kylning.com nån som handlat där?

Permalänk
Medlem

kylning.com nån som handlat där?

hej! jag har tänkt att köpa ett chassi på denna länken:

http://kylning.com/info.php?cPath=72_149&products_id=790&kyli...

jag ska köpa det på den sidan imed att de andra som säljer det har det inte i lager och jag vill helst ha chassit NU...

jag undrar om nån känner till butiken eller har handlat där.. finns företaget och får man hem sakerna man beställt??funkar det bra?

jag har nämligen erfarenheter om en "butik" som hade en internetsida som verkade helt ok..men d visade sig att butiken egentligen inte fanns...addressen e nu nedlagd tror jag

tack på förhand

Visa signatur

Måndag, tisdag, onsdag programmerar jag. Torsdag, fredag, lördag likaså. Söndag är dagen som jag vilar på, men lika fan så programmerar jag ändå! Programmi, programma, programmera! Programmera varje dag. . . .

Permalänk
Medlem

Jag har handlat där och det var som ingen helst problem - varan (grafikkort) kom när det skulle och allt var frid och fröjd.

Permalänk
Avstängd

Jag har köpt div. kylningsprylar där, direkt i deras butik på Odenplan.

Permalänk
Medlem

åhh...tack så jättemycket!!!

Visa signatur

Måndag, tisdag, onsdag programmerar jag. Torsdag, fredag, lördag likaså. Söndag är dagen som jag vilar på, men lika fan så programmerar jag ändå! Programmi, programma, programmera! Programmera varje dag. . . .

Permalänk
Medlem

inget..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Hedersmedlem

kylning är ett seriöst bolag. Handlat en hel del därifrån.

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem

handlar där ofta seriösa killar.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk

Har också handlat där, funkar bra.
Och de har bra grejer.

Permalänk

dessa är serriösa.. dom har en butik inne i sthlm

Visa signatur

][ AMD XP 64 3500+ "Newcastle" @ 2.2 GHz socket 939 ][ MSI K8N Neo2 Platinum 54G nForce3 Ultra ][ 2048mb ram ][ Leadtek Geforce 6800GT 256mb ][ 600gig Hdd ][ Tagan 480W ][ 2* 19 TFT Hansol H950 + mus o skit...

Permalänk
Medlem

Inte för att gå helt off topic, men dustinhome har det chassit i antingen silver eller svart med plexiglas för under 1200kr inkl frakt
Litet tips bara