Permalänk
Medlem

Gamekeystore

Tänkte bara rekomendera www.gamekeystore.com för dem som ej känner till sidan.

Köpte nyligen en BF2 key ifrån dem.
Fick den efter ca 40 timmar, så jag är helt klart nöjd.

Fungerar så bra den bara kan fungera.

Så jag har bara positiva erfarenheter och kan varmt rekomendera dem.

Smidig och säker betalning via Paypal också.

10 av 10

Visa signatur

,

Permalänk
Medlem

känns lite skumt att dom tar 21.95$ för bf2...

skulle inte våga beställa där ifrån.

Permalänk
Medlem

Men om dem skulle blåsa folk så sätter man väl inte ut *Sold out* skylt på Battlefield 2?

Visa signatur

A64 3000+@3200+ | TWINX1024 3200XL 512 x 2 KOMMER SNART | 9800 Pro @ XT | Asus K8N-E Deluxe | Arctic Cooling VGA Silencer rev. 3.

Permalänk
Medlem

Kan man lira CS:S online om man beställer half-life 2 cd:key'n därifrån?

Visa signatur

-=LoL=- ;þ

Permalänk
Hedersmedlem

Man kan säga att dom säljer licenser och då dom inte behöver betala för några program skivor och frakt så kan dom sälja billigt och EA får samma pengar som om du köpt spelet i butik och vad dom säger så är det fullt lagliga CD-nycklar så det skall vara samma som butiksköpta spel.

Med Half-Life 2 Bronze får man med Counter-Strike: Source.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Så dom säljer en laglig key till nerladdade eller kopierade spel?

Smart affärside isåfall.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

precis man kan ju ladda ner spelet å köpa en key för 20 dollar. haha.

Permalänk
Medlem

Riktigt bra affär!
Kan man ju faktiskt spara några hundralappar

Permalänk
Medlem

smart.

Men undra hur de gör när de köper in dem, för de lär inte få endast köpa in key's.
De köper bulk paket och strippar dem och mailar key och lägger skivorna på hyllan maybe.

Ähh strunta i de jag skrev, de tycks köpa in keys från ett företag rakt av.
Starta samma sak i sve?

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk
Medlem

Känner inte viss spel av ifall det är en nedladdad kopia? Då kan man ju inte köra spelet även fast man köpt en laglig nyckel...

Permalänk
Medlem

Jag tror faktiskt speltillverkare tjänar på detta ifall det kommer i storskala. Alltså de slipper på ett vis förlora kostnaderna för cd och dess tillbehör, men det beror som sagt på vad det är för spel. (Piratkopierings vinkel)

Permalänk
Medlem

Mjo självkalrt är det en billigare lösning att bara dist produkt nycklar.
Kan ju som sagt vara en lösning att man får lassa ner spelet när man har köpt en nyckel.
Men hur de dår ser på kopior osv vet jag inte, men det kommer som sagt hur som helt.

Det oundvikliga

Jag gör själv heldre en backup av ett spel och kör det direkt från dagtorn en att giddra med skivor.
Men ibland när man är inkompitent och inte klarar av att kopiera sitt spel så kan det vara en lösning att ladda ner en kopia ochanvända sin valida cd nyckel på det ändå.

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk
Medlem

funderar på att prova köpa något kul men hur gör man med WC3 hade lite problem med det när jag lånade en cd-key

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Sötast

Nu blir jag sne, hur i helv sätter jag in pengar på mitt paypal acc från mitt mastercard då? det ända sätter jag hittar är via bank 3-4 dagar... men varför i helskotta ville dom då ens ha min kreditkortsinformation?

AAAAGH

Permalänk
Medlem

Allexz: Så vitt jag vet så dras pengarna automatiskt från kortet då du gör en vanlig betalning/överföring via paypal. Så är det iaf för mig, ifall jag inte missminner mig helt

Permalänk
Medlem

Funkar klockrent, köpt till både starwars battlefront samt bf2

Visa signatur

Amd Phenom II X4 965, Ati HD5870, 8gig ddr3 , Revodrive samt Intel ssd

Permalänk

Får man hem ett papper skickat eller bara genom mailen, har precis beställt hl2 bronz för 20$ billigt.

