Ett program som skapar en prick i mitten av skärmen

Permalänk

Ett program som skapar en prick i mitten av skärmen

Hej!

Skulle behöva ett hjälpmedel som skapar en alltid-överst-prick-siktes-hjälpare som fungerar i DX/OpenGL spel.

Då menar jag inte ett cheat till cs utan ett "cheat" till alla möjliga FPS, har svårt med att sikta på COD (Singleplayer) :S

Så om någon kan skriva ett program eller fixa ett redan fungerande så vore det snällt

Tack

Visa signatur

I am 38% addicted to Counterstrike. What about you?

Permalänk
Medlem

hmm..

1. Klipp av en bit tejp. Helst i 1x1cm storleken.
2. Kläm fast den jäkeln på önskad position på skärmen.
3. Starta CS eller vilket spel du nu vill ha det till.
4. Ta fram en penna av valfri färg och sätt en pricksatan i mitten av siktet ditt.
5. Slit den med hälsan.

Enklast så, du slipper krångliga versionbyten av programvaran och det är ingen risk att dom uppdaterar VAC eller andra anticheat-system som tycker att ditt tredjeparts-program inte ska vara där.

gl hf.

osportsligt btw

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk
Medlem

Borde väl gå att göra någon form av overlay som är oberoende av vilka program i övrigt som tuffar på. Vill minnas att någon här på forumet gjorde en tv-tablå som använde overlay-funktioner

Visa signatur
Permalänk
Medlem

förresten, mini_mupp, även om du får till det med en prick mitt på skärmen så kommer den bara vara korrekt visade när du står relativt stilla och siktar med tanke på rekyl och andra rörelser.

COD är det mycket fart i, speciellt i SP så jag tror inte din plan kommer att fungera så bra.

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk

tejp grejen funkar prima, har jag kört med nån gång faktiskt... men den var mest bara ivägen

Visa signatur

:)

Permalänk
Hedersmedlem

Hur kan denna metod hjälpa om jag får fråga?

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0REc
Hur kan denna metod hjälpa om jag får fråga?

Om du menar vad det ska hjälpa att ha en prick mitt på skärmen så tror jag det är till för diverse snipervapen där man inte får fram sikte förrens men zoomat in.

Visa signatur

Sveriges största guide till tv-serier - http://www.tv-serieguiden.com/

Permalänk

För mig så funkar inte tejptricket så bra bara efter någon timme så började skärmen (LCD) jobba sig med färjerna men annars är det nog en fin idé!

Visa signatur

Det finns tre typer av människor de som kan räkna och de som inte kan räkna.

Permalänk
Medlem

För övrigt är det tråkigt att ta till dessa metoder, en riktigt gamer spelar på känsla och behöver varken tejpa eller fuska med program för att kunna träffa där "pricken ska vara".

Färdigheten nötes lätt in med rätt metoder...

Visa signatur

"Linux är bara gratis om din tid är värdelös"

Permalänk

Eh, spel utan sikte?

Lösning: Spela ett riktigt spel istället, Unreal Tournament 2004! Modden Team Arena Master rekomenderas.

Om man spelar ett spel online bör man spela enligt reglerna, gillar man inte reglerna kan man se sig om efter ett annat spel, eller spela mot botar om man så vill. At fuska i onlinspel är bland det lägsta man kan sjunka till!

Visa signatur

Python-IRC på svenska: #python.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sebastianj
At fuska i onlinspel är bland det lägsta man kan sjunka till!

antingen det, eller att äta små barn.

Visa signatur

bitte kein Hotlinking!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sebastianj
At fuska i onlinspel är bland det lägsta man kan sjunka till!

Om du tycker det är det lägsta som finns skulle jag vilja föreslå att du stänger av datorn och tar dig en titt på verkligheten...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ASTRX
Om du tycker det är det lägsta som finns skulle jag vilja föreslå att du stänger av datorn och tar dig en titt på verkligheten...

Jag tror att han riktade sig mot spel bara inte verkligheten. Man menade nog att detvar det lägsta man kan göra i ett onlinespel.

Om han inte gjorde det, så håller jag helt med dig ASTRX.

Det går för långt ibland.

Visa signatur

. C++
. PHP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ASTRX
Om du tycker det är det lägsta som finns skulle jag vilja föreslå att du stänger av datorn och tar dig en titt på verkligheten...

Jo, för jag menade självklart att det är värre att fuska i spel än att t.ex. slå ner invandrare.

[För de som inte hängde med, det var sarkasm]

Visa signatur

Python-IRC på svenska: #python.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sebastianj
Eh, spel utan sikte?

Lösning: Spela ett riktigt spel istället, Unreal Tournament 2004! Modden Team Arena Master rekomenderas.

Om man spelar ett spel online bör man spela enligt reglerna, gillar man inte reglerna kan man se sig om efter ett annat spel, eller spela mot botar om man så vill. At fuska i onlinspel är bland det lägsta man kan sjunka till!

I t ex Counter-Strike om man använder sig utav någon sniper kan detta vara väldigt användbart. Speciellt om man kommer i närkamp med snipern framme, då slipper man skjuta på känsla eller ta fram zoomen = lättare att döda än att dödas då.

Visa signatur

» Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare
» Mac mini, G4 1,42GHz, 512MB ram

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sebastianj
At fuska i onlinspel är bland det lägsta man kan sjunka till!

Men inte lägre än Glocalnet;)

Visa signatur

Om dåliga kommentarer vore vatten skulle jag behövt en flytväst...
www.Agge.tk
-Ja har visst vart ute idag. -Vart då? -Jag öppnade fönstret förut...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kLeRox
I t ex Counter-Strike om man använder sig utav någon sniper kan detta vara väldigt användbart. Speciellt om man kommer i närkamp med snipern framme, då slipper man skjuta på känsla eller ta fram zoomen = lättare att döda än att dödas då.

Jag förstår poängen, men måste ändå anse att det är fel om det inte är meningen, själv förstår jag inte varför man skulle vilja spela utan sikte, men har servern man spelar på valt att det inte ska vara möjligt att ha en så är det fuska tt lägga dit en. Precis som att det är fusk att köra med brightskins på en server som itne tillåter det.

Visa signatur

Python-IRC på svenska: #python.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kLeRox
I t ex Counter-Strike om man använder sig utav någon sniper kan detta vara väldigt användbart. Speciellt om man kommer i närkamp med snipern framme, då slipper man skjuta på känsla eller ta fram zoomen = lättare att döda än att dödas då.

Det skulle iofs inte fungera (med AWP) då den inte skjuter rakt fram om man inte zoomar in ...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janols
Det skulle iofs inte fungera (med AWP) då den inte skjuter rakt fram om man inte zoomar in ...

där har du lite fel ändå, du kan snabbzooma. sen så går den hyfsat rakt på nära håll.

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Medlem

vet non var man kan ladda ner cheat för counter strike 1.6.
som t.e.x wallhack eller aimbot.

var snälla och hjälp mig :TACK

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rabih
vet non var man kan ladda ner cheat för counter strike 1.6.
som t.e.x wallhack eller aimbot.

var snälla och hjälp mig :TACK

Inte nog med att du bumpade en 4 år gammal tråd, och att du ställer en sådan dum fråga, inte nog med det, du var verkligen tvungen att göra dina föräldrar besvikna och överskrida läggdags med 5 timmar ?

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk
Medlem

vissa trådar får bara inte vila i frid va ?? detta är brott på griftefriden !

Permalänk
Hedersmedlem

Missade nog bäst före datumet där.

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM