World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

Ha, vi tog Garr nu utan ett dödsfall! Baron Eldflammenshit var lite hårdare dock. Får ta honom nån annan dag.

Visa signatur

"Say unto thine own heart, I am mine own redeemer"
Don't touch me when I'm crazy of that airplane glue

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
så hette han ja

Mjo vet störande när saker spawnar =(

mm finns inget jobbigare

fin dag idag tog lucifron till shazzrah, inte första gången på nån men mkt drops

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

ojoj, nu känns allting rätt igen
efter nån månads uppehåll tog jag och köpte ett nytt Gamecard, startade en ny Tauren på Stormscale och är återigen helt förälskad i detta spel!
om man tröttnar, gör som jag. ta en paus i en månad. suget kommer efter dig

Permalänk
Medlem

sådär ja, lvl 12 gnome mage nu. släng fram ett bra talentträd som ni har i bakfickan. jag ska vara bra i solo och PvP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RatFace
sådär ja, lvl 12 gnome mage nu. släng fram ett bra talentträd som ni har i bakfickan. jag ska vara bra i solo och PvP

den här använder jag o den e skit bra, tycker då jag
lycka till!

Arcane Talents (21 points)

# Improved Arcane Missiles - 5/5 points
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.

# Arcane Concentration - 5/5 points
Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.

# Evocation - 1/1 point
While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.

# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.

# Improved Counterspell - 2/2 points
Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds.

# Improved Mana Shield - 2/2 points
Increases the damage absorbed by your Mana Shield by 75%.

# Presence of Mind - 1/1 point
When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.

Frost Talents (0 points)

# None

Fire Talents (30 points)

# Improved Fireball - 5/5 points
Reduces the casting time of your Fireball by 0.5 seconds.

# Impact - 5/5 points
Gives your fire spells a 10% chance to stun the taget for 2 seconds.

# Ignite - 5/5 points
Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds.

# Pyroblast - 1/1 point
Hurls an immense fiery boulder that causes 148 to 195 fire damage and an additional 56 damage over 12 seconds.

# Incinerate - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 4%.

# Improved Flamestrike - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Flamestrike spell by 15%.

# Critical Mass - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your fire spells by 6%.

# Blast Wave - 1/1 point
A wave of flame radiates outward from the caster, damaging all enemies caught within the blast for 160 to 192 fire damage, and dazing them for 6 seconds.

# Fire Power - 5/5 points
Increases the damage done by your fire spells by 10%.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RatFace
sådär ja, lvl 12 gnome mage nu. släng fram ett bra talentträd som ni har i bakfickan. jag ska vara bra i solo och PvP

denna lira jag på test servern den var riktigt rolig att spela med och riktigt bra

Arcane Talents (20 points)

# Improved Arcane Missiles - 5/5 points
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.

# Arcane Concentration - 5/5 points
Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.

# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.

# Evocation - 1/1 point
While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.

# Improved Mana Shield - 2/2 points
Decreases the mana lost per point of damage taken when Mana Shield is active by 20%.

# Improved Counterspell - 2/2 points
Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds.

Frost Talents (31 points)

# Improved Frostbolt - 5/5 points
Reduces the casting time of your Frostbolt spell by 0.5 seconds.

# Ice Shards - 5/5 points
Increases the critical strike damage bonus of your Frost spells by 100%.

# Improved Frost Nova - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Frost Nova spell by 4 seconds.

# Piercing Ice - 3/3 points
Increases the damage done by your frost spells by 6%.

# Cold Snap - 1/1 point
When activated, this spell finishes the cooldown on all of your cold spells.

# Arctic Reach - 2/2 points
Increases the range of your Frostbolt spell and the radius of your Frost Nova and Cone of Cold spells by 20%.

# Frost Channeling - 3/3 points
Reduces the mana cost of your frost spells by 15%.

# Ice Block - 1/1 point
You become encased in a block of ice, protecting you from all physical attacks and spells for 10 seconds, but during that time you cannot attack, move, or cast spells.

# Improved Cone of Cold - 3/3 points
Increases the damage dealt by your Cone of Cold spell by 35%.

# Frostbite - 5/5 points
Gives your chill effects a 15% chance to freeze the target for 5 seconds.

# Ice Barrier - 1/1 point
Instantly shields you, absorbing 455 damage. Lasts 1 minute. While the shield holds, spells will not be interrupted.

