Webbhallens konspiraton? OBS, enbart för petiga!

Permalänk
Medlem

Webbhallens konspiraton? OBS, enbart för petiga!

OBS, enbart för petiga! andra har inget att tillföra eller hämta här..

har märkt en märklig röd tråd med mina beställningar från dem.

1 - alla boxar är kantstötta i ett hörn. (den här är lätt bortförklarad, av transport mm, lätt hänt)

2 - nästan all spel (PS2) har baksidan på manualen uppfläckt där den hålls fast i fodralet. (detta är svårare att förklara)

så köper de in skadade grejer från fabrik billigare och kränger eller vad tror ni?

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Vilken konstig poll, röstade på nej, men antar att jag egentligen borde röstat på ja. Tycker inte rubriken på tråden stämmer överens med pollen.

Permalänk
Medlem

Jag tror att det är posten som slänger ditt paketen hit och dit, inte webhallen! Men jag har aldrig varit med om kantstötta hörn eller att manualen är "uppfläckt" från varor jag har fått från webhallen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Vilken konstig poll, röstade på nej, men antar att jag egentligen borde röstat på ja. Tycker inte rubriken på tråden stämmer överens med pollen.

attans.. ja det var dumt av mig, (har inte inkonsekvenkontrollerat hårddisken min. :/

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janeway
Jag tror att det är posten som slänger ditt paketen hit och dit, inte webhallen! Men jag har aldrig varit med om kantstötta hörn eller att manualen är "uppfläckt" från varor jag har fått från webhallen.

jo Posten kan vara våldsamma, men det förklarar inte punkt 2. (det är samma, överdelen bak på manualerna, ser ut som ett rent maskinfel från fabrik..)

konstigt, är på alla mina från WH nästan. statistiskt orimlig otur ..ja det är väll det som är otur åas.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Självklart!

jepp.. dom är helskumma!

Har beställt flertal chassien, alla har varit mer eller mindre sneda i PSU infästningen.
PSU:t liksom hänger nedåt... iblad har den hängt ända ner till MK!!!!

Skickar fel grej har hänt en gång.... dock så tog det dom ytterligare två försök innan korrekt vara kom!

Men.. men.. dom har alltid varit bussiga och ordnat allt jag gnällt om.

Visa signatur

Det hemska med att bli klokare är att man tyvärr inser hur lite man egentligen vet!
Everything good in life is about nitrous compounds. I mean: liquid nitrogen-Fun with CPUs! Nitromethane-Gets 5000HP from 8 litre engine! Nitrous oxide-A laughing matter! Btw, 78% of the atosphere contains pure nitrogen!!! That's probably why you are smiling now!

Permalänk
Medlem

Får la se hur mina datorprylar därfifrån ser ut nu ni veckan när de kommer

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm