Permalänk
Medlem

Antec P180

Hej hej.

Har ett tag nu viljat köpa ett bra/Tyst/Kallt/Stilrent chassi,
Och efter att ha varit på DH nu med min dator och allt,
Så kunde jag inte undgå att se Antec's nya chassi som dom hadde släpat med sig (P180) Med dess plats för 5st 120mm interna fläktar och deras Über-stilrena Utsida/Insida och allt annat gott som fan i chassigt,
Dock dum som jag är så tog jag ju inte kontakt med någon från antec som vart där utan gick bara vidare och funderade vidare på chassigt tills idag då jag tänkte att jag skulle kolla vart man tror skulle kunna köpa chassigt i våra svenska dator butiker.
Men efter att ha letat en stund på diverse av mina favorit datorbutiks sidor så lyckades jag inte hitta det.
Därimot hittade jag en skyst recention från SPER (http://www.silentpcreview.com/article249-page1.html)

Men nu kommer min fråga.
Vet någon om detta chassigt fins hoss någon av våra svenska återförsäljare?
Om det inte kommit till sverige ennu så undrar jag om någon vet om det kommer hit snart.
Om inte, vart annars skulle jag behöva vara tvungen att beställa det ifrån?

Tack i Förväg.
//MVH. Jonatan

Visa signatur

Error 404, System not found!

Permalänk
Hedersmedlem

Pratade med Antecs PR-ansvarige tidigare idag och P180 kommer till Europa med båt första veckan i Juli. Efter det tar det drygt ytterligare en vecka innan det kommer till vårt lilla land, räkna alltså med runt mitten på juli.

Visa signatur

"En gång ingen gång, två gånger en gånggång"

Permalänk
Medlem

Vad kommer det att kosta?

Visa signatur

| A64 3200+ @ 2600 Mhz | MSI K8N Neo2 | 1GB Corsair TWINX4400 @ 260Mhz 2.5-4-4-8 | HD 120+120 | Powercolor x800Pro vivo | SuperPi 32sec |

Permalänk
Medlem

gutt. fyller år då med, kan säkerligen få min mor att köpa det till födelsedagspresent till mig

Musa: Tror det kommer bli runt 1300-1500kr

Visa signatur

Error 404, System not found!

Permalänk
Medlem

vilket killer chassi!

Permalänk
Medlem

1300-1500kr är ganska bra för detta chassi. Gillar det skarpt:)

Visa signatur

| A64 3200+ @ 2600 Mhz | MSI K8N Neo2 | 1GB Corsair TWINX4400 @ 260Mhz 2.5-4-4-8 | HD 120+120 | Powercolor x800Pro vivo | SuperPi 32sec |

Permalänk
Medlem

.

Visa signatur

Error 404, System not found!