Webhallen Recensioner! ~

Permalänk
Medlem

Webhallen Recensioner! ~

Komplett har ju "Comments/Recensioner" till sina produkter.. tycker det är väldigt bra då kunderna kan säga ifall varorna är bra/dåligt eller så.

Tycker Webhallen skulle kunna ha åt "Comments/Recensioner" såsom Komplett.

Visa signatur

Thermaltake Armor | DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D | AMD 64 3200+ Venice @ 2.6GHz | TwinMOS SP 1024MB PC3500 BH-5 | Gainward 7800GT @ 500/1200 | 2xMaxtor 300GB SATA 16MB | NEC ND3550A | Hiper Type-R 580w

Permalänk
Hedersmedlem

Det fenomenet har jag lite delade känslor för. Man har ju ingen aning om kompetensen hos den som skriver.

Vill du påverka Webhallen är det nog mer effektivt att kontakta dem.

Permalänk
Medlem

har gjort det men dom säger att dom inte är intreserade^^

Visa signatur

Thermaltake Armor | DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D | AMD 64 3200+ Venice @ 2.6GHz | TwinMOS SP 1024MB PC3500 BH-5 | Gainward 7800GT @ 500/1200 | 2xMaxtor 300GB SATA 16MB | NEC ND3550A | Hiper Type-R 580w

Permalänk
Medlem

räcker väl med betyget med stjärnorna dom har, vill man ha mer info finns det gott om sidor som recenserar prylar.

Permalänk

Komplett tar bort dom flesta negativa kommentarer, har själv skrivit 2-3 st, alla borttagna. sedan skrev jag en positiv, den är kvar...

Högst idiotiskt, och tar bort hela meningen med att ha sånt.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

even datorbitiken skulle ha en sånt..... varje gång måste man kolla på komplett even om du inte köper varorna från de....

Visa signatur

------------------------------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Komplett tar bort dom flesta negativa kommentarer, har själv skrivit 2-3 st, alla borttagna. sedan skrev jag en positiv, den är kvar...

Högst idiotiskt, och tar bort hela meningen med att ha sånt.

Just därför kan man inte lita på recenssionerna eftersom dom inte är neutrala utan i högsta grad censurerade från alltför negativ kritik för vilken handlare vill ha det och få mindre sålt nä tacka vet jag forum som detta där man kan få läsa även negativ kritik då Swec inte säljer hårdvara

Permalänk
Medlem

Hehehe
de lyckas då lura många

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Komplett tar bort dom flesta negativa kommentarer, har själv skrivit 2-3 st, alla borttagna. sedan skrev jag en positiv, den är kvar...

Högst idiotiskt, och tar bort hela meningen med att ha sånt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Komplett tar bort dom flesta negativa kommentarer, har själv skrivit 2-3 st, alla borttagna. sedan skrev jag en positiv, den är kvar...

Högst idiotiskt, och tar bort hela meningen med att ha sånt.

kanske pga att komplett har reklamrutor hos sweclockers?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrhalil
kanske pga att komplett har reklamrutor hos sweclockers?

Vad har det med kompletts censur av egna produktrecentioner att göra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mental
Vad har det med kompletts censur av egna produktrecentioner att göra?

sorry missuppfattade inlägget innan, trodde att inlägg om komplett här på forumet blev censurerade men det menade han inte.

Permalänk
Medlem

Jag såg innan en som hade handlat därifrån och han hade skrivit att en vattenindikator hade läckt och förstört hela hans dator! Så jag tror faktiskt inte dem censurerar inläggen!

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Komplett tar bort dom flesta negativa kommentarer, har själv skrivit 2-3 st, alla borttagna. sedan skrev jag en positiv, den är kvar...

Högst idiotiskt, och tar bort hela meningen med att ha sånt.

Tror mycket har att göra med HUR du skriver, inte VAD du skriver.
Jag påstår inte, och jag vill heller inte antyda att du skulle skriva som ett knippe grönsaker, jag påstår heller inte att du ej varit saklig eller använt sunt förnuft i det du skrivit. Men faktum kvarstår att då jag själv läst många negativa "recensioner" och betygsättningar så tror jag inte att de censurerar bort negativa kommentarer bara för att de är negativa.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johii
Jag såg innan en som hade handlat därifrån och han hade skrivit att en vattenindikator hade läckt och förstört hela hans dator! Så jag tror faktiskt inte dem censurerar inläggen!

Stärker det jag skrivit ovan.

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk
Medlem

vi lever i en marknadsekonomi, om webhallen inte bryr sig om dina förslag och du tycker att det är viktigt med recensioner så står det i din makt att hitta något annat företag, eller hur?

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mental
Vad har det med kompletts censur av egna produktrecentioner att göra?

Hur vet vi att du inte är en av dem? Endast genom att öppna ÖÄ kan vi tro på att du inte arbetar för komplett.se.

Permalänk
Medlem

whatvever tycker iaf det vore lite bra med kommerntarer tex =/

Visa signatur

Thermaltake Armor | DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D | AMD 64 3200+ Venice @ 2.6GHz | TwinMOS SP 1024MB PC3500 BH-5 | Gainward 7800GT @ 500/1200 | 2xMaxtor 300GB SATA 16MB | NEC ND3550A | Hiper Type-R 580w