Permalänk

Linux

Jag har LajnuX Fedora Corp 4 Redhat... men mitt wajn verkar va lite cp... Jag har installerat Steam (Valve Spel Program) Men när jag startar det får jag ett error!

Screenish: http://img90.imageshack.us/my.php?image=screenshot7ev.png

Snälla hjälp

Permalänk
Medlem

Steam kör du med cedega.. www.transgaming.org (kostar pengar)

Permalänk

¨men...

ok men hur avinstallerar jag WINE då? (ursäkta noob fråga ny på detta ^^)

Permalänk
Medlem

Re: Linux

Citat:

Ursprungligen inskrivet av TF-Sapphire
Jag har LajnuX Fedora Corp 4 Redhat... men mitt wajn verkar va lite cp... Jag har installerat Steam (Valve Spel Program) Men när jag startar det får jag ett error!

Screenish: http://img90.imageshack.us/my.php?image=screenshot7ev.png

Snälla hjälp

Tycker att en avrättning skulle vara på plats för denna sortens språk.
Hur svårt är det egentligen att skriva korrekt Svenska med ordentlig gramatisk stavning?
Skärpning!

Permalänk
Medlem

Re: Re: Linux

Citat:

Ursprungligen inskrivet av edavwal
Tycker att en avrättning skulle vara på plats för denna sortens språk.
Hur svårt är det egentligen att skriva korrekt Svenska med ordentlig gramatisk stavning?
Skärpning!

Svenska skall skrivas med litet s och grammatisk med två m...

Visa signatur

Jag är inte vegetarian för att jag älskar djur, jag är vegetarian för att jag hatar växter.

Permalänk
Medlem

Hahaha, där fick jag så jag teg. Dock skrivs Svenska med stort S, lika dant som Sverige och alla namn. Men mitt språk finner sig ändå stegen bättre och aningen mer läsarvänligt än TF-Sapphire's.

Permalänk
Medlem

Men ändå, att påstå att en avrättning skulle vara bra är kanske lite överdrivet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hehehe, ja, jo, det var väl ganska så mycket på skoj dock. Jag ber väldigt mycket om ursäkt i fall någon här tog det på stort allvar. Jag menade mer att språket han använde var väldigt omoget och det verkade som om han ansträngde sig för att skriva så och då framstå som en till synes IQ-befriad människa. Dock är detta bara min uppfattning som jag ej försöker påtvinga någon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edavwal
Hahaha, där fick jag så jag teg. Dock skrivs Svenska med stort S, lika dant som Sverige och alla namn.

Fel igen

"Han bör lära sig svenska. "
Så skriver man, finns väl ingen anledning att ha stort S där?

Sen heter det likadant och inte lika dant.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edavwal
Hahaha, där fick jag så jag teg. Dock skrivs Svenska med stort S, lika dant som Sverige och alla namn. Men mitt språk finner sig ändå stegen bättre och aningen mer läsarvänligt än TF-Sapphire's.

Första ordet i en mening samt egennamn skrivs med stor bokstav, inget annat.

Visa signatur

Jag är inte vegetarian för att jag älskar djur, jag är vegetarian för att jag hatar växter.

Permalänk

Ska de va så svårt att ignorera ett inlägg man stör sig på och låta "Moderaterna" göra sitt jobb?

nåväl har wine ramlat in med rpm så kör följande som root

# rpm -e wine

Visa signatur

/Tj

Permalänk

T-Mastah J tack... ^^

Permalänk
Medlem

Du kommer bara blir frustrerad av att spela CS i Linux, du kommer säkert inte ens få 100 fps så du måste skrika nåt i stil med "VAFAN!!! JAG SOM TRODDE ATT LINUX VAR ELIT ROXXOR!!!". Ska du spela bör du hålla dig till Windows...

Permalänk
Medlem

Cedega går att hämta gratis (och helt lagligt) från en CVS fil (http://www.linux-gamers.net/modules/wfsection/article.php?art...) och jag har bättre FPS i Linux än vad jag hade i Windows