Datorbutiker i Malmö

Permalänk
Medlem

Datorbutiker i Malmö

Söker datorbutik i malmö som har Abit NF7-s i sitt sortiment.

Varken JME, Intax, Styggapojken eller Enter-computing har med det på sin hemsida.

Några andra butiker man bör kolla hos?

Permalänk
Medlem

Tror du radade upp dom få jag känner till. Men ligger det inte någon liten vid dalaplan? För mig jag köpte cd-r skivor där för hundra år sen.

Permalänk
Gäst

Intaxdata i Staffanstorp brukar har det mesta.
Annars brukar han alltid fixa fram det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DreamMaan
Intaxdata i Staffanstorp brukar har det mesta.
Annars brukar han alltid fixa fram det.

Låter bra, vet att när jag köpte ny CPU på Intax i malmö började vi prata om komplett. Visade sig att det fanns ett starkt samband mellan komplett och intax, kommer dock ej ihåg hur. Så han sa att allt som komplett hade kunde han fixa.

Edit: Snutte, är inte helt omöjligt. Kan inte komma på något namn bara.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zunken
Visade sig att det fanns ett starkt samband mellan komplett och intax, kommer dock ej ihåg hur. Så han sa att allt som komplett hade kunde han fixa

För att komplett är en stor grossist med.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

ni glömde den äldste: http://www.josty.se

och en till: http://www.net2world.se

Visa signatur

Oldschool [å:ldsku:l] adj. Användandet av datorprodukter som är äldre än 3 månader.

Permalänk
Medlem

och datorgallerian.. han har väl inte kursat än?

Visa signatur

detta är min nya sign!

Permalänk

det ligger väll en mittemot hansacompaniet också eller har den gått i konkurs?

Visa signatur

Skoskav?

Permalänk
Medlem

Gamla net2world's butik har någon köpt upp och öppnat en ny datorbutik i! Ta en titt där, har hört att det är billigt

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Medlem

Ligger någon butik mitt emot Caroli City "Kommer dock inte ihåg vad den heter"

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Vad i glödheta, har inte Intax kvar någon butik i malmö? På deras hemsida står det enbart om butiken i staffanstorp. Tydligen inte, ringde precis och den lades ner någon gång förra året. Skumt att man inte märkt det.

Edit: Är ni säkra på att NET2WORLD inte finns kvar? De hade ju en del intressanta produkter. På hemsidan ser det ju ut som att de är kvar.

Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zunken
Vad i glödheta, har inte Intax kvar någon butik i malmö? På deras hemsida står det enbart om butiken i staffanstorp. Tydligen inte, ringde precis och den lades ner någon gång förra året. Skumt att man inte märkt det.

Edit: Är ni säkra på att NET2WORLD inte finns kvar? De hade ju en del intressanta produkter. På hemsidan ser det ju ut som att de är kvar.

Det stämmer,Zunken

Hyran som han hade vid Värnhem var väldig hög.Han tog sitt pick o pack ut till sin bror som har elbutiken i Staffanstorp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DreamMaan
Det stämmer,Zunken

Hyran som han hade vid Värnhem var väldig hög.Han tog sitt pick o pack ut till sin bror som har elbutiken i Staffanstorp.

Synd, var en bra butik, inte lika lätt att bara åka ut till staffanstorp.

Hursomhelst verkar Net2World ha det jag letar efter. Ska åka in där imorgon.

Permalänk
Medlem

Jag bor i staffanstorp, INtaxData har lite av varje, dock tycker jag han är rätt dyr, även om jag köpte min dator hos han i Malmö.

Permalänk
Medlem

Kolla på Malmö Data kanske har

Visa signatur

8D

Permalänk
Medlem

Var inne på Net2World för första gången idag. Bra service, schysst och kunnig personal. Kan varmt rekommendera denna butik.

Fick dessutom ett Abit NF7-S V2.0 för 450kr.