Fire Talents (0 points)

# None

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

hmmm... fire eller frost :/

Permalänk
Medlem

http://www.nurfed.com/phpBB2/viewtopic.php?t=387

Tycker de han skrivit är vettigt...
Kör själv på "full frost" mage...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RatFace
hmmm... fire eller frost :/

den builden jag postade e en arcane/fire build.. själv tycker jag det funkar bäst i PvP, med instant arcane explosion, evocation, blastwave, extra skada på fire etc.. frost funkar dock väldigt bra i PvE.
gör som du vill.. jag skulle ha satsat på min build, eller iaf i närheten av den, om du nu ska köra på en PvP server.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prophan
den builden jag postade e en arcane/fire build.. själv tycker jag det funkar bäst i PvP, med instant arcane explosion, evocation, blastwave, extra skada på fire etc.. frost funkar dock väldigt bra i PvE.
gör som du vill.. jag skulle ha satsat på min build, eller iaf i närheten av den, om du nu ska köra på en PvP server.

frost funkar väldigt bra i pvp, frost barrier absorberar skada, frost block tar bort _ALLA_ debuffs du har och låter dig bli immune mot massa grejjer i ett långt tag, folk kanske attackerar annat, sen slowar du fiender i strid vilket är skönt övertag, men där användst även arcane missiles, arcane explosions, fire blast etc. en mkt fin build för pvp/pve, skölden är även skön mot melees att den gör så att dina spells inte tar längre tid att göra vilket är underbart

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
frost funkar väldigt bra i pvp, frost barrier absorberar skada, frost block tar bort _ALLA_ debuffs du har och låter dig bli immune mot massa grejjer i ett långt tag, folk kanske attackerar annat, sen slowar du fiender i strid vilket är skönt övertag, men där användst även arcane missiles, arcane explosions, fire blast etc. en mkt fin build för pvp/pve, skölden är även skön mot melees att den gör så att dina spells inte tar längre tid att göra vilket är underbart

jo, det e sant. men jag tror oxå det e en smak fråga. då frost slöar ner väldigt bra o fire tar mycket mer skada, tycker jag själv att fire e bättre.
det som jag brukar göra i PvP e, börjar med polymorph (om jag har tid), sen frostbolt (om det e en meleetyp), sedan fireball, fireblast, där har fienden nog kommit fram, frostnova, blink eller springer en bit, PoM+frostbolt, fireball, fireblast, blink etc.. tills fienden e död.

ett tips e att prova sej fram, känna vad som passar en själv. för mej passar fire bäst, jag tycker bättre om mer skada än att slöa ner. som sagt, en smak- och spelstilsfråga

Permalänk
Medlem

vi får se hur det blir tack för tipsen.

Permalänk
Medlem

Vad gäller att få fler rader att lägga spells i så känns det onödigt att rekommendera moddar när funktionen redan finns i spelet under Interface Options. Det är bara om man vill flytta om det så de ligger olika som det behövs moddar.

atWa:
Fint att se att du spelar Frost mage men jag tycker din build har två klara missar. Att du inte använder Shatter är det största misstaget. Den gör att din chans att få criticals ökar med 50 procentenheter när målet är fruset vilket har utmärkt synergi med Frostbite och Ice Shards och är absolut nödvändig för att Frost ska ha bra konsekvent burst damage.

Tycker inte heller att Improved Mana Shield är nödvändig att ha när man har tillgång till Ice Barrier. Då räcker den vanliga för att täcka upp glipan som cooldownen medför, speciellt som det främst är casters som är problem tycker jag.

Jag skulle ta bort Frost Channeling (frost är rätt manaeffektivt ändå tycker jag) och Imp Mana Shield och lägga det på Shatter. Då har du en mycket bra build.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkBob
Ha, vi tog Garr nu utan ett dödsfall! Baron Eldflammenshit var lite hårdare dock. Får ta honom nån annan dag.

Baron Geddon är bra mkt lättare än Garr. Bara man vet hur man ska göra så.
Shazzrah är nog den lättaste av alla bossarna i mc, vi tog honom på första försöket.

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prophan
den builden jag postade e en arcane/fire build.. själv tycker jag det funkar bäst i PvP, med instant arcane explosion, evocation, blastwave, extra skada på fire etc.. frost funkar dock väldigt bra i PvE.
gör som du vill.. jag skulle ha satsat på min build, eller iaf i närheten av den, om du nu ska köra på en PvP server.

Frost är oxå mkt bättre i instances då det drar mkt mindre aggro, själv som rogue har jag svårare mot frost mages

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Där rök servrarna. :/

Edit:

Citat:

frost funkar väldigt bra i pvp, frost barrier absorberar skada, frost block tar bort _ALLA_ debuffs du har och låter dig bli immune mot massa grejjer i ett långt tag, folk kanske attackerar annat, sen slowar du fiender i strid vilket är skönt övertag, men där användst även arcane missiles, arcane explosions, fire blast etc. en mkt fin build för pvp/pve, skölden är även skön mot melees att den gör så att dina spells inte tar längre tid att göra vilket är underbart

My ass
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1880

Permalänk
Medlem

Som mage är fan Arcane Power bäst, man kan bursta så extremt mycket att folk inte ens förstår vad som händer. Frost ser bra ut på pappret men är ganska gimp i praktiken.
Fire är rätt ok men combustion suger, speciellt som man ändå lär köra critbuild om man satsar på fire (dvs. man kommer ändå ha 20-30% critchans)... Combustion borde ge typ 100% critchans på nästa firespell på 30% extra crit i 10 sekunder eller nåt sånt smarrigt.

