa och japan, q1 2006 i eu (sägs det)

2. $369 för versionen med hdd och bakåtkompabilitet, $299 för den vanliga versionen (sägs det)

3. båda

men om man måste välja, ps3.

Permalänk
Medlem

Måste ni svara samma sak 3 gånger? Eller rättare sagt 2, då det ena är lite av ett Fanboy inlägg...

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

och kommer man kunna chippa den eller, dvs när det är möjligt för det har varit snack om att det kommer bli eller redan är olagligt att chippa sina konsoller?

Visa signatur

jag gillar glass!!!!!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nela04
och kommer man kunna chippa den eller, dvs när det är möjligt för det har varit snack om att det kommer bli eller redan är olagligt att chippa sina konsoller?

allt annat har man kunnat chippa så det borde väl fungera med 360 också. och det är inte olagligt att chippa, däremot är det olagligt med spel, filmer etc som man inte betalat för

Permalänk
Medlem

Det finns förvisso en ny lag från 1 januari i år som handlar om att man inte få gå förbi kopierings skydd, i alla fall så länge det handlar om hårdvara, Vi har att tacka UK för denna lag.

Men det hela är VÄLLLDIGT enkelt att komma förbi, sällj ett moddad konsoll utan bios sen låt användaren göra den iligala handligen. Sen finns det förvisso inte någon som som skulle sätta dit någon för att den har modifierat sin egen konsoll

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

är det sant att de ska släppa 2 olika xbox 360? låter ju lite konstigt hur svårt är det att lägga in bakåtkompabilitet? aja, jag köper iaf den dyra verisonen så jag kan spela alla xbox spel som jag har missat för jag itne köpt någon krysslåda

!REKLAM!
Detta är en lågbudgetfilm om kärlek, svek och oknytt.
Ett måste för alla fantasy, splatter, folksagoälskare.
Filmen är 52 minuter lång och jag varnar känsliga tittare.

http://www.piratebay.org/torrents-details.php?id=3327290

Visa signatur

[iMac 27" i5 2,8GHz 8GB Ram 1TB HDD 128GB SSD] [Macbook Air 11" 1,6GHz i5 2GB Ram 64GB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cempa
är det sant att de ska släppa 2 olika xbox 360? låter ju lite konstigt hur svårt är det att lägga in bakåtkompabilitet? aja, jag köper iaf den dyra verisonen så jag kan spela alla xbox spel som jag har missat för jag itne köpt någon krysslåda

!REKLAM!
Detta är en lågbudgetfilm om kärlek, svek och oknytt.
Ett måste för alla fantasy, splatter, folksagoälskare.
Filmen är 52 minuter lång och jag varnar känsliga tittare.

http://www.piratebay.org/torrents-details.php?id=3327290

Jag är ytterst tveksam till om du får länka till torrents och liknande på detta forum, eller rättare sagt. Man får INTE länka/prata om olagliga saker och hemladdning. Filmen är iofs gratis men hosten klassas nog inte direkt som laglig.

Visa signatur

"Konsten att kunna flyga är att slänga sej mot marken ... och missa"