Permalänk
Medlem

Overclockers.se

Har tänkt köpa några saker till burken nu när jag har sparat ihop lite pengar.
Är overclockers.se påltliga?
Någon som kan berätta om sina erfarenheter från dem? Någon annan butik som säljer billigt?

Slutligen; kan någon sätta ihop ett vattenkylningspaket (s478) till mig? Vill gärna ha block från DD. Ska kunna kyla gfx, nb, cpu.
Vill se vad priset landar på. (Mitt system i sign.)

Tror ni den här kylaren är bra med rätt fläkt?
http://www.overclockers.se/ItemInfo?itemId=43417651

Kostar blocket verkligen så mycket eller är det ett stavfel??
http://www.overclockers.se/ItemInfo?itemId=34635784
(det är troligen fixat nu då det var ett stavfel )

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Man kan lita på overclockers. Tar dock en extra dag med posten om man bor söder on sundsvall, typ. Bra erfarenheter med support.

Permalänk
Medlem

man kan lita på overclockers.se
och ifall du skulle fråga det på techsweden.org så skulle alla säga att man kan det.

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe | Conroe E6600 | 2GB Corsair PC6400 CL5 | XFX 7900GT 470M | Cooltek CT600 | 250GB+2x400GB Samsung SATA | Samsung SATA DVD Brännare |

Permalänk

Ptja, jag kommer nog inte direkt säga att dom är snabba på att skicka.
Beställde ett chassi som fanns i lager i fredags, får ingen bekräftelse på mail.
På onsdagen efter mailar jag dom och frågar om det är skickat, jag får tillbaka ett kollinummer som blir spårbart dagen efter, Torsdag den 26e.

Lång tid? ptja, känns som att det borde vart skickat redan på Måndagen, och framme på Tisdag, senast Onsdag. Men men.

Visa signatur

//

Permalänk

att inte att förglömma...overklockers ligger i Luleå ...en bit upp

Permalänk
Medlem

Tog endast två dagar för mig att få mitt paket, och jag bor i Malmö

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lappen_87
att inte att förglömma...overklockers ligger i Luleå ...en bit upp

Ptja, för vissa kanske.
Mig ligger det en bit nedanför iaf.

Sen kanske det bara är jag, men dom visar inte några fraktkostnader och liknande nånstans vad jag sett.

Visa signatur

//

Permalänk
Medlem

Mycket god och personlig service. De hörde av sig per telefon när en sak jag hade beställt var slut på lager, och ersatte det på lämpligt vis. När beställningen var lagd dröjde det 20 minuter innan jag fick orderbekräftelse och försändelsen var packad. Trevliga norrlänningar det där.

Visa signatur

P4 2.8GHz @ 3.5GHz C1 | 512MB Corsair XMS3500 DDR | Abit IT7 Max2 V.2 | Hightech Radeon 9700 Pro @ 415/362 | Dual 19" TFT | 0.8TB S-ATA-converted 8MB cache | Addtronics 7896A | 600W PSU [2*300W] | Eheim 1048 | Maze 3 | AC Twinplex | DD Heatercore | 3dmark 03 - ~6000p and climbing | 3dmark 2001 SE - ~20000p and climbing

Permalänk
Medlem

Förhandsbokade mitt DFI och OCZa nätagg där, dem ringer på mobilen när det kommit. (Hade lunchrast) Då blev det att ta bilen och hämta det. Köpte även min 19" TFT där, lite dyrare än att beställa men man fick se den uppackad och att den inte hade några pixelfel alls.

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF

Permalänk
Medlem

dom är stabila sist ja beställde lite.

Permalänk
Medlem

Tycker det är väldigt trevliga människor att ha och göra med.

Permalänk
Medlem

Jag tycker Overclockers är helt perfekt! Iaf dom gångerna jag har varit dära, inget fel!