KÖpa Alldrig Av Www.shg.biz!!!!!!

Permalänk
Avstängd

KÖpa Alldrig Av Www.shg.biz!!!!!!

Som sagt köpa ALLDRIG något från denna firma! Företaget saknar anställda med hjärna!!!! Mitt graffekort gick sönder, så jag skulle få ett nytt på garantin. Skickade med posten. Ca en vecka senare undrade jag varför det tog sån tid. Ringde och frågade, och fick svaret: Den ska skickas till vårt tekniska lager i DANMARK!!!!!!! Sen efter 2 veckor får jag kortet, men när jag ska plugga in skiten så har dom inte skickat en strömkabel till heskotta fan!!!! Så nu ska dom skicka en strömkabel i ett paket från DANMARK!!!! OCH DETTA SKA VARA ETT FÖRETAG SOM SÄLJER I SVERIGE!!!!! FY FAN VAD DÅLIGT!!!!!!

Visa signatur

Dator1:pentium 4. 3,4ghz | 1024mb ddr2 ram. | ati radeon x800 xt 256mb grafikkort pci-e
Dator2: pentium 4 2,6ghz | 512mb ddr ram | 128mb grafik Dator3: pentium 4 3,0ghz | 1024mb ddr ram | 128mb grafik
Dator4(laptop):pentium4 3,0ghz | 1024mb ddr ram | ati radeonT 9700 128mb ram.

Permalänk
Medlem

AAAAMAAAYGAAAAD, w000t omg l33t.

Råkat ha capslock inne då och då eller?
Aja ska tänka över nästa köp där.

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk
Medlem

SUCK,
Men herregud lugna ner dig ett par hekto.
Menar du att ett företag skall bojkottas bara för att de
missat att skicka dig en sladd?

Vem som helst kan väl göra en miss.

Sen har det väl ingen betydelse om kabeln skickas
från DANMARK eller stockholm.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
SUCK,
Men herregud lugna ner dig ett par hekto.
Menar du att ett företag skall bojkottas bara för att de
missat att skicka dig en sladd?

Vem som helst kan väl göra en miss.

Sen har det väl ingen betydelse om kabeln skickas
från DANMARK eller stockholm.

Men hallå det är inte ens allt. För det första ska dom i helvette heller skicka ett trasigt graffekort, sen så var dvd brännarn som satt i datorn från början trasig, så det första jag fick göra var att skicka skiten till danmark. Sen Så tyckker jag fan att dom ska kolla vad som skickades till dom och sedan skicka tillbaka samma prylar!!!! Kollar dom ens i paketet som jag skickade till dom!?!?!?
Sen så har supporten ingen kunskap om datorer heller.

Visa signatur

Dator1:pentium 4. 3,4ghz | 1024mb ddr2 ram. | ati radeon x800 xt 256mb grafikkort pci-e
Dator2: pentium 4 2,6ghz | 512mb ddr ram | 128mb grafik Dator3: pentium 4 3,0ghz | 1024mb ddr ram | 128mb grafik
Dator4(laptop):pentium4 3,0ghz | 1024mb ddr ram | ati radeonT 9700 128mb ram.

Permalänk

3 veckor var väl inte så farligt. Inte så ofta du har skickat tilbaka saker va?
Men det ser ju ut som om du har tillräckligt med datorer att ta av

Förövrigt, Dell skickade en PSU till mig, ifrån Stockholm. Dom skickade den i går vid 15, jag hadde den idag kl 8. Bor förövrigt i Oslo...

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Företaget är etablerat i Danmark, som med komplett, de flesta sakerna skeppas från NORGE, några enstaka saker kan skickas från Sverige om jag minns det korrekt.

Sånt man får leva med om de har glöm en strömkabel, man dör nite precis och jorden går väll inte under? Jag har dock aldrig haft problem med shg.biz.

Permalänk
Medlem

Dom var dåliga på att skicka ut information, och dom gjorde en miss. Men med tanke på den dåliga serviceanda som "svenska" internetbutiker har så tycker jag det var dugligt skött.

Jag kommer å andra sidan aldrig mer beställa något från några andra butiker än dustinhome.se och komplett.se.

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant

Permalänk
Avstängd

Men kom igen LITE jävla koll får dom väl ha!!! Dessutom om dom skickar från danmark så ska skiten ligga o ruttna i minst en dag i svenska shg innan det skickas vidare.

Visa signatur

Dator1:pentium 4. 3,4ghz | 1024mb ddr2 ram. | ati radeon x800 xt 256mb grafikkort pci-e
Dator2: pentium 4 2,6ghz | 512mb ddr ram | 128mb grafik Dator3: pentium 4 3,0ghz | 1024mb ddr ram | 128mb grafik
Dator4(laptop):pentium4 3,0ghz | 1024mb ddr ram | ati radeonT 9700 128mb ram.

Permalänk
Sötast

Re: KÖpa Alldrig Av Www.shg.biz!!!!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nerdzy
Som sagt köpa ALLDRIG något från denna firma! Företaget saknar anställda med hjärna!!!! Mitt graffekort gick sönder, så jag skulle få ett nytt på garantin. Skickade med posten. Ca en vecka senare undrade jag varför det tog sån tid. Ringde och frågade, och fick svaret: Den ska skickas till vårt tekniska lager i DANMARK!!!!!!! Sen efter 2 veckor får jag kortet, men när jag ska plugga in skiten så har dom inte skickat en strömkabel till heskotta fan!!!! Så nu ska dom skicka en strömkabel i ett paket från DANMARK!!!! OCH DETTA SKA VARA ETT FÖRETAG SOM SÄLJER I SVERIGE!!!!! FY FAN VAD DÅLIGT!!!!!!

Om du ens betedde LITE som en vuxen och/eller mogen person kanske NÅGON skulle ta dig det minsta lilla på allvar. Skärp dig för fan

Permalänk
Hedersmedlem

Jag skulle gömma kabeln och vägra skicka den till dig.

Permalänk
Avstängd

Re: Re: KÖpa Alldrig Av Www.shg.biz!!!!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Om du ens betedde LITE som en vuxen och/eller mogen person kanske NÅGON skulle ta dig det minsta lilla på allvar. Skärp dig för fan

Håll käften jävla cp-bög-latex-pervo-djurporr-gubbe...

Visa signatur

Dator1:pentium 4. 3,4ghz | 1024mb ddr2 ram. | ati radeon x800 xt 256mb grafikkort pci-e
Dator2: pentium 4 2,6ghz | 512mb ddr ram | 128mb grafik Dator3: pentium 4 3,0ghz | 1024mb ddr ram | 128mb grafik
Dator4(laptop):pentium4 3,0ghz | 1024mb ddr ram | ati radeonT 9700 128mb ram.

Permalänk
Avstängd

Lär dig stava din satans fjortis så kanske du får bättre service nästa gång.

Permalänk
Hedersmedlem

Re: Re: Re: KÖpa Alldrig Av Www.shg.biz!!!!!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nerdzy
Håll käften jävla cp-bög-latex-pervo-djurporr-gubbe...

Och där kvalade du in i de avstängdas skara, grattis!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mental
Jag skulle gömma kabeln och vägra skicka den till dig.

Klockren.

Permalänk
Hedersmedlem

årets tråd?

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Hedersmedlem

När en moderator kommer in och skriver något elakt då vet man att användaren gått wheeeeyyy over the line.

Sen när får man med strömsladd till grafikkort, är väl bara o plugga in molex kontakten?

Permalänk
Hedersmedlem

Vi tar och låser här då eftersom nerdzy ändå är avstängd..

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion