Permalänk
Medlem

Snabba nätbutiker

Vill bara göra lite bra reklam. Beställde minne från Komplett på söndag kväll och grafikkort från dustin strax efter, hämtade ut båda paketen i går tisdag. Tycker ja är bra service

Permalänk
Hedersmedlem

Samma sak för mig med en mp3spelare från Inet, beställning söndag natt (tidigt måndag morgon) och hade spelaren igår tisdag. Plus en tablettask.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Inaktiv

Eksidata, leverans på 1 dag.

Permalänk
Medlem

Sen beror det ju också på vid vilken tidpunkt på dagen som man beställer, gör man det sent så skickas det ju inte samma dag

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

Jag beställde min mp3-spelare från Inet sent på en Fredag kväll och jag fick den på Tisdagen, fick också en tablettask

Permalänk
Medlem

beställde från pcaction.se på en tisdag, ett chassi kunde hämta de på torsdag..

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk

Dustin, komplett och webhallen kan man lita på när det gäller leveranstider!

Visa signatur

This plan is so perfect, It's retarded!

Permalänk

beställde ett headset förrigår natt får dem imorn,står att jag kan hämta ut dem så avin kommer nog imorn,men bara det att datorbutiken delar inte ut tablettaskar vad jag vet

Visa signatur

~

Permalänk

Vet att man brukar få godis i juletider iallafall

Permalänk
Medlem

Beställde lite saker på måndagen ifrån kjell&co, blev lite förvånnad när jag fick en AVI dagen efter faktiskt Sen dess gillar jag det företaget skarpt, bra o billigt

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD Asus VP278H
MSi CR720 Intel i3 370M 2,4Ghz 8GB ram GMA HD 500GB

Permalänk

netvaruhuset.com kommer tame*an alltid dagen efter.

Permalänk
Medlem

www.maxfps.se har alltid paketen varit framme dagen efter jag beställt! Tummen upp!

Permalänk
Medlem

samma fall som trådskaparen nästan:

beställde komponenter för nästan 6000:- av komplett.se söndagkväll, fick dem på tisdag.

beställde samtidigt Antec SLK3000B hos dustin, fick det tisdag med.

www.komplett.se - www.dustinhome.se

Permalänk
Medlem

Beställde en dator klockan 4 i morse från komplett.se (ja jag har utvecklingsstörd dygnsrytm) och 8:21 var det färdigpackat och skickat till posten , så vi får se när det kommer. Trodde inte ens dom jobbade på lördagar

Permalänk
Medlem

Ja dustin är otroliga, i måndags beställde jag vid 06 på morron, betalade direkt via handelsbanken, på tisdag vid 14-tiden kom paketen. Kan inte bli mer klockrent.

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Medlem

Då ska vi se..
beställde 4 på morgonen i lördas
8:21 samma dag var det färdigpackat och skickat till posten
på tisdag kom paketet och nu sitter jag och surfar med min nya burk

Permalänk
Medlem

Ja, Dustin är lite i en klass för sig.

Sedan har webhallen och komplett båda skött sig bra...

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Korsordsguru

Tycker det börjar gå snabbare nu med postens paket-leveranser. Både från dustin, komplett och datorbutiken tycker jag det går smidigt. Beställde lite grejor från datorbutiken.com och de fick pengar från mig på torsdagen eller fredagen. Var i Uppsala 13:xx på måndag i alla fall. Tar inte mer än 48 timmar för paket att komma fram nu verkar det som, oftast räcker 24 timmar.. Dock kör ju datorbutiken också företagspaket 16.00 nu. Tycker ändå det är starkt jobbat av posten. Förut tyckte jag det var mer "beställa på måndag så har man tur om det är framme tills på fredag".

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaLys
Tycker det börjar gå snabbare nu med postens paket-leveranser. Både från dustin, komplett och datorbutiken tycker jag det går smidigt. Beställde lite grejor från datorbutiken.com och de fick pengar från mig på torsdagen eller fredagen. Var i Uppsala 13:xx på måndag i alla fall. Tar inte mer än 48 timmar för paket att komma fram nu verkar det som, oftast räcker 24 timmar.. Dock kör ju datorbutiken också företagspaket 16.00 nu. Tycker ändå det är starkt jobbat av posten. Förut tyckte jag det var mer "beställa på måndag så har man tur om det är framme tills på fredag".

Jag håller med. Tycker paketleveranser har blivt mycket snabbare, och det bara på ett par år.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Division_Dyngrak
netvaruhuset.com kommer tame*an alltid dagen efter.

Så dom går att lita på?
Jag tänker beställa ett moderkort för AMD 64 som verkar vara på väg ut från marknaden och dom verkar vara en av få ställen som kan få tag på kortet jag vill ha.

Skrev ett medddelande från deras hemsida och fick svar ganska snabbt så dom verkar seriösa i alla fall

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64