Vilken konsoll tänker du köpa?

Permalänk
Medlem

Vilken konsoll tänker du köpa?

Ja, kanske redan finns en sån hära tråd.
Men jag startar denna för en ny såfall...

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk

Jag gillar alternativet " Ingen alla "

Permalänk

Annan: gpx2.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag röstade på xbox 360 men jag är inte säker. Gears Of War trailern fick mig o rösta på x360

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RobinSilver
Jag gillar alternativet " Ingen alla "

Hahaha, sorry!
Hade massa tankar i huvudet

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Medlem

Först Xbox360 sen PS3.

Permalänk
Medlem

Ingen.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Förmodligen PS3 någongång. Har iaf inga planer på att köpa Xbox360.

Permalänk

Jävla trams. HALLÅ? var är Revolution?
Så långt efter kommer den inte.

PS3 blir det nog, om Sony lär sig att släppa en BILLIG!!1111 hårddisk, samt fixar BRA!!1111 multimediafunktioner.
Fast i slutändan är det nog den konsol som först blir "upplåst" så att man kan spela upp divX/Xvid/mp3/ogg.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Vote: Annan

Sen får hela denna tråd en röst till "Veckans sämsta omröstning".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lunna
Sen får hela denna tråd en röst till "Veckans sämsta omröstning".

pga?

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Medlem

Revolution känns alltid bortglömd. Hade gärna köpt en Playstation 3 om det hade blivit ett förnuftigt pris, vilket det inte verkar bli. Bättre spel än till Xbox 360 och snyggare design, dessutom mer Japanska spel till den.

Fördelar för Xbox360 är att den släpps tidigare och blir billigare.

Men det blir nog att jag köper konsolen Ingen Alla istället, den låter som lite spännande sådära.

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk
Medlem

Mm precis vart tog Revolution vägen ? