Permalänk

www.gizmodd.com

har nån erfarenheter om nätbutiken..
har bestält saker den 7 o betalde 2 dagar efter de men har ej fått besked om sakerna e påväg..
försökt maila 2 gånger utan svar..
börjar bli misstänksam

Permalänk
Medlem

Felet alla gör är att betala i förskott.. Se till att ha din vara framför dig SEN betalar du för den (bortsett om du har en överänskommelse mellan dig och en annan privatperson som kanske säljer på blocket/ebay m.m). Strunta i den lilla summa posten tar för postförskottet det är alltid mycket säkrare att handla så.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

gizmodd är seriösa, har beställt flera gånger därifrån. Vid ett tillfälle funkade inte deras mail och kunde då inte komma i kontakt med honom på några dagar..

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

Köpte lysdioder av killen som har det på Optihack. Lysdioderna funkade bra.

Permalänk
Medlem

snackade med giz (dick) igår kväll, han hade lite problem med mailen.
men du ska se att han har ordning på dina prylar.
du behöver inte vara orolig att dem (jim & giz är det väl som donar med gizmodd.com?) blåser dig.

Permalänk
Medlem

Ledsen för upbumpade av en gammal tråd. Men jag har samma problem och tyckte att det var onödigt att starta en ny tråd. Jag har väntat på min bestälnning i 11 dagar nu. Vet någon om de har skärpt sig? Det står iaf på deras hemsida att de har gjort det. Men de verkar ljuga. Jag börjar bli välldigt orolig för min order och mina förskottsbetalde pengar. Jag har mailat dem 4 ggr och försökt med PM här på Swec, men den funktionen har Giz stängt av. Vad ska jag göra?

Visa signatur

"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck." /Ernst Kirchsteiger

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Oj då, såg inte. Måste vara värmen

Visa signatur

"Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck." /Ernst Kirchsteiger

Permalänk

När man går in på deras hemsida står det STÄNG! wtf är det?

Tänkte just beställa lite saker till mig och min bror.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
När man går in på deras hemsida står det STÄNG! wtf är det?

Tänkte just beställa lite saker till mig och min bror.

tur att du inte ha göra det.
han har blåst mig och några andra.

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=5520298...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ett tips, beställ inte därifrån.

Permalänk
Medlem

STÄNGT visar sidan ändå så