RatFace för att bara levla ska du köra fire i början iaf.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Ska man bursta så mycket att folk inte förstår vad som händer är det ju garanterat gankning man håller på med, eller så är motståndaren usel på PvP. Dock ger det väldigt bra skada mot en person och den bästa builden (Arc/Fire) för en mot en.

Den typ av PvP som imo är intressant är dock i grupper då det är det Blizzard uppenbarligen lagt krut på och tänkt igenom mest (därav kör jag på PvE-server). Där fungerar Frost bäst för mig då jag kan överleva mycket längre och får mer HKs. Visst saknar man räckvidden hos Fire men att stå och kasta iväg fireballs eller fireball+instant pyroblast på de som står och campar i frontlinjen är ändå inte den bästa metoden att döda folk i mitt tycke. Dessutom är de spellsen för långsamma för att användas för något annat i mass-PvP.

Men det är dock inget annat än en smaksak då det beror på spelstil och hur bra man kan utnyttja fördelarna med det man spelar. För mig är det dock ganska vanligt att jag får rebuffa för att jag överlevt tillräckligt länge trots att jag varit väldigt aggressiv. Det hände sällan när jag körde de andra två builderna.

Permalänk
Medlem

Varför skulle det vara ganking bara för att man burstar som en galning? Jag snackar PvP 1on1 samt i smågrupper och dueller.

Zergande är mer ganking än 1on1-ägande imho. Sen är det inte HK:s som räknas utan CP:s, och visst du får säkert massa HK:s om du drar en 2-sekunders-blizzard och iceblockar men du gör inte så mycket skada och får inte mycket CP:s för varje gubbe. Bättre att bursta som fan på några få.

Extrem DD-burst är dessutom det enda sättet att alls döda en druid/pala/shaman/priest, man MÅSTE göra så mycket skada på dem att de inte hinner reagera med heal (inte ens NS-heal) tillräckligt snabbt och man därför kan counterspella dem och IAE:a ner dem. Får de in en heal (eller som oftast, 5) så räcker deras mana helt enkelt längre och man är körd.
Paladiner t.ex. kan dessutom cleansa alla frosteffekter och därmed försvinner hela poängen med frost... så även mot casters och hunters som ändå är ranged.

Jag är iofs duell-skadad. Men det gäller ändå, för en mage är anfall bästa försvar.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Jag menar bara att förstår inte motståndaren vad som händer så är han antagligen inte uppmärksam på att du är där eller så är han oerfaren i PvP. Arc/Fire är ju inte direkt en ovanlig build i Europa. Har hört att den builden gått ner lite i USA då den längre erfarenheten gjort att Arcane Power ofta blir dispellad väldigt snabbt. Vet inte hurvida det stämmer dock.

lol, det är väl klart jag vet att det är CP som räknas. Jag får rätt mycket CP för mina HK (kommer dock inte ihåg vilket ratio jag har i snitt). Men om du tror att det där är hur en Frost mage beter sig så förstår jag att du inte tror att man kan få mycket CP då. Jag antar från det att du aldrig testat?

En mot en går också bra med Frost. Visst kan det bli lite svårare mot casters då man måste bursta med en talent som har 10 min cooldown men priests och druids ska väldigt sällan förlora mot en mage om de är bra ändå så det kvittar ju. En mot en Paladin förlorar man ju iaf inte mot ofta (om de inte har väldigt bra damage gear) men de striderna kan vara väldigt långa för alla builds. En mot en är ju Arc/Fire i snitt bäst men det har jag ju redan sagt själv så det behövs ju inte diskuteras. Dock går en mot en riktigt bra med Frost också och t ex Rouges ogillar Frost mages rejält. Förut dog jag definitivt om jag blev påhoppad ovetandes av t ex någon priest eller druid i mass PvP (utanför den stora striden) när man inte var helt fit for fight medan jag nu kan klara mig även om jag precis ressat.

Jag är inte mycket för dueller av tidigare nämnda anledning, dvs att spelet har en dålig balans för det (sten-sax-påse) då balansen är menad att komma för grupper. Hursomhelst får jag lite mer CP nu än med de andra buildsen (dock har jag väl blivit lite bättre än då också) och behöver inte längre irritera mig på downtimen när man ressat (då jag dör mycket mindre än förut). Det viktigaste är väl dock att jag tycker jag har roligare nu och känner mig mer flexibel.

