Dungeon lords hjälp tack

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Schluug
Det ska vara på M default, men icke! Utvecklarna sket i att ta med den och den kommer förmodligen i patch 1.2 (Yeah right!)
Själv blir jag bara mer och mer förbannad ju mer jag spelar detta skitspel. Världen är inte klar för fem öre! Har precis kommit till den där älvstaden, Arindale? Och utsmyckningen i t ex innet är ju ett skämt.. inte en människa, förutom Inn keepern. Inga möbler, inte ens en eld i öppna spisen.
Sen är det ju helt hopplöst att springa iväg lite på egen hand. Jag försökte mig på det och det tog säkert 20 min att hitta tillbaks igen eftersom man inte har någon karta! Idioti! Sen så hittade jag någon kista mitt ute i ingenstanns, vafan skulle det finnas en kista mitt i en skog för? GAH..
Borde vara olagligt att släppa ett så ofärdigt spel.

vet du vad jag tycker?
att du ska lungna ner dig och sluta spela spelet tills de har släppt någon/ra patchar så det funkar, annars kommer du få ett mentalt sammanbrott

Permalänk

Jag kommer inte ut genom west gate ännu? Har gjort klart uppdraget i monestary.

EDIT: aha, ett uppdrag till i monestary

Permalänk
Medlem

Någon som har klarat trialen i alv staden? Har fastnat i rummet med all eld överallt och tre pentagram på golvet....

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av virror
Någon som har klarat trialen i alv staden? Har fastnat i rummet med all eld överallt och tre pentagram på golvet....

Det är bara att döda alla som kommer ut från pentagramen (dom tar slut!).

Är i Fathienhuset i Ulm, har tagit mig till alven i fängelset, men cell dörren är jammad.
Hur får man upp den?

EDIT: Hittade nyckeln.

Permalänk
Medlem

jag har fassnat i något dark elv slot typ, inte i första staden. utan långt efter. jag har dödat konungen som jag skulle, har varit över allt i slotet men kan inte komma ut:/ där jag kom in är det lås..
hjälp tack:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snowblind
Det är bara att döda alla som kommer ut från pentagramen (dom tar slut!).

Jag har dödat alla men ingenting händer, bara en snubbe som skjuter eld på mig som jag inte kan nå....

Permalänk

När man har dödat alla på marken börjar 2 hissar att fara upp och ner, ta en av dom.

VARNING: Har läst att man inte får spara under detta dödande för att scriptet bryts och man kan inte klara rummet. Så om du inte hara sparat innan är det nog bara att börja om.

Permalänk
Medlem

Jo, jag märkte det : ( Det var därför det inte gick, tack så mycket för hjälpen.

Permalänk

nån som vet när nästa patch ska komma?

Permalänk

Var hittar man saken som de ond alverna har tagit? Jag har sprungit runt och räddat en snubbe och är nu nere i kloakerna.

edit: Hittade den.

Visa signatur

Take of your pants and jacket.

Permalänk
Medlem

Är fast på samma ställe, har hittat en av spakarna, men var hittar man den andra?

Permalänk
Permalänk

jag skulle bara vill informera alla som väntade på nästa patch. den har kommit nu. jag håller på att installera det för att testa om det hjälpte upp spelet. patchen är 40 meg stor så den bör fixa lite grejer

Permalänk

Hej hur får man fram kartan ?? lr måste man hitta en först?? svara gärna snabbt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sarre
Hej hur får man fram kartan ?? lr måste man hitta en först?? svara gärna snabbt

ca-2min är de snabbt nog för att jag ska få svara?
Det finns ingen karta! (eller om de möjligen kommit någon patch..)

Permalänk

Hej kan någon förklara hur man tar sig ut fårn fargrove? jag är fargrove men hur fan kommer man ut? jag har tittat överallt men jag hittar inget.... så kan någon hjälpa mig min msn är ollsen_913@hotmail.com så snälla hjälp mig... jag vill så gärna komma ut ur staden

Permalänk
Medlem
Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]