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site

Permalänk
Medlem

*Väntar på www.gamekeystore.com lurade mig!!! topics*

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rezuth
*Väntar på www.gamekeystore.com lurade mig!!! topics*

Då lär du få vänta, tror du han värvar nya kunder genom att lura folk?

Visa signatur

Amd Phenom II X4 965, Ati HD5870, 8gig ddr3 , Revodrive samt Intel ssd

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av puffpuff
Allexz: Så vitt jag vet så dras pengarna automatiskt från kortet då du gör en vanlig betalning/överföring via paypal. Så är det iaf för mig, ifall jag inte missminner mig helt

Provar väl på det då!

Edit:

Fungerade utmärkt jag satt i säkert två timmar igårkväll och försökte skicka över pengar till paypal, nu känner man sig lite dum

Då är det väl bara att vänta nu..

Edit2: märkte även att Mastercard via fsb hade väldigt trevliga sek->usd rates!

enligt www.xe.com så är
23.95
värt: 187.049 SEK
medans jag fick betala
-188,10 SEK

så helt ok

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av babel haffo
Får man hem ett papper skickat eller bara genom mailen, har precis beställt hl2 bronz för 20$ billigt.

Kommer till din e-mail adress.

Visa signatur

,

Permalänk
Medlem

Doh' synd att det är slutsålt.
har mailat o frågat om dom ska få in nå mer.

Nån kanske vill sälja sin kod till mig?

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H@sse
Doh' synd att det är slutsålt.
har mailat o frågat om dom ska få in nå mer.

Nån kanske vill sälja sin kod till mig?

Väntar fortfarande på min bf2key :/ Du kan få den för 250:- när den kommer Hasse

Permalänk
Hedersmedlem

Detta är särskilt bra om man vill bygga ett trevligt lan spel och inte vill betala för onödiga CD skivor.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Väntar fortfarande på min bf2key :/ Du kan få den för 250:- när den kommer Hasse

naeh, jag har inte så....mycket..pengar
På sista tiden så har jag bara trejdat saker mot en massa modding-prylar som jag har här hemma ;):D

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H@sse
naeh, jag har inte så....mycket..pengar
På sista tiden så har jag bara trejdat saker mot en massa modding-prylar som jag har här hemma ;):D

Ahhh, jojo.... men då kan jag byta den mot en värstingdator, räcker att du moddar... typ floppyn, målar den med tusch eller något, då är jag nöjd

Edit:
Verkar som att jag kommer få vänta 100+ timmar för min BF2 cdkey om inte mer, Enligt forumen har han svårt att få tag i cdnycklar, hur kan man då få beställa? Dåligt system enligt mig, nu kan jag endast hoppas på att jag får nyckeln nångång

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
Man kan säga att dom säljer licenser och då dom inte behöver betala för några program skivor och frakt så kan dom sälja billigt och EA får samma pengar som om du köpt spelet i butik och vad dom säger så är det fullt lagliga CD-nycklar så det skall vara samma som butiksköpta spel.

Med Half-Life 2 Bronze får man med Counter-Strike: Source.

Dom koper in ett parti fran nogon lokal affar i Asien, dom oppnar och skickar vidare nycklen till internet forsaljaren och internet forsaljaren skickar vidare till han kunder. Skulle tro att dom tjanar runt 3-5$ per spel nyckel dom saljer.

Kopte min BF2 nyckel fran http://www.cdkeycache.com/ (sidan var uppe da), tog under ett dygn och jag hade min key i mailen. Inga problem att regga den nycklen och det ar ingen annan som har anvant den nycklen an i alla fall.

Permalänk
Medlem

Jag kan inte se BF2 på deras sida längre, tog dem bort det?

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tartin5
Jag kan inte se BF2 på deras sida längre, tog dem bort det?

Verkar som att dom har få nycklar och många beställningar, men det skulle antagligen lösa sig om en vecka eller två, alltså kommer det tillbaka senare!

som tur var fick jag min nyckel idag *woohoo*

Permalänk
Medlem

Det jag inte fattar är hur de kan garantera att ens cd-key är unik? En key-gen borde ju kunna luska ut varenda key som finns till spelet. Vad händer då om nån snor ens key?

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.