Permalänk
Medlem

Nu är det nå fel här..wow vill uppdatera och när jag ska ladda ner skiten så kommer det upp var 30sek "Varning this download is not authorized by the tracker"är det nån som vet varför den skiten kommer upp som avbryter downloaden?

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E8500| Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096mb | HD 4870@CrossFireX | Gigabyte GA-X48-DS4 | Corsair TX750W | WD 640gb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av byvall
Nu är det nå fel här..wow vill uppdatera och när jag ska ladda ner skiten så kommer det upp var 30sek "Varning this download is not authorized by the tracker"är det nån som vet varför den skiten kommer upp som avbryter downloaden?

kommer up samma för mig

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Samma här..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkBob
Ha, vi tog Garr nu utan ett dödsfall! Baron Eldflammenshit var lite hårdare dock. Får ta honom nån annan dag.

Gårdagens bravad:
Baronen är nere.... shazzrah är nere.. Sulfe var lite segare än vad vi räknat med. Vi tar honom på Fredag med bättre taktik Sen ligger Golemag risigt till :D.
Det droppades fint (inget till mig dock ) med bland annat 2!! Might belts. Några Mage saker och lite smått och gott

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av terror
Har just nu +101 med den gearen jag har nu och jag tycker det märks rejält mot att bara tanka i t ex Valor. Satsar på att skaffa mig runt 130 med Redoubt Cloak och diverse annan gear som jag inte hunnit skaffa mig än. Defense ökar ju dodge, parry och block-chanserna, samt att det även minskar chansen att bli crittad så det är ju så optimalt det kan bli för en tank.

just det, med 425 i def blir man aldrig crittad tydligen;)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Någon som vet var man kan slänga upp en 31mb fil?? Har inte hittat något (Piccolo of the flaming fire i AH)

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knightmare
Kr^PacMan: Vilken guild lirar du med på Daggerspine och fick ni död på Azuergos igår?

Jag är Brumhilde lvl 59 Human Warrior, Guilden Extreme.

EDIT: Är det sant att det var forte (alliance) som sa till synergy (horde) att Guardians (alliance) försökte döda honom?

EDIT2: Henne^^

Jag lirar för tillfället i Daedalus, och vi fick inte död på Azuregos igår.

Brumhilde känner jag igen, pvp:ar du mycket vid Tarren Mill kanske?

Det har pågått stora allianser mellan Synergy och Forte, jag vet flera gånger de har dödat varandra och sedan ressat varandra för att få contribution-points. De delar också på epic-patterns och craftar till varandra. Minst sagt dålig stil.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem

Är seauring gouge (stavning?) ett bra ställe för en lvl 46 att levla upp till lvl 50 eller är det bättre att köra Zf hela tiden?

Permalänk
Medlem

Kanske lite svårt för en lvl 46. Mobsen är runt lvl 50+ har jag för mig.
Feralas , Un'Goro crater och Tanaris är bra ställen på annars. har du tröttnat på Tanaris så kolla in Un'goro crater. Varning för stygga dinoraurier bara

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prophan
den här använder jag o den e skit bra, tycker då jag
lycka till!

Arcane Talents (21 points)

# Improved Arcane Missiles - 5/5 points
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.

# Arcane Concentration - 5/5 points
Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.

# Evocation - 1/1 point
While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.

# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.

# Improved Counterspell - 2/2 points
Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds.

# Improved Mana Shield - 2/2 points
Increases the damage absorbed by your Mana Shield by 75%.

# Presence of Mind - 1/1 point
When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.

Frost Talents (0 points)

# None

Fire Talents (30 points)

# Improved Fireball - 5/5 points
Reduces the casting time of your Fireball by 0.5 seconds.

# Impact - 5/5 points
Gives your fire spells a 10% chance to stun the taget for 2 seconds.

# Ignite - 5/5 points
Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds.

# Pyroblast - 1/1 point
Hurls an immense fiery boulder that causes 148 to 195 fire damage and an additional 56 damage over 12 seconds.

# Incinerate - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 4%.

# Improved Flamestrike - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Flamestrike spell by 15%.

# Critical Mass - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your fire spells by 6%.

# Blast Wave - 1/1 point
A wave of flame radiates outward from the caster, damaging all enemies caught within the blast for 160 to 192 fire damage, and dazing them for 6 seconds.

# Fire Power - 5/5 points
Increases the damage done by your fire spells by 10%.

Har precis lika dant, nästan. Satte ut mina talents själv. Men jag förstår inte varför du har 3 poäng bortslösade på improved flamestrike, den används nästan bara i PvE (Den går ju att använda i raids också tillsammans med PoM, men det är bara slöseri på mana, ingen dör av 700dmg).