Fler Battlefield 2-chassin

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av creel
Ser lite väl enkelt gjort.

Enkelt?! Enkelt vore om killen köpt färdiga saker och monterat... han har för tusan gjort allt själv.

Visa signatur

In Flames we trust

Permalänk
Medlem

vad ska man säga...
den ser häftig ut men den skulle aldrig passa hemma hos mig (jag skulle aldrig vilja ha det chassit).

Permalänk

grymt chassi! synd att inte spelet är lika grymt...

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

så jäkla snygga chassin asså.. helt sjukt..

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

Fult med många varierande färger. MEn smaken är som baken!

Visa signatur

Aspire X-Qpack black/green |-| AMD64 4000+ |-| X1900XTX 512MB |-| 2GB RAM PC3200 |-| MSI m-atx 7.1 |-| 420w

Permalänk
Medlem

Jag måste ju säga att bör ju ha en bra känsla och sitta där och spela battelfield, när föräldrarna kommer in lär man ju hoppa till och skrika "ett bakhåll, take cover!" hehe...
snyggt arbete, det där kan du säkert ge bort till ett museum som gillar att ha stil på sin övervakning=)

´/johan

Visa signatur

/Calida

Permalänk
Medlem

Vilket glid med den musmattan/träbordsmusmattanmedgrus

Undrar just om jag ska maila snubben och rekomendera min Ulti-mat eller om han verkligen är nöjd med sin musmatta-integrerad-träbord-gammalt sådant-med extra grus..

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe i975X | E8600| 7970 | XMS2-6400 |

Permalänk
Medlem

Re: Vilket glid med den musmattan/träbordsmusmattanmedgrus

Citat:

Ursprungligen inskrivet av LfD
Undrar just om jag ska maila snubben och rekomendera min Ulti-mat eller om han verkligen är nöjd med sin musmatta-integrerad-träbord-gammalt sådant-med extra grus..

Smartass, du tror inte han har fixat sånt bort och allt och det bara för att bidra till stämningen?

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk

Detta var iaf snyggare än det andra som postades här för ett tag sen som var nedkladdad med amerikanska flaggor.

Permalänk
Hedersmedlem

fina väggar killen har

Permalänk

Riktigt snygga chassin är det:) Kanske man ha nytta av det här i strider i framtiden:p Man kanske kan väl lägga datorerna i pansarvagnarna:p

Permalänk
Medlem

grymmaste moden jag sett någonsin!

Visa signatur

Mess with the best and die like the rest.
MSI Mortar Max B450, AMD 3700x, PowerColor 5700 XT

Permalänk
Medlem

nice som fan

Fast någon på Fragbite var före(tråd) har för mig att jag så den för 1 vecka sen.

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASUS P8P67 PRO REV B3 | i5 2500k | GB GF 570 GTX | Vengeance 8GB DDR3 | Spinpoint F3 1TB
Toshiba L500D | AMD Turion X2 Dual-Core (2200 MHz) | HD4570 | 4GB RAM | 400GB | 1TB extern.

Permalänk

Vilket jäkla jobb han har lagt ner lite overkill lol

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

1 gb RAM gör bf2 klart speldugligt . men jag kör (2gb) på 4 st 512mb moduler á 500mhz nu istället för 1 gb & jag upplever klart en förbättring . dessutom laddar spelet snabbare 35 sekunder till spawn så jag är alltid först att Spawna dessutom hinner jag ta mer flaggor på det . eller ta mig till de andras bas å spawn killa lite .. för att inte glömma . alltid bli general ;D

hur som snygga ( kanske inte "snygga" snarare hårda ) chassin de kirrat. jag ska oxo byggga en nu men vill inte ha den liggandes hemma . =? någon som vill ha en till materialkostnads pris dvs

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tomjut
Nöjer man sig med 1024 x 768 så funkar det säkert, testa skruva upp till 1600 x 1200 och jämför 1 GB och 2GB. Märker man inte en väsentlig skillnad då, ja då vet jag inte vad.

