Något g33kigt för ~1300kr

Permalänk
Medlem

Något g33kigt för ~1300kr

Jag råkar ha fått tag på lite extra pengar nu och har bestämt mig för att kasta av med allt på en gång, istället för att köpa chips och godis av allt. Så just nu behöver jag hitta något ordentligt "geekigt" att köpa.
Har funderat på en begagnad bärbar dator, men man hittar bara ren skrot i denna prisgrupp. Tänker inte heller skänka pengarna till dig (så slipper jag alla som skriker det).

Kollade ett tag på en Nintendo DS, men såg att man inte riktigt än har lyckats modda/chippa den ordentligt, och DSLinux är under utveckling.

Så nu är frågan, vad ska jag ha?
HJÄLP!

Visa signatur

- - aengel - -

Permalänk
Medlem

Gör nåt riktigt tråkigt för pengarna.

Spara eller placera dem.

Permalänk
Medlem

Köp bananer? Bananer är fan gott! Fast jag föredrar iofs äpplen, lite sura och hårda ska de va! Inte såna där mjöliga mjuka gubbäpplen!

Sådär... Problemet löst, lås tråden!

Permalänk
Medlem

Köp en get ?
Just de ja, skulle låsas med så då kommer det med

Permalänk
Medlem

Vet precis vad jag skulle köpt. En portabel DVD-spelare. Såg en för 1495:- på Expert. Tuff som satan och verkade ha bra kvalite. Hade vart perfekt att ha med sig på jobbet

DMTECH PDV-771
Bärbar och ultrakompakt DVD-spelare med 7" inbyggd skärm. Enkel att ta med sig på semestern eller till sommarstugan. Oumbärlig i bilen. Klarar DVD, DVD-R/RW (+/-), CD-R/RW, MP3, JPEG och VCD 1.0.

12 volts ciggkabel och väska ingår för enkel montering i bilen. Går även att köra på det uppladdningsbara batteriet för fullständig frihet. Se dina filmer var du vill!

Kampanjpris: 1.495:- Tidigare pris: 2.495:-

Permalänk
Medlem

ptja vad behöver du?

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Inaktiv

Skicka dom till mitt konto så skickar jag en hemlig gåva till dig, gåvan kan vara värd allt mellan 1-5000kr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wassblad
Vet precis vad jag skulle köpt. En portabel DVD-spelare. Såg en för 1495:- på Expert. Tuff som satan och verkade ha bra kvalite. Hade vart perfekt att ha med sig på jobbet

DMTECH PDV-771
Bärbar och ultrakompakt DVD-spelare med 7" inbyggd skärm. Enkel att ta med sig på semestern eller till sommarstugan. Oumbärlig i bilen. Klarar DVD, DVD-R/RW (+/-), CD-R/RW, MP3, JPEG och VCD 1.0.

12 volts ciggkabel och väska ingår för enkel montering i bilen. Går även att köra på det uppladdningsbara batteriet för fullständig frihet. Se dina filmer var du vill!

Kampanjpris: 1.495:- Tidigare pris: 2.495:-

http://www.expert.se/bilder/produkter/highres/20050525195430....

Lite offtopic men ja köpte mej en sådan idag...verkar helt ok för de priset. Batteri som ska räcka i 3timmar medföljer också. Läser in de skivor ja testat väldigt snabbt, både orginal å hemmagjorda dvd-r

Visa signatur

XP2000+@1880Mhz~164x11,5 m. Alphafläns. MsI k7t266 m. BIOS 3,7B4 G-force2 Ti m. Zalman ZM80A. 1x512 Corsair 2700. 80gig seagate. samsung-52x cdrom, plextor-16x cdr, pioneer-4x dvdr.

Permalänk
Medlem

Jag hade använt pengarna för att amortera på lägenheten Nämen en portabel DVD låter bra, alt. en massa nördiga t-shirts from http://www.thinkgeek.com

edit;
Albert Einstein action-figure!

[I]Dressed for intense classroom action, this Albert Einstein Action Figure stands with a piece of chalk in his hand, poised to explain relativity or do battle with the forces of entropy. Fits in nicely with any office, cube or dorm decor and features realistic disheveled hair! Very few people on this planet have ever had the ability to go as far as Einstein has in comprehending the fundamental principles of the Universe. So we here at ThinkGeek think of that as sort of a super power worthy of the title 'Superhero Action Figure'. Sure he might not have been able to fly, breathe underwater or emit spider webs from his wrist - but he could melt your mind in a heartbeat with just a single attempt at explaining the Universe to you. Now that's power! [/I]

Permalänk

www.tradera.com

Dröjer nog inte länge tills pengarna är borta.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

att kolla runt och kanske handla på www.80stees.com kanske vore något för herrn?

Mycket coola tröjor där.

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk
Medlem

Kanske ett tangentbord med fungerande E-knapp?

Visa signatur

/Anders