Gratis framkalning av 24 digitala bilder från Fujifilm

Permalänk
Medlem

Gratis framkalning av 24 digitala bilder från Fujifilm

Fick ett tips av morsan att man kunde få gratis framkallning av fotopappers kopior från Fujifilm.

"Ta en bild av den här kupongen så bjuder vi på framkallning av 24 digitala bilder.
Ta med din digitalkamera, ditt minneskort eller en CD-skiva med bilder in i butiken, resten fixar vi.
Välkommen."

Har själv lämnat in 16 digitala bilder som jag ska hämna ut i dag, Onsdag. Ska bli intressant att se hur kvalitén blir på papperskopior.

Men vilket fall som hellst, så är det så att någon här är intresserad av att få 24 digitala bilder framkallade gratis så det enda man behöver göra är att ta med kortet här ovan med sina egna kort som man vill ha framkallade och går sen till närmaste Fujifilm återförsäljare, så att säga.

Kom bara ihåg att erbjudandet räcker tom 2005-06-26

EDIT:

Har nu hämtat mina kort från framkallningen och kvalitén blir ju hur bra som hellst. Jag ser då ingen som hellst skillnad på mina digitala kort än på några andra så att säga.

Se bara till att spara dom korten du vill ha framkallat i JPG/GIF format, i minst 300dpi för att få ut bra kvalité på slutresultatet.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Trevligt

Visa signatur

-._.-

Permalänk
Medlem

Vart hittar man sin närmaste Fujifilm återförsäljare?

Permalänk
Visa signatur

Antec 300, Corsair vx450 w, Asus P5Q-E, Intel C2D 8400 3,0 ghz, Corsair xms2 Twin 2048-6400, Geforce GT 240

Permalänk
Medlem

Trevligt, skickade bilden till min Morsa och hon blev väldigt glad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skyblue
Trevligt, skickade bilden till min Morsa och hon blev väldigt glad

Roligt att man kan göra någon glad.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10