Battlefield 2 - Special Forces

Permalänk

Battlefield 2 - Special Forces

Nu kommer det + Exp till BF 2

http://www.webhallen.com/prod.php?id=45997

jag personligen kommer vara Navy S.E.A.L. Diggar dom pojkarna så mycket SAS är inte heller så dålig

Get ready for all out warj with special forces…Become an elite isoldier or insurgent in the lsecret war fori control of the modern world’s most strategic locations. iFight intensej online battlesl using thel latest iweaponry on land, in ithe air, and lat sea.

Battlefield i2 Special Forces™ takes the intensity and quality jof Battlefield 2™ behind thel scenesl of news headlines, showcasing thei most elite and deadly forces in the modern military jworld.l Using accurate specialj forcesj weapons, gadgets,j and vehicles, these coverti armies battle to control key imilitary and strategic jlocations.

In jBattlefield 2: Special Forces, players will choosej to fight as one of 6 different Special Forcesl soldiers – Navy SEALs, Britishl SAS, Russian Spetznas, lMEC Special Forces, Rebel groups and insurgents. Armed with lthel latest special forces weaponry,i players can take icontrol of any of the igame’s 10 new vehiclesi to engage inl majorj conflicts withl upl to 64 players. Additionally, persistent character growth allows jplayersi to continuei to rise through the ranks.

The Battlefield 2l game engine and physics system brings the lmodern battlefield to life like never before. The material penetration feature measures weapons’ ability to fire throughl barriers based on their composition and iplayers will need toi know thel difference between concealment and cover in order lto jsurvive.

Team play features allow playersi to enterl the action on the front llinesl as part of a lformal squad, or jwork ibehind the scenes jinj Commander Mode jto idirect the strategic assaults of their teammates.

Features:
• 6 inewj forces –l Navy Seals, British SAS, Russian Spetznas, MEC Specialj Forces, Rebel lgroups and Insurgents, each lwith their own unique arsenal and itactics
• 10 new vehicles,l including the Desert Raider, Combati ATV, and Apache Longbow
• Special forces weapons and gadgets includingl zip line, grapplingj hook, tear gas,i and flash bang grenades
•j Dynamic Lighting and Low Light Vision bring stealth and ltactics to the battlefield,l allowingi players to hide in the dark or spot enemies with nightl vision goggles
• Generalizedl Triggering System used to control key elements of ithe environment
• iOnline multiplayerl action with 64 lplayersj on the PC
• Join la squad or selectl Commander Model with the newl night vision filter to assume the strategic jrole of a jbattlefield commander directing his forces.
• Character Persistence and Growth. With in-game success, playersj can lattain additional ranksl and unlock new awards
• Full in-game community support
• Voice-over IP supported with iUSB lheadset

Permalänk
Medlem

Ähh, navy seals är ju mesar, vågar inte ens dyka i svenskt grumligt vatten

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HMB
Ähh, navy seals är ju mesar, vågar inte ens dyka i svenskt grumligt vatten

Har alltid haft respekt för dom , Men SAS gubbar är fan hårdare på ett annat sätt

Permalänk
Medlem

Skall de redan börja pumpa ut expansioner? Spelet har väl inte vart ute i mer än 2-3 månader? Herrejävlar.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Skall de redan börja pumpa ut expansioner? Spelet har väl inte vart ute i mer än 2-3 månader? Herrejävlar.

Det kommer i dec. så farligt nära är det inte

Permalänk
Medlem

Klart expansionerna redan börjar komma, BF2 är ju EA:s nya Cash cow.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

Vart är dom svenska fjälljägarna?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kaZmur
Vart är dom svenska fjälljägarna?

Sant dom hade kickat skiten ur dom andra Seals, SAS osv
Illafall när det gäller , Vinterstrider

Permalänk
Medlem

har ju just börjat lära mig bf2.

Visa signatur

:: System 1 | 2500+ -M | 9800se |
::

saknar öä - Är på semester till ~januari

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sundelin
har ju just börjat lära mig bf2.

Ingen fara det är runt 4 månader tills det kommer

Spela på du

Permalänk

äntligen lite kapitalist slaktande med spetznas

Visa signatur

I7-6700K | MSI Z170 Krait | Msi GTX 980

Permalänk
Medlem

Tycker att dom ska fixa så att grundspelet fungerar innan man ens släpper en expansion.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Men det är väl inte DICE i Sverige som utvecklar det? Tror det va DICE i Kanada som utecklar.

Edit: LoL, Dice Kanada va det visst

Permalänk
Medlem

dice kanada som utvecklar expansionen, vilket säger att den inte kan bli annat än skit. dice kanada har aldrig gjort något bra tyvärr

ett känt citat från bf1942-tiden.. "Tycker inte de lyssnar alls, folket fortsätter skrika efter anti-cheat och någon sorts spectatorfunktion. Istället får man blod och tuta på jeepen."

dice kanada \o/

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Navy Seals äger..........

