Permalänk
Medlem

jolt i hbg???

tjenare.
Någon som vet någon bra butik man kan köpa Jolt Cola i Helsingborg?
Jag har bara hittat ett ställe och där tar dom 15 kr för en halv liter, och det är lite väl dyrt tycker jag

Visa signatur

In Tyler we trusted

Permalänk
Gäst

Du kanske har missat det, men ÖÄ finns inte kvar.

Permalänk
Hedersmedlem

Jolt är OnT på SweC imho, tack vare koffeinhalten.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

Tjoho =), lånar tråde lite och frågar om någon vet vart man kan köpa i tollhättan / vänersborg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
Tjoho =), lånar tråde lite och frågar om någon vet vart man kan köpa i tollhättan / vänersborg

hoppa upp på moppen och åk runt och spana vettja

Visa signatur

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=47745...
| Shuttle SN25P | AMD Athlon64 Venice 3500+ | 2gb Corsair TWINX 3200 | HIS Radeon X850XT | WD Raptor 74gb | WD Caviar 160Gb | Hyundai L90D+ 19" TFT | Glatt humör |

Permalänk
Medlem

Har själv letat efter Jolt i Helsingborg men hittar bara på statoil, vart hittade du 0.5 L flaskorna?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
Tjoho =), lånar tråde lite och frågar om någon vet vart man kan köpa i tollhättan / vänersborg

Du kan köpa två jolt 33cl för 12 kr hoss Johns Närbutik på hedmanstorget i Vänersborg, du vet säkert vart det ligger.

Visa signatur

[b]I LOVE MY PS2

Permalänk
Medlem

Detta är bara ett tips, men när jag gick i grundskolan (x antal år sedan) så kunde man köpa joltcola på fritidsgårdarna, på den tiden kostade dem 5kr/33cl.

Det är kanske värt att kolla?

Visa signatur

Kandidatexamen i Data- och Systemvetenskap vid Stockholms Universitet.

Permalänk
Medlem

Jag försöker minnas, men det är längesen jag var på lan i Helsingborg. Men nått säger mig att jag handlade Jolt i någon konsum. Minnet är bra men kort.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av typh00n
Detta är bara ett tips, men när jag gick i grundskolan (x antal år sedan) så kunde man köpa joltcola på fritidsgårdarna, på den tiden kostade dem 5kr/33cl.

Det är kanske värt att kolla?

Har kollat på dom flesta i helsingborg ingen säljer mer...

Permalänk
Avstängd

Finns en i centrum i Åstorp som säljer. Tror det är nån blatteaffär nere i centrumet.. Testa där. Har handlat där ett par ggr. Fast jag är mer för Dr. Peppers.

Permalänk
Medlem

Är det svårt att få tag på jolt där ute i Sverige eller vadå? Här finns dom typ i varje butik. (skaraborg)

MVH Swuppo

Visa signatur

BAAH

Permalänk

Finns på maxi i gbg 0,5 liter för 9 kronor 8)

Permalänk

Jag mailade Åbro och frågade om där fanns någon butik i Trelleborg som sålde Jolt cola.
Detta fick jag som svar!

Hej!
Jag kunde tyvärr inte hitta någon butik i Trelleborg eller i närheten. Vad
du kan göra är att hitta en butik som har våra andra produkter som Original,
Småland, Lapin Kulta bl a och fråga butiken om dom har möjlighet att
beställa hem Jolt åt dig.

Jag körde då ner till Ica Maxi och frågade. Killen som har ansvar för läsk avdelingen sa att han skulle prata med någon inköpare och att jag skulle återkomma om en vecka. En vecka senare körde jag ner där igen och då hade dom tagit hem ett par flak till mig. Så det är kanske något du ska testa då.

Jag vet inte om de var dyrt men dom tog 85:- för ett flak.

Visa signatur

Chieftec LBX-03 P4 3,2GHz @ 3.8GHz Abit AS8 2st Kingston PC3200/DDR400 512Mb Gainward GeForce 6600GT 256MB 2st Samsung SpinPoint P120S 250GB NEC ND-3500A Samsung Syncmaster 913B Microsoft Digital Media Pro Microsoft HABU Logitech X-220 2.1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wallbeeek
Jag mailade Åbro och frågade om där fanns någon butik i Trelleborg som sålde Jolt cola.
Detta fick jag som svar!

Hej!
Jag kunde tyvärr inte hitta någon butik i Trelleborg eller i närheten. Vad
du kan göra är att hitta en butik som har våra andra produkter som Original,
Småland, Lapin Kulta bl a och fråga butiken om dom har möjlighet att
beställa hem Jolt åt dig.

Jag körde då ner till Ica Maxi och frågade. Killen som har ansvar för läsk avdelingen sa att han skulle prata med någon inköpare och att jag skulle återkomma om en vecka. En vecka senare körde jag ner där igen och då hade dom tagit hem ett par flak till mig. Så det är kanske något du ska testa då.

