Permalänk

Amd's Email?

Hej jag har hört att man kan få spons saker gratis från amd jag har letat o letat på hemsidan i cirka 1 timme och inte hittat vilken e-mail address man ska sicka till kan någon hjälpa med detta ?

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Gäst

Tog ca 3 sekunder,men här kommer länken

http://www.amd.com/us-en/Corporate/AboutAMD/0,,51_52_3592_764...

Det ligger underlänkar med mailadress

Permalänk

man tackar har beställt nu

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av razerrazer
man tackar har beställt nu

"beställt"

Visa signatur

Det man inte vet, har man inte ont av.

Människan är fortfarande i beta-stadiet.

Permalänk
Medlem

tänkte exakt samma sak

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av razerrazer
man tackar har beställt nu

Lättare sagt bett snällt:P

Permalänk
Medlem

jag känner mig blind som inte ser mailadressen..

Permalänk

känns lite genant men frågar endå.....
hur ska man igentligen skriva för att få några saker???
på ett ungefär alltså?

[EDIT:] håller med dig vadee

Permalänk
Medlem

Suck inte i år igen :/

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

jaha representative det är väl som sponsor?? vill också beställa men hittar ingen mail

Visa signatur

HAtad?

Permalänk

Ring försatan det gjorde jag kom fram på 1 sec
ingen kö ingenting

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryden
Suck inte i år igen :/

Hehe, var glad att tråden inte heter "tiggartråden v3.0"

Visa signatur

"Signatur raderad. Inte denna typ av signaturer på forumet tack! /Najk" - Najk

Permalänk
Avstängd

zigenartråden hade passat bättre...

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Deztron
Hehe, var glad att tråden inte heter "tiggartråden v3.0"

Sen när är sponsring tiggar saker? Alla idrottsmän som sponsras, är de tiggare? Sponsring är ett sätt för företaget att göra reklam, i gengäld får personerna i fråga oftast produkter istället för pengar. Bättre för företaget då det kostar dem mindre, och personerna blir lika nöjda.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Jo men felet är att när en börjar så vill sen halva sweclockarna beställa och sen slutar dom med det. och nästa gång kanske nån klan eller liknande verkligen skulle vilja ha så får dom inte det tack vare alla tiggare som inte har nåt bättre för sig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
Jo men felet är att när en börjar så vill sen halva sweclockarna beställa och sen slutar dom med det. och nästa gång kanske nån klan eller liknande verkligen skulle vilja ha så får dom inte det tack vare alla tiggare som inte har nåt bättre för sig.

De lär ju inte sluta med den typen av reklam bara för att många ansöker. Det bevisar ju bara att reklamen funkar

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
De lär ju inte sluta med den typen av reklam bara för att många ansöker. Det bevisar ju bara att reklamen funkar

De gjorde det förra gången...
Då var det mängder av folk som mailade in och ljög ihop historier om att de skulle arrangera stora LAN för att få reklamprylar.
Fanns tillochmed ett patetiskt standard-mail man kunde klippa ut och skicka in.

Har aldrig förstått tjusningen med reklamprylar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Sen när är sponsring tiggar saker? Alla idrottsmän som sponsras, är de tiggare? Sponsring är ett sätt för företaget att göra reklam, i gengäld får personerna i fråga oftast produkter istället för pengar. Bättre för företaget då det kostar dem mindre, och personerna blir lika nöjda.

Idrottsmän presterar något och syns på allmänna platser i stora sammanhang i större utsträckning än vad du gör och antagligen någonsin kommer göra. Där gör reklamen lite mer nytta. Sen om någon sitter hemma med en AMD keps och på det sättet tror han gör reklam för dom är han helt fel ute

Permalänk
Medlem

ja men säg det till alla dom som pajade för alla andra förra året ? det är just det som kommer hända i år igen vare sig du vill det eller inte.