Ge mig tips på företagsnamn!

Permalänk
Medlem

Ge mig tips på företagsnamn!

Hej,

Har ett projekt på min utbildning som tänkt driva en liten butik som säljer grejer av alla slag.

Det kan vara allt från udda datatillbehör till tändare, affischer och t-shirts.

Har ni några bra tips på ett namn på företaget? Nått kort och enkelt som samtidigt ger en aning vad det är vi säljer..

Tack

Permalänk
Medlem

alltialloshopen.....

Visa signatur

XP2000+@1880Mhz~164x11,5 m. Alphafläns. MsI k7t266 m. BIOS 3,7B4 G-force2 Ti m. Zalman ZM80A. 1x512 Corsair 2700. 80gig seagate. samsung-52x cdrom, plextor-16x cdr, pioneer-4x dvdr.

Permalänk

Umeå frukt och mekaniska?

Visa signatur

--
Mats

Permalänk
Medlem

dino2.se ?

Visa signatur

detta är min nya sign!

Permalänk
Avstängd

spyt å blandat?

EDIT: nej just ja, det är visst en pizzeria som har namnet redan

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

umestuff

prylar o sånt

saker o ting

input o output

problemlösaren

behovet

stuff

neadIT

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fraggel
neadIT

needIT?

gott & blandat

Visa signatur

○ Citera

Permalänk
Medlem

Gotit.com

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

metal garden
special stuff
gadjet
www.hand.la
www.pryl.ar

Nä nu känner jag att det kvalliten skönt här... flåt, ville så gärna lämna mitt bidrag

"Anders Kvallitets skitprylar"

Visa signatur

Min signatur hade fallit bort: Typiskt.
Min dator är en snart två år gammal iBook: Stackars gamla Ibook.
Min serie/reseprogram/sitcom/realityshow finns det i dagsläget: Tre delar av.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ocap
metal garden
special stuff
gadjet
www.hand.la
www.pryl.ar

Nä nu känner jag att det kvalliten skönt här... flåt, ville så gärna lämna mitt bidrag

"Anders Kvallitets skitprylar"

En blandning av felstavning och oxymoron borde nog locka en och annan, i varje fall till ett skratt.

Om det nu skall vara udda prylar. Varför inte kalla den för "Udda!"

Visa signatur

System:IBEX 7001, CPU: Z80A Zilog 2.5MHz, RAM:64KB, ROM: 64KB, Lagring: 400KB * 2, Grafik:24 x 80 tecken (grön), OS: CP/M

Permalänk
Medlem

Allround

Visa signatur

Antec Sonata, TruePower 380w | Intel Pentium 4 Prescott, 3.0 GHz | Kingston 2x512 RAM | WinFast PX6600 TD 128 MB | Audigy 2 ZS | Seagate Barracuda SATA 120GB | NEC ND-3520A

Permalänk
Visa signatur

Core i7 @ 3.8GHz | Asus P6T Deluxe v2 | Corsair 3x2GB PC12800 | Radeon 5870 | Corsair 550W | 2x74 GB Raptor Raid 0 | Intel 160 GB SSD

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk

yoinkIT.se

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

gotmilk.ru ?

Visa signatur

"Signatur raderad. Inte denna typ av signaturer på forumet tack! /Najk" - Najk

Permalänk
Medlem

geek.R U (?)

Visa signatur

Min signatur hade fallit bort: Typiskt.
Min dator är en snart två år gammal iBook: Stackars gamla Ibook.
Min serie/reseprogram/sitcom/realityshow finns det i dagsläget: Tre delar av.

Permalänk
Avstängd

Udda varor till datorer.. OddWare

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.