Vilken butik säljer DFI i Göteborg?

Permalänk
Avstängd

Vilken butik säljer DFI i Göteborg?

Nån som vet?

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Gäst

Vad är DFI för något?

Permalänk
Medlem

Re: Vilken butik säljer DFI i Göteborg?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaya
Nån som vet?

Inga. Själv fick jag köpa från www.shg.biz

www.sbs.o.se i Kungälv sålde men har inte fått in några och kommer att dröja ett bra tag för agenturen las ner i Sverige. Dom kanske får in senare men det lär ju dröja ett bra tag.

Så skall du ha den så är det www.komplett.se eller www.shg.biz som gäller.

Rek. shg pga att dom har lägre priser samt lägre frakt så du tjänar en slant på det.
Vet ej varför Komplett håller så höga priser när dom har enbart Online försäljning. Dom finns i Gbg men har ingen Butik. Synd.

Permalänk
Avstängd

Fan va dåligt nån borde starta en riktig dator butik i gbg ^^

jag trodde jag hade beställt from shg i måndags men eftersom jag inte hade fått nått i fredags så kollade jag min mail och upptäckte att jag inte alls hade beställt utan bara signat up som medlem och nu finns dom inte på lager längre.
overklockers.se har dom inne, hoppas dom är snabba.

DreamMaan, DFI gör moderkort.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Overklockers e bra

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaya
Fan va dåligt nån borde starta en riktig dator butik i gbg ^^

jag trodde jag hade beställt from shg i måndags men eftersom jag inte hade fått nått i fredags så kollade jag min mail och upptäckte att jag inte alls hade beställt utan bara signat up som medlem och nu finns dom inte på lager längre.
overklockers.se har dom inne, hoppas dom är snabba.

DreamMaan, DFI gör moderkort.