Permalänk
Medlem

seriösa?

Var ute och surfade lite då jag hittade den här sidan: http://www.edirectclub.com där man bl.a kan köpa Nintendo DS för $47 Och 1Gig RAM minne för $29 och massor av andra saker,Så nu till frågan:Tror ni att dom är seriösa?Eller att dom bara lurar folk att betala och sen får man inget?Skriv vad ni tror...

Visa signatur

-=LoL=- ;þ

Permalänk
Medlem

Jag är rätt säker på att det är lurendrejeri, det brukar vara det när det säljs nya saker för små priser.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H@sse
Jag är rätt säker på att det är lurendrejeri, det brukar vara det när det säljs nya saker för små priser.

Kan man stämma dom om man inte får grejerna man köper därifrån?

Visa signatur

-=LoL=- ;þ

Permalänk

Du kan stämma vem du vill för vad som helst. I Sverige är det bara att betala avgiften och lämna in en stämningsansökan. Det är dock du som får stå för stålarna om du förlorar..

Permalänk
Medlem

Klart seriös sida, en 70" LCD för $1598 :). Shop until u drop Henke, om inte annat så kan du ju stämma dem om grejjerna inte kommer ;).

Permalänk
Medlem

momsen kanske inte är inräknad ?

Visa signatur

Spel: P4 3.2ghz - 1024mb ddr - x850xt
Server: P4 1.8ghz - 512mb ddr - 10mbit fiber
xbox: smartXX - 80gb

Permalänk
Medlem

Näe säkert inte, dessutom inte risken att bli helt utan vara *och* likvid...

Allvarligt talat, get real...:rolleyes: en 70 " plasma för 12000:-? Tror ni på fullaste allvar på det?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weezer
Näe säkert inte, dessutom inte risken att bli helt utan vara *och* likvid...

Allvarligt talat, get real...:rolleyes: en 70 " plasma för 12000:-? Tror ni på fullaste allvar på det?

Vem har sagt att den behöver funka?

Permalänk
Medlem

Först måste du betala $19,95 för ett medlemsskap i eDirect Club, därefter får du en "köpguide" som hjälper dig att (så som jag förstått det) hitta de lägsta priserna på olika varor.

När jag läste deras information lät det på dem som att du inte köper från eDirect Club, utan från deras källor:

Our experienced research staff searches the world for sources of products with the best prices, service, and selection. These little-known sources of merchandise make their products available to the public by phone, on-line via the Internet, and by mail. We have carefully evaluated each source to ensure it meets our strict standards. All our sources have been tested for reliability, so you can order with confidence.

Visa signatur

/Seriously

Permalänk
Medlem

Men jag kanske ska testa att köpa någonting där,Återkommer väll om jag får hem grejerna...Annars stämmer jag dom....

Visa signatur

-=LoL=- ;þ

Permalänk
Medlem

Du kanske borde göra en google sökning innan du betalar dina $19.99 för katalogen.

/Viktor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H3nkE_
Men jag kanske ska testa att köpa någonting där,Återkommer väll om jag får hem grejerna...Annars stämmer jag dom....

Go for it!

Permalänk
Medlem

ja sök på Google på edirectclub så kommer det upp en del som gör att du lägger de där pengarna på något roligare :).

Om inte annat så kan du ju pröva följande...

www.isaveclub.com
www.edirectclub.com
www.clearoutclub.com
www.esaveclub.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weezer
ja sök på Google på edirectclub så kommer det upp en del som gör att du lägger de där pengarna på något roligare :).

Om inte annat så kan du ju pröva följande...

www.isaveclub.com
www.edirectclub.com
www.clearoutclub.com
www.esaveclub.com

HAHA, ja det är ju bara att välja och vraka.

Visa signatur

- Who are you? -

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H3nkE_
Men jag kanske ska testa att köpa någonting där,Återkommer väll om jag får hem grejerna...Annars stämmer jag dom....

Ja vad har du att förlora? Beställ plasman och glöm inte att förskottsbetala..Då blir frakten billigare

Permalänk
Medlem

Kom igen nu grabbar, han kan ju tro att ni är allvarliga.

H3nke.. släng inte bort pengarna.

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H3nkE_
Men jag kanske ska testa att köpa någonting där,Återkommer väll om jag får hem grejerna...Annars stämmer jag dom....

Men, stämma? Get real. Det fungerar inte så. Om de nu är luring bakom det hela, tror du inte att de har tänkt på risken att bli stämda? Lycka till att stämma ett företag i ett annat land. Alla tror att det är så enkelt att stämma folk. Jag ville lämna in en stämning, men lite information om vad en advokat skulle kosta och hur lång tid det skulle ta innan målet ens tog upp gjorde att jag sket i det för att inte gå back.

Så, spara dina pengar.

Edit: Haha, såg att tråden va rätt gammal, hittade länken i en ny tråd.
Så, fick du det du beställde eller hur går det med stämningen?