Permalänk

Juiced - tråden

Nå vad tycker ni?

Jag har inte hunnit spela så mycket men vad jag sett så verkar det finnas mycket fina saker i det.

Kan inte uttala mig om körkänslan riktigt.... har inte hunnit skaffa mig en bra uppfattning ännu.

Permalänk
Medlem

Re: Juiced - tråden

Tyckte inte det var Så bra..för snabb styrning tycker jag..xbox versionen

Permalänk
Medlem

Tyckte det sög efter efter 10 min spelande och tog sen bort det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZeantZ
Tyckte det sög efter efter 10 min spelande och tog sen bort det.

Surt att kasta bort 4-500 kr bara sådär.

Permalänk

ajdå det var inte kul att höra att ingen gillade det! jag tycker defenitift inte styrningen är dålig
det gick ju att ställa in känsligheten så det blev perfekt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carls
Surt att kasta bort 4-500 kr bara sådär.

Finns även ett par demoversioner av spelet ute.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Jag har endast testat demot, och demot sög verkligen, vill jag spela arkadräserspel så håller jag mej nog till nfs serien.

Permalänk
Medlem

Jag tycker det var sämst! Spelade dock demot, men det var jätte fult och tråkigt.

Permalänk
Medlem

jag tyckte det va riktigt roligt känslan e väl inte den bästa men den funkar ett spel värt att köpa om man e tröt på alla andra bilspel

Visa signatur

Jah Guidance.

Permalänk
Medlem

Jag tyckte det var lite roligt att det första man fick göra var att välja en mobiltelefon.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk

mobiltelefons valet
reklam reklam reklam reklam:)

Permalänk

jag tyckte det var kul. Eller, inte i början när jag körde med mitt tgb. Då var det riktigt svårt att köra. Men så fort som jag lånade ratt/pedal av brorsan, så blev det genast mycket lättare (och roligare) Kör PC versionen

Permalänk

Har spelat demot som följde med på någon skiva till en pctidning för ett tag sen, jag spydde på det mesta i spelet =/
Riktigt tråkigt!

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Vila i frid

Ganska stor skillnad på Demot och fullständiga.
Jag tycker iaf att det va helt klart mycket roligare än Nfsu 1 och 2.
Har haft det till boxen ett bra tag, men jag tröttnade när man börjar komma upp i 800+ hästar. Då är det nästan omöjligt att köra kurviga banor.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

provade det hos en polare..
fyyy fan vilket jävla skitspel.

värdelöst

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Tyckte det hålde högre klass än NFSU spelen. Sen är ju Forza och GT spelen mycket bättre men.

Visa signatur

So Far So Good So WHAT!

Permalänk
Medlem

Det jag störde mig mest på är dem förbannade fula avgasrören, måste dem sticka ut 1m utanför bilen och vara av så dålig model kvalite.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carls

Surt att kasta bort 4-500 kr bara sådär.

Tur att jag är så jävla rik då..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bounter
Det jag störde mig mest på är dem förbannade fulla avgasrören, måste dem sticka ut 1m utanför bilen och vara av så dålig model kvalite.

fulla med vad ?

OnT: Har ej testat. Men den har ju fått bra betyg av Gamereactor iaf

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henk
Tyckte det hålde högre klass än NFSU spelen. Sen är ju Forza och GT spelen mycket bättre men.

Sen finns ju inte GT och Forza till Datorn :(:(:(:(

Jag tycker att det är ett helt ok spel, dock så är styrningen på TOK för känslig, går liksom inte att köra rakt med gasen i botten på raksträckan utan att man snurrar runt, så jävla jobbigt..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Sen finns ju inte GT och Forza till Datorn :(:(:(:(

Jag tycker att det är ett helt ok spel, dock så är styrningen på TOK för känslig, går liksom inte att köra rakt med gasen i botten på raksträckan utan att man snurrar runt, så jävla jobbigt..

Jag drog ner känsligheten i botten och då är det ok. Jag har inte spelat mycket men tycker hittils att det är rätt bra.

Permalänk
Medlem

Jag gillar det. Ganska intressant upplägg med kalendern.

Permalänk
Medlem

Har spelat det lite mer nu och det blev bara sämre och sämre.
Är nog inget spel som kommer snurra i Ps2:an någe mer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MackanH
Jag drog ner känsligheten i botten och då är det ok. Jag har inte spelat mycket men tycker hittils att det är rätt bra.

Jag har även dratt ner den i botten, men den är fortf jävligt känslig. Bör tilläggas att jag kör med ratt, gör du också det?

Permalänk
Medlem

Hej, när ja ska installer Juiced så trycker ja på skivan, då står det följande:
"Det går inte att läsa från disketten. Disketten kan vara skadad eller använder ett format som inte är kompatibelt med Windows"
Det går inte utfårska den skivan alls..
Om de inte står det ovan står det att:
D:\Setup.exe inte är ett giltigt WIn-32 program!
Det funka att instalera på min kompis data men inte min o inte min brossas!

Va ska ja göra? Prova packa upp alla filer från skivan men de gick inte alls
något förslag??

Visa signatur

Shadyrecords & Aftermath

Permalänk

varför tycker inte om detta spel - enligt mig en riktig höjdare ..har xbox versionen ..såg det på pc hos en polare ..men inte kört ..men verkar perfekt

Visa signatur

namida atsumete yozora he kaesou ...

Permalänk
Medlem

Musiken är iofs kass när jag tänker efter, men spelet är helskoj.

Permalänk
Medlem

Tröttnade efter någon timme. Sen greja jag en trainer och vipps hade jag 9.000.000$ och alla bilar. Då vart spelet betydligt roligare

Ända som är kul med spelet är att greja med bilarna, då körkänslan inte ens existerar.

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av emin3m
Hej, när ja ska installer Juiced så trycker ja på skivan, då står det följande:
"Det går inte att läsa från disketten. Disketten kan vara skadad eller använder ett format som inte är kompatibelt med Windows"
Det går inte utfårska den skivan alls..
Om de inte står det ovan står det att:
D:\Setup.exe inte är ett giltigt WIn-32 program!
Det funka att instalera på min kompis data men inte min o inte min brossas!

Va ska ja göra? Prova packa upp alla filer från skivan men de gick inte alls
något förslag??

Prova att betala för spelet istället!
Här på Sweclockers är det mot reglerna att prata om warez!