Permalänk
Medlem

Klistermärken !

Ngn som kan hjälpa mig att hitta en sida eller ngnstanns där man kan beställa klistermärken till datorer , t.ex olika märken , ex: Antec , AMD , Intel , chieftec eller ngt sådant . Snälla . skulle varit roligt att sätta på chassit thx på förhand !

Permalänk
Medlem

Du kan trycka egna på www.gamewear.se om det skulle vara intressant. Fins annars på diverse moddingsidor, gtek.se , gizmodd etc.

Permalänk
Medlem

Maila det företag du vill ha klistermärken ifrån, så får du nog. Jag har fått massor förrut.

Permalänk
Medlem

Nån som minns förra sommaren?

Får hoppas på att det inte blir en repris...

Visa signatur

AMD 8320, Radeon 7950 etc... | Trächassi :) |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiker
Nån som minns förra sommaren?

Får hoppas på att det inte blir en repris...

Tell me, måste ha glömt ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiker
Nån som minns förra sommaren?

Får hoppas på att det inte blir en repris...

i do, i do... :D:D

Permalänk
Medlem

Om det inte är mitt minne som sviker så var dte en kille som skrev till något företag och fick en massa fina saker sen så börja alla spamma till dom?

Var det så?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZeantZ
Om det inte är mitt minne som sviker så var dte en kille som skrev till något företag och fick en massa fina saker sen så börja alla spamma till dom?

Var det så?

De var oxå min första tanke!
men funderar faktiskt på att kontakta ett visst företag!
Bror min jobbar där så... hähä...

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Jag fick klistermärken med mina prylar igår .. om jag inte minns helt fel:

Athlon64
Coolermaster
Zalman
Tagan
MSI
Gainward

Kan ha lite fel .. men några av dom finns iallafall .. kan skickas inom sverige, pm:a

Visa signatur

/Mvh Stefan

Permalänk
Medlem

AMD brukar vara generösa med prylar. En polare mailade dom och ville ha ett nytt klistermärke som följer med processorn för han hade lyckats förstöra sitt, nån vecka efter fick han ett paket med klistermärke, pennor, musmattor, stora klistermärken och en massa annat småtjafs.

Jag mailade intel om samma sak (jag hade iofs inte förstört mitt, ville bara se om jag kunde få lite free shit) och fick då svaret att jag var tvungen att maila in en fotostatkopia på mitt ägarbevis för att få ut ett nytt litet klistermärke

Intel is the shit. Det är tamigsatan exlusivt att äga en intelprolle. På gott och ont Detta var 3-4 år sedan dock, vet inte hur dom gör nu.

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk

upprepa inte ! BTW, jag fick saker för 3k ifrån playstation (6 aktuella spel mm)

Visa signatur

the source of eternal wisdom
"All the good die young, all the evil seems to live forever"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RackaBajsare
upprepa inte ! BTW, jag fick saker för 3k ifrån playstation (6 aktuella spel mm)

Hurdå?

Permalänk
Medlem

Jag jobbar på ett tryckeri hehe, logotyper i vektor-format finns på http://www.brandsoftheworld.com/.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zear0x
Du kan trycka egna på www.gamewear.se om det skulle vara intressant. Fins annars på diverse moddingsidor, gtek.se , gizmodd etc.

Hittade inte klibbor på sidan.
Nån annan som vet nått ställe att trycka egna klibbor på?

Visa signatur

Min signatur hade fallit bort: Typiskt.
Min dator är en snart två år gammal iBook: Stackars gamla Ibook.
Min serie/reseprogram/sitcom/realityshow finns det i dagsläget: Tre delar av.

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zear0x
Du kan trycka egna på www.gamewear.se om det skulle vara intressant. Fins annars på diverse moddingsidor, gtek.se , gizmodd etc.

Hittade inte klibbor på sidan.
Nån annan som vet nått ställe att trycka egna klibbor på?

Visa signatur

Min signatur hade fallit bort: Typiskt.
Min dator är en snart två år gammal iBook: Stackars gamla Ibook.
Min serie/reseprogram/sitcom/realityshow finns det i dagsläget: Tre delar av.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HyDrAn
AMD brukar vara generösa med prylar. En polare mailade dom och ville ha ett nytt klistermärke som följer med processorn för han hade lyckats förstöra sitt, nån vecka efter fick han ett paket med klistermärke, pennor, musmattor, stora klistermärken och en massa annat småtjafs.

Jag mailade intel om samma sak (jag hade iofs inte förstört mitt, ville bara se om jag kunde få lite free shit) och fick då svaret att jag var tvungen att maila in en fotostatkopia på mitt ägarbevis för att få ut ett nytt litet klistermärke

Intel is the shit. Det är tamigsatan exlusivt att äga en intelprolle. På gott och ont Detta var 3-4 år sedan dock, vet inte hur dom gör nu.

Har hört av flera att Intel inte delar ut något som helst, vanligaste mailsvaret är "klistermärke följer med när man köper processorn". Det kallar jag exklusivt märke, thats why im in love!!11

Permalänk

Tja, det där med att man kan få musmattor pennor etc etc, låter ju kul:D Jag har faktiskt amd, så nu blev jag sugen på att maila, vad ska man skriva?;D
Vad har dem för e-mail man kan skicka till?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas91
Tja, det där med att man kan få musmattor pennor etc etc, låter ju kul:D Jag har faktiskt amd, så nu blev jag sugen på att maila, vad ska man skriva?;D
Vad har dem för e-mail man kan skicka till?

Skriv att du vill ha lite reklamprylar.
Mail, ja på deras hemsida kanske?

Permalänk

Har tittat, men har inte inte hittat nån mail =/

Permalänk

BARA ringa och beställa AMD's klistermärken

Sweden
STOCKHOLM
Advanced Micro Devices AB
Box 20008
Adolfsbergsvaegen 31
161 02 Bromma
Sweden
Tel: +46-8-562-540-00
Fax:+46-8-562-540-99

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Medlem

Mailen borttagen på AMDs begäran.

är mailen till dem!

Permalänk
Medlem

Jaha.. nu är AMD nerspammade IGEN.. Stackars dom..

Ont:
Jag skulle rekomendera att ringa och snacka HELT sanning.. alltså... att du helt enkelt vill ha klistermärken och fästa på din dator så den blir snyggare.. Sånt brukar företag gilla..

Maila tycker jag är idiotiskt då det är 99% mindre chans att dom ens bryr sig..

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Geeks
Grundare

Tråd låst i förebyggande syfte. Företagen önskar ej att bli nerspammade med brev eller telefonsamtal. Önskar du klistermärken så kan jag ej rekommendera att be om hjälp på ett publikt forum med adresser osv.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com