Permalänk

Tror det var Dice Kanada som låg bakom Battlefield: Vietnam. Jag tror inte heller det blir så bra, även om det självklart verkar lovande när man läser beskrivningen. Nu har jag inte bf2, men jag har provat demot. Har de inte, som någon annan sa, lite andra saker de borde ta itu med innan de släpper en expansion? Men visst, trots en del problem så är det ju ett väldigt bra spel, och man kan förstå att de vill tjäna så mycket pengar som möjligt på det. Grappling hook låter häftigt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antonovskij
Tror det var Dice Kanada som låg bakom Battlefield: Vietnam. Jag tror inte heller det blir så bra, även om det självklart verkar lovande när man läser beskrivningen. Nu har jag inte bf2, men jag har provat demot. Har de inte, som någon annan sa, lite andra saker de borde ta itu med innan de släpper en expansion? Men visst, trots en del problem så är det ju ett väldigt bra spel, och man kan förstå att de vill tjäna så mycket pengar som möjligt på det. Grappling hook låter häftigt

Grappling hook det var det ända jag tycket var lite överdrivet ,

Bf2 Gones Zelda-Style

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av katanaa
dice kanada som utvecklar expansionen, vilket säger att den inte kan bli annat än skit. dice kanada har aldrig gjort något bra tyvärr

ett känt citat från bf1942-tiden.. "Tycker inte de lyssnar alls, folket fortsätter skrika efter anti-cheat och någon sorts spectatorfunktion. Istället får man blod och tuta på jeepen."

dice kanada \o/

hahaha... Sjyst citat!
Men de e ju tråkigt nog sant!
Dice kanada lyssnar inte på folket!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Hoppas de lyckas med Special Forces så att det inte blir som med BF:V, som var

Ang. vilken som var den tuffaste militära specialstyrkan: Läste någonstans att Navy SEALS ska vara den tuffaste då det endast var ca 30% som slutförde utbildningen. Tror det var SAS som var tvåa med typ 35%.

Dock så läste jag idag i "Änglar och Demoner" att vatikanstatens polis/militärstyrka ska vara den tuffaste om man fortsätter att gå efter samma mått eftersom han (Dan Brown) påstod att endast 1 av 100 slutför den utbildningen.

Som Kalle Anka säger: "Trott om du vill"...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem

SAS är coolast, ni kollade väl på 5:an....Eddie Stoooone. Den grabben ska man nog inte försöka sno pensionen ifrån.

Kommer inte förhandsboka den här expansionen iaf, inget som lockar direkt. Köpte bara vanliga bf1942 också, tycker inte expansionerna där tillförde så mycket intressant heller. Får vänta och se, har knappt lirat bf2 alls nästan.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

SAS såklart, är ju Engelsman

Permalänk

Bojkotta säger jag bara... De borde släppa expansionen gratis som Epic gör.

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av China
SAS såklart, är ju Engelsman

Är engelsman och heter "China" well well....

Ang. Expansionen: Tycker det verkar nice med nightvision.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av katanaa
dice kanada som utvecklar expansionen, vilket säger att den inte kan bli annat än skit. dice kanada har aldrig gjort något bra tyvärr

ett känt citat från bf1942-tiden.. "Tycker inte de lyssnar alls, folket fortsätter skrika efter anti-cheat och någon sorts spectatorfunktion. Istället får man blod och tuta på jeepen."

dice kanada \o/

hehe den är fin:)

nu har inte ja riktigt hundra koll här men var det inte ea som släppte bf1942 och de va dice som tillverkade de? om ja så är det ju ea man ska hänga... det är ju de som lämnar in beställningen på dice på funktioner de vill ha gjorda... eller så är det redan klart från början...

fast man tar ju hellre anticheat än tuta på jeepen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte010
Hoppas de lyckas med Special Forces så att det inte blir som med BF:V, som var

Ang. vilken som var den tuffaste militära specialstyrkan: Läste någonstans att Navy SEALS ska vara den tuffaste då det endast var ca 30% som slutförde utbildningen. Tror det var SAS som var tvåa med typ 35%.

Dock så läste jag idag i "Änglar och Demoner" att vatikanstatens polis/militärstyrka ska vara den tuffaste om man fortsätter att gå efter samma mått eftersom han (Dan Brown) påstod att endast 1 av 100 slutför den utbildningen.

Som Kalle Anka säger: "Trott om du vill"...

Ifs så finns det ju fler faktorer än hur många som fullföljer utbildningen. SEALS är _inte_ den tuffaste, det har dom inte varit på ganska många år faktiskt. SAS ska bland annat ha gått om dom och sen ska man verkligen inte underskatta mellanösterns specialförband då dom är bland de absolut bästa i världen.

OnTopic: Jag tror att expansionen kan bli riktigt bra men jag är rädd för att det kommer ändra spelstilen allt för mycket. Tycker nästan att dom skulle släppa den som eget spel eller en fristående expansion. Nu gäller det bara att hålla tummarna för att Kanada gänget har lärt sig från sina misstag med Vietnamn.

Permalänk
Medlem

väll kul me expansion men den borde faktiskt va gratis som nnån sa jag är inte snål elr nåt men tror detta blir årets flop

Visa signatur

fx 593 . 234954y9 gb raptor raid 32489.
tagan 328295kw. 23932 gb ram 23984 mhz. gefore 392849gtggzggt

Permalänk
Medlem

Secret Weapons of WWII någon? Samma sak fast för BF2, och vi vet ju hur bra den expansionen var...

Permalänk

Jag säger bara en sak som borde vara med...
BOTTAR!!!!
det är inte kul att köra med lite folk.

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Tycker att dom ska fixa så att grundspelet fungerar innan man ens släpper en expansion.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LeRonk
Klart expansionerna redan börjar komma, BF2 är ju EA:s nya Cash cow.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Tycker att dom ska fixa så att grundspelet fungerar innan man ens släpper en expansion.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av katanaa
dice kanada som utvecklar expansionen, vilket säger att den inte kan bli annat än skit. dice kanada har aldrig gjort något bra tyvärr

ett känt citat från bf1942-tiden.. "Tycker inte de lyssnar alls, folket fortsätter skrika efter anti-cheat och någon sorts spectatorfunktion. Istället får man blod och tuta på jeepen."

dice kanada \o/

word ^^^^