fel på nfsu2??? Hjälp!!!

Permalänk

fel på nfsu2??? Hjälp!!!

Hej när min kompis ska spara på need for speed underground2 så står det att han ska sätta in rätt skiva vad är detta???

Permalänk
Hedersmedlem

stoppa in den rätta skivan då?

Permalänk
Medlem

Eller köp spelet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaZmur
Eller köp spelet

japp

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Sammanfattat: Köp spelet och stoppa i den rätta skivan.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Nu skall ni inte dra förhastade slutsatser, grabben kan faktiskt ha en inkorrupt skiva efter att ha på något sätt repat sönder den.
I så fall får man (har jag för mig i alla fall) använda en metod jag inte vet om man får nämna namnet på här för att få iordning på spelet, för att man äger orginalskivan.
Rätta mig gärna om jag har fel!

Permalänk
Medlem

Eller så lägger du in det medföljande cracket ;P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkAliz
Nu skall ni inte dra förhastade slutsatser, grabben kan faktiskt ha en inkorrupt skiva efter att ha på något sätt repat sönder den.
I så fall får man (har jag för mig i alla fall) använda en metod jag inte vet om man får nämna namnet på här för att få iordning på spelet, för att man äger orginalskivan.
Rätta mig gärna om jag har fel!

Om skivan är korrupt tror jag han ska höra av sig till EA och fråga dom vad man ska göra, brukar funka att ta ett kort och skicka till dom eller så

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _2FST_
Om skivan är korrupt tror jag han ska höra av sig till EA och fråga dom vad man ska göra, brukar funka att ta ett kort och skicka till dom eller så

Tjolahopp, då vet han vad han skall göra om så är fallet, förövrigt så skulle det faktiskt vara intressant och veta om man får göra ett spel spelbart sålänge man innehar orgialskivan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkAliz
Tjolahopp, då vet han vad han skall göra om så är fallet, förövrigt så skulle det faktiskt vara intressant och veta om man får göra ett spel spelbart sålänge man innehar orgialskivan.

Du får itne lägga in en crack även om du äger spelet nej.