Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2003

drog av snöret..

hej och hå. jo nu är det så att jag har haft min grässklippare hos en nisse ett jävla tag nu. men han har inte gjort ett piss med den rent ut sagt. först skulle han byta förgasere inte fan gjorde han det sen var det en massa mer. men senast så fixade han motorn värka det som för han fick igång den men då drog han av "snöret" och sa ja du detta tar alldrig slut. nej sa jag, då sa han: ja du detta blir 400 kr.
är det jag som ska betala detta för han drog av snöret på min gräsklippare? kanske inte hör till datavärlden men ändå,..

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Dec 2001

tyvärr hör nog inte denna tråd hemma här eftersom det är ett datorforum..

men ontopic så fattar jag ingenting?
du lämnade in en gräsklippare till en reparatör som lagade motorn (och samtidigt slet sönder snöret) och ville sedan ha 400spänn för jobbet? i så fall är det ju bara att be han fixa snöret som han hade sönder, och sedan betalar du för att han lagade motorn.
skriv om inlägget så man förstår!
(såg att du hade dyslexi, men stavningen är det minsta problemet i din tråd faktiskt )

Trädvy Permalänk
Gäst
Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Registrerad
Jul 2001

låst

es en zp rz lw ho wc az em sc