Permalänk
Medlem

Åsknedslag

Fick åsknedslag hemma och mina 2 datorer blev snabbt ombyggda till brödrostar. (LOL) Stort tack till Länsförsäkringar för ett supersnabbt agerande och för att jag fick tilbaka mina datorer redan dagen efter.

Visa signatur

Även datornördar är vanliga människor!!!

Permalänk
Medlem

Vadå tog de in datorerna på reparation?
Vad bytte de för delar då, nätagg?

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk
Medlem

De bytte nätagg i båda burkarna samt moderkort och modem i en av dom.

Visa signatur

Även datornördar är vanliga människor!!!

Permalänk
Medlem

är det lika bra saker i dom nu då?
Så dom inte satt i nåt skit bara..

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

Tja, nätaggen heter q-tec 300w. Vet inte om dom e bra men dom är tysta i alla fall.

Visa signatur

Även datornördar är vanliga människor!!!

Permalänk
Medlem

lol q-tec... inte helt oväntat

Visa signatur

[ Adopt, Adapt and Apply ]

Permalänk
Medlem

hahaha!
Grattis till ett så "jättebra" (skit) q-tec nätagg

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

AJ! det var inte så schysst att byta ut dom till q-tec, såvida du inte hade det innan.....
Dessa brukar vara aningens överspec'ade, förmodligen inte riktigt lika stadiga och "bra".
Jaja.. funkar det så funkar det iofs.

Vad jag menar är, hade du något slags märkes agg innan typ, Antec, Levicom, thermaltake, Tagan, så skulle jag bli kanonsne' om jag fick Q-tec istället.

Visa signatur

Det hemska med att bli klokare är att man tyvärr inser hur lite man egentligen vet!
Everything good in life is about nitrous compounds. I mean: liquid nitrogen-Fun with CPUs! Nitromethane-Gets 5000HP from 8 litre engine! Nitrous oxide-A laughing matter! Btw, 78% of the atosphere contains pure nitrogen!!! That's probably why you are smiling now!

Permalänk
Medlem

Det var ju inte så kul att ni dissade mina nya nätagg. Vad e det för fel på dom?

Visa signatur

Även datornördar är vanliga människor!!!

Permalänk

Qtec är lågbudgetskräp.

//FotoBullen

Visa signatur

"My girlfriend always laughs during sex - no matter what she's reading." - Steve Jobs

Permalänk
Medlem

Ok....Och vad skall jag i så fall byta dom mot om det blir problem framöver???

Visa signatur

Även datornördar är vanliga människor!!!

Permalänk
Medlem

Hett tips, skaffa ventilavledare så det inte händer igen

Sen angående nätagget så är det säkert inget som helst fel på Q-Tec, vore det så totalt värdelöst som folk vill påstå att det är hade dom inte sålts. Det är möjligt att dom är "överspeccade" och inte kanske fullt så kraftfulla som påstått, men det innebär inte att det inte duger fint åt dig.

Visa signatur

"..make the move over to a rackmount case, because rackmount cases get you chicks.."
-- Routermonkey

Permalänk
Medlem

Har aldrig haft några problem med mina q-tec iaf.

Folk klagar för att du fick nya grejer som inte var superbra pga åsknedslag? Håhåjaja.

Permalänk
Medlem

nisslass: klagar inte på att han fått nytt nätagg, bara lite taskigt med Q-tec

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

Om dom krånglar dina q-tec så begär annat fabrikat såsom jag nämnde i mitt förra post.
Något som inte är bottom-of-the-line typ q-tec, sweex, codegen

Visa signatur

Det hemska med att bli klokare är att man tyvärr inser hur lite man egentligen vet!
Everything good in life is about nitrous compounds. I mean: liquid nitrogen-Fun with CPUs! Nitromethane-Gets 5000HP from 8 litre engine! Nitrous oxide-A laughing matter! Btw, 78% of the atosphere contains pure nitrogen!!! That's probably why you are smiling now!