Frågan varför?
För det första så klarar inte min skärm (gammal ADI från 90-talet) den upplösningen och sen så räcker det med 1024x768, det blir ju tillräckligt snyggt med kantutjämning påslaget. Har man en platt skärm så klarar den oftast bara 1280x1024 om man inte skaffar sig en 21" platt skärm förståss

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Frågan varför?
För det första så klarar inte min skärm (gammal ADI från 90-talet) den upplösningen och sen så räcker det med 1024x768, det blir ju tillräckligt snyggt med kantutjämning påslaget. Har man en platt skärm så klarar den oftast bara 1280x1024 om man inte skaffar sig en 21" platt skärm förståss

För att 1600x1200 är snyggare givetvis.

Har faktiskt idag köpt en 17" LCD som bara går i 1280x1024, och det ser rätt taggigt ut, men man vänjer väl sig.

Finns väl inget som heter "tillräckligt snyggt"?;)

Visa signatur

Intel Core i5 12600K | MSI Pro Z690-A DDR4 Wifi | MSI RTX 3080 Ventus 3X Plus | 4x8 GB G.SKILL Trident Z RGB 3200MHz | Samsung 970 EVO 500GB | Seasonic Focus+ Gold 750W | Corsair Obsidian 500D | LG 34GN850

Permalänk
Medlem

Ang allt ramtjafs, kan det inte vara så att ni använder olika mycket ram till annat? altså att ni med 2GB kanske använder massa minne till annat...

Visa signatur
Permalänk

Givetvis ska det vara så snygg grafik som det bara går

Håller med tomjut. Tillräckligt duger inte

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tomjut
För att 1600x1200 är snyggare givetvis.

Har faktiskt idag köpt en 17" LCD som bara går i 1280x1024, och det ser rätt taggigt ut, men man vänjer väl sig.

Finns väl inget som heter "tillräckligt snyggt"?;)

Snyggare kanske, men spelet blir onödigt segt om man kör den upplösningen. Jag trodde du skulle spela inte studera grafiken, man har inte tid att sitta och glo på ojämna kanter i ett 3d shooter

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Snyggare kanske, men spelet blir onödigt segt om man kör den upplösningen. Jag trodde du skulle spela inte studera grafiken, man har inte tid att sitta och glo på ojämna kanter i ett 3d shooter

Det är det som är poängen med en snabbare dator...att det inte ska bli segt

Jag kan lova dig...att spela sniper nedkrypen i gräset mellan bambuträden högt uppe på en kulle i Shonghua Stalemate är en speciell upplevelse (med bra grafik)

Inget för poäng-nissar dock.

Permalänk

2gb ram ger klart bättre spelkänsla . det flyter bättre jag lovar .

om inte det räcker så kan jag säga att tiden det tog att ladda upp en bana till att spawna med 1 gb halverades när jag hade i 2 gb . det tar MAX 35 sekunder att ladda upp nu känn på den ! . så 1024x768 AAX4 ÄR KLART snyggare än 1600x1200 UTAN AA .. jag kan screenshoot:a om ni vill se bevis

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Läckerrt!!!

Visa signatur

Rätta mig om du har fel...

Permalänk
Medlem

Undra om hans comradio fungerar eller om den är satt där som utsmyckning.

Permalänk
Medlem

hehe den där gammla skrutten jag såg den här för ett bra tag sedan, fast ball är den..

Visa signatur

Obs: Ny burk sedan länge. Orkar säkert uppdatera signaturen en vacker dag.

AMD Athlon 64 3200+ @ 2,35GHz | Sparkle Geforce 6800GT @ 427/1160Mhz | 2x512Mb pc3200 400MHz
3dMark 01: 25566p | 3dMark 03: 13653p | 3dMark 05: 6036p | AquaMark3: 73,048p | SuperPI: 36s

Permalänk

Vadå begåvad kille!