Nu är jag som många andra trött på smutskastning direkt när ett företag gör fel.
Vissa fel är ju bara blygsamma och sådana fel som förekommer ofta. Därför tycker jag det är fel att trådskaparna skapar trådar med namn t ex; Köp aldrig ifrån XXXX, XXXX har blåst mig, etc etc, bara för RMA har tagit 2-3veckor eller så.
Sen finns det företag som har självfallet gjort otroliga fel, och självklart ska man varna för det.
Därför tycker jag att folk ska nu ändra sitt skriv sätt när de skapar en topic.
Så nu när ni får vill skriva om ett fel företag gjort, VAR GOD att skriva lite mer informativ topic samt lite mindre skit snack, t ex; Har ett litet problem med XXXX AB, Har ni råkat ur för samma problem som jag med XXXX AB.
Om moderatorerna inte bryr sig eller så får ni helt enkelt ta bort denna tråden men jag vill bara få ett trevliga Konsument - Butiksguiden forum.
Kanske införa varningar till dom som smutskastar företag av otillräckliga skäl? Det skadar faktiskt företaget en hel del, jag tycker att vi inte ska arbeta emot utan för och hjälpa företaget så de blir bättre. Gynnar bara oss!
Mvh
Stefan