Visa era "stylade" skrivbord här!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pcw
Ring Anticimex då.

Du vet vad jag syftar på..

Visa signatur

eun tae ko `

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/mrr.PNG

Fixat till det lite, blev rätt nöjd

vad har du för font ?

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_Lazy
vad har du för font ?

Denna: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/HOOG0553.rar

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raksol
Denna: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/HOOG0553.rar

tack som fan cool

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

Jobbar på denna just nu:

Vill bl a flytta ner Objectdock'en lite grann men har inte lyckats hitta det än =/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ram
Jobbar på denna just nu:

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/dumpgdfs.jpg

Vill bl a flytta ner Objectdock'en lite grann men har inte lyckats hitta det än =/

ladda upp bakrunden tack :D:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elaajten.
ladda upp bakrunden tack :D:D

Nämn ett ställe där jag kan ladda upp filer större än 1 Mb så gör jag det gladeligen;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ram
Nämn ett ställe där jag kan ladda upp filer större än 1 Mb så gör jag det gladeligen;)

hur stor är den? går det inte t.ex att zippa den och sen ladda upp på silentwhisper eller så?

edit: förresten du har pm strax

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elaajten.
hur stor är den? går det inte t.ex att zippa den och sen ladda upp på silentwhisper eller så?

edit: förresten du har pm strax

Visst tusan kan man göra så

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/Do_Luck_Supra...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cambsound
Laptopen

http://www.svenskidrott.se/Downloads/36666/pics/screen_N3_1.j...

Vilket "tema" är det där?

Visa signatur

Vorsprung durch Technik.
Att tänka snabbt är bra, att tänka rätt är ännu bättre.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Excellium
Vilket "tema" är det där?

http://www.getskinned.org/modules.php?modname=subs&action=mor...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk
Medlem
Citat:

Vilken font andvänder du? Var får jag tag på den? Den är väldigt lik den som andvänds i linux.

Permalänk
Medlem

En kort fråga..

Någon som vet hur man kan fixxa så att man kan använda flera dockstationer i Objectdock. Man kan ju bara ha en..

Jag vet att man får flera om man köper betal versionen, något som jag inte har lust med..

Så någon som vet ett gratis alternativ ?

Visa signatur

eun tae ko `

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blent
Vilken font andvänder du? Var får jag tag på den? Den är väldigt lik den som andvänds i linux.

Ser ut som Verdana eller Tahoma, med AA på.

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blent
Vilken font andvänder du? Var får jag tag på den? Den är väldigt lik den som andvänds i linux.

Den heter Inspirat, å det är bara att söka på google så hittar du

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man gör för att få en Fungerande "visa skrivbordet" ikon i objectdock? går det?

Permalänk
Medlem

Minimalist? Javisst!

Klicka för större...

Behöver ikoner också, färglada Windows standardikoner är inget att hänga i granen... förslag till bra minimalistiska ikoner som inte är alltför tråkiga?

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Finns vissa äckligt minimalistiska ikon-paket, kommer inte ihåg namnen bara :>

Permalänk
Medlem

Hur/med vad får ni såna där små/avskalade varianter av msn, eller är det ens msn?

Väldigt cleant det är Freeloo, I like it. Som sagt det fattas ikoner, enfärgiga ikoner skulle passa riktigt fint, typ (kanske grön-nyanserat då balongen är grön) blånyansiga eller dylikt, det skulle ge en lyxig effekt. Gillar när det är minimalistiskt.
Edit: Tycker den gråa list-/menybakgrundsfärgen är aningen tråkig... testa med ljysblågrå, väldigt lite blått.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inphra
Hur/med vad får ni såna där små/avskalade varianter av msn, eller är det ens msn?

Väldigt cleant det är Freeloo, I like it. Som sagt det fattas ikoner, enfärgiga ikoner skulle passa riktigt fint, typ blånyansiga eller dylikt, det skulle ge en lyxig effekt. Gillar när det är minimalistiskt.

Nej, det är inte MSN. Jag använder Miranda IM som funkar bra och ser bra ut efter nån timmes konfigurering och pill med plugins och ikoner.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Aha, ok... Vad skulle ni rekommendera för plugins till msn ni som har det för att få bort reklam och onödiga ikoner i main rutan? Skulle vilja ha det minimalistiskt, med väldigt lite skit* sas.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inphra
Aha, ok... Vad skulle ni rekommendera för plugins till msn ni som har det för att få bort reklam och onödiga ikoner i main rutan? Skulle vilja ha det minimalistiskt, med väldigt lite skit* sas.

Om du kikar på www.mess.be och laddar ned deras Mess patch så har du möjlighet att ta bort i princip all skit som följer med.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freeloo
Nej, det är inte MSN. Jag använder Miranda IM som funkar bra och ser bra ut efter nån timmes konfigurering och pill med plugins och ikoner.

vilka plugins/ikoner rekomenderar du för att få det att se ut ungefär som för dig?

Visa signatur

WS: Asus ROG Strix B550-I Gaming | R5 5600x | NH-L12 Ghost S1 | 32GB | RTX 3060 OC 12GB | Ghost S1 MKIII
NAS: QNAP TS-431 - 3x4TB WD Red
Phone: Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LINJEinc
vilka plugins/ikoner rekomenderar du för att få det att se ut ungefär som för dig?

Det enda plugin jag använder som ändrar utseendet är "MetaMultiwin contact list" som låter dig bl.a. ha en 1px stor ram runt kontaktlistan istället för windows standard som inte är så himla snyggt. Du kan även ta bort ramen helt och hållet om du föredrar det. I övrigt så har Miranda själv en hel del inställningar för den kreative.

Ikonerna jag använder är HelloKitty 3d De rekommenderar jag endast för den oseriöse, men annars finns det en hel del bra ikoner på www.miranda-im.org

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer