Pc City Jönköping.

Permalänk
Avstängd

Pc City Jönköping.

Öppnar i morgon kl08:00, tittat igenom deras erbjudanden och visst det är ett par fina prylar för ett bra pris men nu är frågan ifall det är värt att stå i kö i timmar och kanske inte kan köpa något.

Permalänk
Medlem

jag ska dit iaf.

Visa signatur

Gillar prylar och spelar sällan

Permalänk
Medlem

Tro mig de har så mycket mer än bara det som står i tidningen :).
Så var det iaf när de öppnade för något år sedan i Sickla :).

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk

Ska du ha ngt så får du nog vara där vid 05:00 för att det inte ska vara för lång kö...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Ska du ha ngt så får du nog vara där vid 05:00 för att det inte ska vara för lång kö...

Det stämmer mycket bra, ju tidigare ju mindre kö
När butiken i Sickla skulle öppna så hade vissa vart där sen nån dag innan, några som hade med sig sov-nånting (kommer inte på namnet nu, nån får rätta mig)

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk

Sovsäckar?

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

Skriv gärna vad ni får för intryck av butiken, om det verkar vara bra folk och så. Börjar nämnligen jobba på Pc City här i Västerås 3 juni

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireFox
Det stämmer mycket bra, ju tidigare ju mindre kö
När butiken i Sickla skulle öppna så hade vissa vart där sen nån dag innan, några som hade med sig sov-nånting (kommer inte på namnet nu, nån får rätta mig)

När de öppnade i Infra City var några kompisar till mig där 22.00 kvällen innan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Sovsäckar?

Nej inte sovsäckar, utan sånna som man bara ligger på, kommer fortfarande inte på vad de heter =/..

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Ska du ha ngt så får du nog vara där vid 05:00 för att det inte ska vara för lång kö...

Hörde på radion att de började köa redan kl21 på måndagen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireFox
Nej inte sovsäckar, utan sånna som man bara ligger på, kommer fortfarande inte på vad de heter =/..

liggunderlag?

Visa signatur

"No bird soars too high if he soars with the power of his own wings"

Permalänk
Medlem

Tänkte dra dit efter skolan. Enligt ett par klasskompisar så var det mest skitprylar som var billiga.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kapitalist
liggunderlag?

Aa något liknande :).

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

var där vid 0600 och fick allt jag ville ha.

Visa signatur

Gillar prylar och spelar sällan

Permalänk
Medlem

sökte jobb där, de ringde dock för några veckor sedan och sa tyvärr :/....

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk

Jag fick tag i den sista stationära datorn för 2490kr.. en 2.8 med 256ram o duallayer brännare.

Men jag lämnade tillbaka den till nån som behövde den bättre:-)

Riktigt mycket grejjer till bra priser.

Visa signatur

[1] Asus A7N8X-E Deluxe- AMD 2500+-HDD 2* 120 Sata Seagate -1Gb RAM-Asus 9600SE-Nec 1300

[2]Server @ 1800+ und 512 RAM und 600Gb @ My Network

Permalänk
Avstängd

Har ni siba i närheten så kan jag lova att dom har billigare

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det finns mycket kvar?
För jag funderar på att åka in imorgon eller i övermorgon, bra och veta om det finns något kvar så man inte åker in i onödan .

Visa signatur

Få tillbaks Övriga Ämnen!

Permalänk
Medlem

Finns knappt nåt kvar av det billigaste. 17" tft för 999kr är slut. Digitalkamera för tusenlappen är slut mm...

Permalänk
Medlem

Var där idag vid 7-tiden på kvällen. Var fortfarande massa folk där då och ganska mycke saker fanns fortfarande kvar tyckte jag att det såg ut som. Var iaf inte direkt jättebilligt där, såg en del ram-minnen som inte över överdrivet dyra, men å andra sidan så var det ju rena noname-märken på dem. Hårdiskarna de hade var inte direkt billiga heller. Bra iaf att ha en butik så nära, kan väl alltid vara bra till något.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Hmm, okej. Någon som såg om det fanns några routrar kvar ?

Visa signatur

Få tillbaks Övriga Ämnen!

Permalänk
Medlem

What's all the fuss about? En ny butik - och? Sova framför butiksdörren natten innan? Kom igen. Tusentals köande...

Vad är det som är så speciellt? 3st 17" TFT för 999:- som de säljer med förlust bara för att locka folk. De har bara ett antal billiga grejer i början som de säljer med förlust för att locka folk. Så j-a snål är jag inte så jag skulle köa utanför butiken för att kanske göra ett fynd. Imorgon lär de vara lika dyra igen som vanligt. Bah!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ax3^
Någon som vet om det finns mycket kvar?
För jag funderar på att åka in imorgon eller i övermorgon, bra och veta om det finns något kvar så man inte åker in i onödan .

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredrol
What's all the fuss about? En ny butik - och? Sova framför butiksdörren natten innan? Kom igen. Tusentals köande...

Vad är det som är så speciellt? 3st 17" TFT för 999:- som de säljer med förlust bara för att locka folk. De har bara ett antal billiga grejer i början som de säljer med förlust för att locka folk. Så j-a snål är jag inte så jag skulle köa utanför butiken för att kanske göra ett fynd. Imorgon lär de vara lika dyra igen som vanligt. Bah!

Okey.....

Vad får du 3st TFT ifrån?

Permalänk
Medlem

Bra butik, hittade lite kablar (för projjen) och lite småsaker som usb disk osv.

Visa signatur

AMD Opteron 146, DFI nF4 SLI-D (BIOS 704-2BTA), Crucial BallistiX PC4000 2x1GB, Gainward 7800GT, Pioneer DVD-RW, NEC Multisync FE950/InFocus 4805.

Permalänk

Fan... Varför missade fattiga jag detta. Är ju inte så långt dit från Skövde.
Jaja, nu slapp jag slösa de få pengar jag har i onödan.

Permalänk
Medlem

Dom säljer 6200 till agp för 600kr och 6600gt för 1200kr, märket är PNY verto och båda har 128mb minne. Skulle vilja köpa ett om jag hade pengar.

Visa signatur

Don't Panic
Studerar

Permalänk
Medlem

Tänkte köpa mig ett till ram-minne där men just den kroken de hade hängt på var ju tommare än tom när jag kom dit. Däremot så fanns alla andra minnen som jag inte ville ha kvar =/

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Rätt mycket prylar har de i vilket fall.
2st Belkin nätverkskort + 25m kabel för 49:- var snuskigt billigt.
Värt att köpa bara för kablens skull.

Galet många vakter. Säkert 7-8st samt en som satt och övervakade via butikskamerorna.

Bra med mycket prylar så man kan se och känna lite innan köp.
Vare sig man köper där eller på nån nätbutik.