Köpa skärm [TFT] på itbutikken.se/dk

Permalänk
Medlem

Köpa skärm [TFT] på itbutikken.se/dk

Någon som köpt en tft skärm på itbutikken.se? läste precis att folk inte va allt för glada på dem för de har ju 12 dagars garant på samsungs tft skärmar (pixel) vilket är bra men vad folk sackt om den vet jag inte längre ifall det är bra med tanke på ifall man skulle bli tvungen o skcika till baks o innan de får den så har kanske de 12 dagrna gått..

Visa signatur

Dator 1 AMD Sockel 939 3000+ @ 1.8 ghz 2*512 ddr 400 mhz K8N Neo2 54G Platinum Leadtech 6800GT@Ultra Waterchill
Dator 2 AMD xp 2000 @ 1.66ghz ddr 512 333 mhz 1*maxtor 120 gig 1*samsung spinpoint 80 gig Gf 2

Permalänk
Medlem

Antar det är prisskillnad som göra att du funderar på itbutikken.
Vad skiljer det isf i pris mellan dem och en bra svensk butik?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Antar det är prisskillnad som göra att du funderar på itbutikken.
Vad skiljer det isf i pris mellan dem och en bra svensk butik?

Men det är ju nu i det väsentliga i frågan, utan frågan om döda pixlar som itbutikken har en garanti emot. Itbutikken är väl inte sådär jättebra på garantiärenden, och det är ju onekligen svårare att ha att o göra med en butik i danmark.

Visa signatur

Define c | i5 8400 | 16 GB Corsair vengeance 3000 mhz |Gigabyte GTX 1080 Windforce OC| 500 GB SSD M2 + 1 TB HDD + 240 GB SSD SATA | EVGA 650GQ PSU | AOC AGON 27GQ 165 hz IPS | Logitech G610 | Steelseries Rival 310

Permalänk

Har köpt 2st Samsung 913B på itbutikken.dk. Första skärmen kom snabbt utan några problem. När jag beställde den andra så fick ordersystemet för sig att det inte fanns några i lager och beställde från leverantör, skickade ett mail till supporten som först inte fattade, men efter ett förtydligande till danskf*an så skickades skärmen direkt.

Har inga pixelfel alls på skärmarna. Så jag vet tyvärr inte hur det fungerar med returer.

Visa signatur

db^

Permalänk
Medlem

Lyckost dig 'storstark' nu när man e så gräsligt kräsen av sig så lär man ju få en dö pixel eller nått...får höra ifall nån annan köpt en o returnerat en pga trasig pixel

Visa signatur

Dator 1 AMD Sockel 939 3000+ @ 1.8 ghz 2*512 ddr 400 mhz K8N Neo2 54G Platinum Leadtech 6800GT@Ultra Waterchill
Dator 2 AMD xp 2000 @ 1.66ghz ddr 512 333 mhz 1*maxtor 120 gig 1*samsung spinpoint 80 gig Gf 2

Permalänk