Xpert Eleven Sweclockers bästa fotbollsmanager

Permalänk

Xpert Eleven Sweclockers bästa fotbollsmanager

Har startat en fotbollsliga på
www.xperteleven.com för oss Swecare.
Sidan är uppbyggd på liknade sätt som t.ex managerzone och hattrick.
Så skaffa ett lag så kan vi se vem som är den bästa managern på Sweclockers. För att registrera ett lag så måste ni söka upp ligan på huvudsidan och ange lagid: 31674 och där efter registrera erat lag för att vara med i Swec ligan. Max antal lag som får vara med i Swec ligan är 12st så först till kvarn är det som gäller.
OBS! jag måste godkänna laget innan ni får spela, samt att det måste vara minst 10 lag innan jag startar ligan.

Mvh Babel Haffo

Ligaid: 31674

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site

Permalänk
Medlem

Gött! Skickade en ansökan nu.

Permalänk
Medlem

Re: Xpert Eleven Sweclockers bästa fotbollsmanager

Citat:

Ursprungligen inskrivet av babel haffo
Har startat en fotbollsliga på
www.xperteleven.com för oss Swecare.
Sidan är uppbyggd på liknade sätt som t.ex managerzone och hattrick.
Så skaffa ett lag så kan vi se vem som är den bästa managern på Sweclockers. För att registrera ett lag så måste ni söka upp ligan på huvudsidan och ange lagid: 31674 och där efter registrera erat lag för att vara med i Swec ligan. Max antal lag som får vara med i Swec ligan är 12st så först till kvarn är det som gäller.
OBS! jag måste godkänna laget innan ni får spela, samt att det måste vara minst 10 lag innan jag startar ligan.

Mvh Babel Haffo

Ligaid: 31674

också ansökt, ska bara lära mig lite om spelet nu

Permalänk
Medlem

Acceptera nu då, så att jag kan börja med mitt lag

Permalänk
Medlem

Jag vill också vara med och leka fotboll.
har ansökt nu.

Permalänk
Medlem

Ja pallar inte

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk

Nu har det kommit endast 3 ansökningar, komigen fler måste det bli för att vi ska kunna starta.

Ni 3 som har sökt är godkända, men dom flesta funktionerna kommer igång när ligan startar.

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site

Permalänk

I'm in

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Gammalt som fan, var med i en rätt stor liga förut. Vann faktiskt ett antal säsonger, roligt!

Permalänk
Medlem

Jag är med, fjöntigt namn, men jag är med

Permalänk
Medlem

Jag skulle rekomendera er alla att testa Fotball Manager 2005 då det är mer realistiskt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZuqR
Jag skulle rekomendera er alla att testa Fotball Manager 2005 då det är mer realistiskt.

jepp, FM2005 är det bästa spel jag någonsin spelat Men jag vill ha ett webb-baserat managerspel oxå att köra ibland på fikarasterna.

Permalänk
Medlem

jepp, FM är skoj, CM med..spelade de för ett tag sen, men har nu slutat.. när tror ni ligan börjar?

Permalänk

Ligan börjar när det kommer in fler lag, just nu är det 5lag totalt?

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site

Permalänk

Jag har skickat en ansökan nu ..

Permalänk
Medlem

Har redan varit med ett halvår. Är fortfarande förbaskat kul, spec. med kompisligor som man lätt kan fixa

Visa signatur

Stationär: C2D E6600 2.40GHz, Noctua NH-U12F, P5W DH Deluxe, Corsair Dominator TWIN2X6400C4D 2048MB DDR2, Club 3D 8800GTS, Raptor 10000rpm 37gb, Samsung 970P TFT + Samsung 40" M86 1080p.
Bärbar: HP HDX16
PSN: Spaxo

Permalänk
Medlem

Kom igen nu, fler ansökningar!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spax0
Har redan varit med ett halvår. Är fortfarande förbaskat kul, spec. med kompisligor som man lätt kan fixa

Själv är jag med i Zatzy ligan, har vunit guld säsong 1, och ligger delad 1:a i nuvarande säsong med 1 match kvar. fast med största sanolikhet så slutar jag 2:a

-----------------------------------------------
1 ansökan kvar, sen så är det propfullt, helst så vill jag ha in den innan kl 13:00 idag fredag så jag kan starta ligan, annars så får vi vänta hela kvällen tills jag slutar jobba.

så först till kvarn.

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site

Permalänk
Medlem

Nu jäklar, match på måndag mot "Masters of moo" låter som en säker vinst

Permalänk
Medlem

jag kommer möta Salem FF, gissar på att det blir rätt jämt men han har ett jävla försvar !

Permalänk

Match då mot Bröderna Bäver IF :D.... Vem e de?

Permalänk

Flera som har lust att spela? Ska vi skapa Swec-Division 1?

Permalänk

haha bröderna bäver e jag

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Bröderna Bäver = ballaste namnet

själv så hade jag så dålig fantasi så jag valde "kappy ik" xD

Permalänk

Kappy då syns vi på måndag kl 13:00
denna säsong kör vi endast 1 division, men när säsongen är slut i september så kommer vi att utöka med 1 division till, och då kommer det bli roligare.

EDIT: glöm inte funktionen Spelhålan, där kan man tjäna massor av econ (cash)

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site

Permalänk
Medlem

ehm, vart kan man hitta spelhålan?

( 1 mille på att Kappys IK vinner över Salem FF )

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pink Lemonade
Flera som har lust att spela? Ska vi skapa Swec-Division 1?

fixa en till ;D

Visa signatur
Permalänk

Ok för att kunna fixa en till serie så måste vi i högsta ligan spela klart våran serie, sen när säsongen är klar så kan man utöka ligan i flera divisioner, det blir roligare om man har allt under ett namn och inte bara skapar swec div 1 eller liknande, man ska ju kunna avancera till högsta ligan som nu är Swec ligan.

Visa signatur

KUMRIF = Kontant Utan Moms Rakt I Fickan www.soderort.com Bilduppladdnings site

Permalänk
Medlem

Jahopp, det blev 1-1 i första matchen för mig (Zydar AllStars). Fick en utvisning i 37:e minuten, så jag tycker det var starkt ändå att hålla oavgjort

Nästa match är på fredag mot "Bröderna bäver IF", som spelade 0-0 nyss. En storvinst för Team America också, 4-0 mot Team Iran.

Permalänk

0-0 + en skadad samt ett gult kort :'(

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981