Jag vet inte om de var dyrt men dom tog 85:- för ett flak.

Ganska nice gjort av dom.

Visa signatur

Det man inte vet, har man inte ont av.

Människan är fortfarande i beta-stadiet.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wallbeeek

Jag vet inte om de var dyrt men dom tog 85:- för ett flak.

3.5kr (plus pant, eller?)

Ni med era jävla Jolt...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rexamados
3.5kr (plus pant, eller?)

Ni med era jävla Jolt...

Jepp

Visa signatur

Chieftec LBX-03 P4 3,2GHz @ 3.8GHz Abit AS8 2st Kingston PC3200/DDR400 512Mb Gainward GeForce 6600GT 256MB 2st Samsung SpinPoint P120S 250GB NEC ND-3500A Samsung Syncmaster 913B Microsoft Digital Media Pro Microsoft HABU Logitech X-220 2.1

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wallbeeek

Jag vet inte om de var dyrt men dom tog 85:- för ett flak.

Oh ja, verkligen dyrt

Skulle kunna döda för det priset.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlkaStar
Finns en i centrum i Åstorp som säljer. Tror det är nån blatteaffär nere i centrumet.. Testa där. Har handlat där ett par ggr. Fast jag är mer för Dr. Peppers.

Vårda ditt språk och håll dina fördomar för dig själv!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Vårda ditt språk och håll dina fördomar för dig själv!

Sorry. har inga fördomar. Kallar mina utländska kompisar för blattar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlkaStar
Sorry. har inga fördomar. Kallar mina utländska kompisar för blattar.

ganska konstigt att du har dem "Kompisarna" kvar som kompisar då efter det där

Permalänk
Medlem

Finns de nått ställe på nätet som man kan beställa från? Bor i en liten håla och finns inte jolt på flera mil här

Permalänk
Visa signatur

Chieftec LBX-03 P4 3,2GHz @ 3.8GHz Abit AS8 2st Kingston PC3200/DDR400 512Mb Gainward GeForce 6600GT 256MB 2st Samsung SpinPoint P120S 250GB NEC ND-3500A Samsung Syncmaster 913B Microsoft Digital Media Pro Microsoft HABU Logitech X-220 2.1

Permalänk
Medlem

Sorry för OffT, men vad är det för fel med o kalla sina blatte polare blattar? Dom blir mer irriterade om jag kallar dom svennar

"Alla har fördomar mot svarta, men svarta har fördomar mot alla!"

Visa signatur

AMD X2 4200+ 2.2ghz - MSI Amethyst (HP OEM) moderkort - 2x 1gb Infinion PC3200 @ 3-3-3-8-2T - MSI 7800GTX 256mb - Raptor Gaming M2 - Koss SB45

Permalänk
Medlem

ingen har väl "dömt ut" honom för att han kallar sina polare nått, men när folk skriver saker, även om det är acceptabelt inom deras vänskapskrets så tror annat folk att "ahh, om han kan skriva det så kan jag med" så spiraliseras allt åt helvete typ..

Sorry för Offt

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wallbeeek
www.dino.se

Dino.se skickar inte det om man beställer på nätet.. dom måste köpas i deras butik...
http://www.dino.se/product.php?pid=82&

Visa signatur
Permalänk

http://www.dino.se/product.php?pid=232

det är inte billigt.. men coolt!! satsa på koffein tabletter ifrån apoteket istället för jolt och annat, det är mitt tips!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wallbeeek
Jag mailade Åbro och frågade om där fanns någon butik i Trelleborg som sålde Jolt cola.
Detta fick jag som svar!

Hej!
Jag kunde tyvärr inte hitta någon butik i Trelleborg eller i närheten. Vad
du kan göra är att hitta en butik som har våra andra produkter som Original,
Småland, Lapin Kulta bl a och fråga butiken om dom har möjlighet att
beställa hem Jolt åt dig.

Jag körde då ner till Ica Maxi och frågade. Killen som har ansvar för läsk avdelingen sa att han skulle prata med någon inköpare och att jag skulle återkomma om en vecka. En vecka senare körde jag ner där igen och då hade dom tagit hem ett par flak till mig. Så det är kanske något du ska testa då.

Jag vet inte om de var dyrt men dom tog 85:- för ett flak.

Jag köper Jolt från en lokal affär som tar hem bara till min (och mina vänners) Lanförening. Jag betalar 144kr per flak!
Vi borde snart få mängdrabbat, vi har nog handlat snart 35 flak där.

Visa signatur

"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck." /Ernst Kirchsteiger

Permalänk
Medlem

finns det inte i närmsta kiosk?

Visa signatur

Take you wonder by wonder
Återinför övriga ämnen
On a magic carpet ride

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swuppo
Är det svårt att få tag på jolt där ute i Sverige eller vadå? Här finns dom typ i varje butik. (skaraborg)

MVH Swuppo

Var finns det Jolt i skaraborg? Jag hittar inte

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5