Permalänk

IT Paradiset

Hejsan!!

Har sett att det är en del personer (bland annat jag ) som blir behandlade som skit av IT-paradiset (ironiskt namn)

Ring bolagsverket på 060 18 4000, där kan ni få mer uppgifter om företaget.

De har 7 anmälningar hos ARN. Fyra av dem blev uppklarade efter ca en månad, och då gjorde parterna upp i godo, dvs IT-paradiset tog sitt ansvar efter påtryckning av myndighet.

jag kommer också att anmäla, eftersom det verkar vara enda sättet att få sin rätt som konsument.

Ville bara informera mina vilsna bröder och systrar som också drabbats! Ge inte upp!! Inget företag behandlar mig som skit och kommer undan med det. Jag har en hel sommar på mig att driva detta!!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 BE @ 3.8 GHz[] 8 Gb Corsair XMS3 1600 MHz [] HIS 6950 2Gb [] Creative X-Fi Platinum [] Antec P182 [] Corsair 550W []

Asus EEE PC 1000H (2 gb minne)

Permalänk
Medlem

& när du säger "blir behandlade som skit" så menar du...?

Permalänk

Att man kontaktar dem för reklamation, får retursedel och skickar in varan. Sen hör man INGET på ett halvår. Telefonen funkar inte, svara inte på mail, noll... När man väl hör något och förklarar läget möts man av inkompetens och bristfälliga rutiner hos företaget, och sedan total tystnad igen....

7 anmälningar samt en polisanmälning talar väl för att detta inte är ett OK företag i dagsläget....

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 BE @ 3.8 GHz[] 8 Gb Corsair XMS3 1600 MHz [] HIS 6950 2Gb [] Creative X-Fi Platinum [] Antec P182 [] Corsair 550W []

Asus EEE PC 1000H (2 gb minne)