Permalänk
Medlem

Sweclockersbutiken

Kommer SweC butiken att öppna igen eller är den stängd för alltid?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

När försvann den och varför?

edit; den är väl inte borta?

Permalänk
Medlem

Jo den är borta brukade finns där uppe i menyn..

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Står ju fortfarande "Handla" längst till höger.. Är det den ni menar?

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk
Medlem

Jo visst, men jag menar SweC shoppen där man kunde köpa muggar, t.shirts etc med SweC tryck.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireFox
Jo visst, men jag menar SweC shoppen där man kunde köpa muggar, t.shirts etc med SweC tryck.

Saknar den jag med.
Ville köpa lite saker

Permalänk

Jag skulle inte ha något emot att den öppnade igen heller. Min keps krömp när jag körde den i tvätten, nu får jag inte på den på huvudet längre.

Permalänk
Medlem

va en keps som inte tål lite tvätt ? illa

Permalänk
Medlem

Dino säljer nyckelbandet iaf.

Permalänk
Medlem

Ingen moderator som har lite insider info?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Geeks
Grundare

Butiken kommer att öppna igen, när kan vi inte säga då inget är bestämt ännu. Den stängdes på grund av flytt, men vi hoppas snart kunna få igång den igen alltså. Har fått tonvis med förslag och önskemål om vad som skall säljas och innan vi öppnar igen så kommer vi att ta in fler önskemål.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Edin
Butiken kommer att öppna igen, när kan vi inte säga då inget är bestämt ännu. Den stängdes på grund av flytt, men vi hoppas snart kunna få igång den igen alltså. Har fått tonvis med förslag och önskemål om vad som skall säljas och innan vi öppnar igen så kommer vi att ta in fler önskemål.

Toppen toppen

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
va en keps som inte tål lite tvätt ? illa

Jo, det var lite tråkigt, men jag antar att det är sånt som händer. Jag var tvungen tvätta den ändå, den var riktigt risig efter att jag cyklat i ösregn med den på.

Bra att butiken ska öppna igen, tack för det Edin!

Permalänk
Medlem

Underbart att shoppen skall öppna igen. Ska köpa flertalet "mjukis-ställ" om de säljs igen. Fungerar toppen, och sköna som bara den. Dock skulle jag inte ha något emot lite bättre kvalité av tröjan och dess resårer. Men i övrigt,
"Ring, Klocka Ring! Ring in den nya Sweclockers-butiken!"

Permalänk
Medlem

Var det bara jag som köpte tangentbordet som fanns i shoppen? :).

Permalänk
Medlem

Fanns det ett TGB också?
Tänker iaf skaffa mig en mugg om det kommer igen =).

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2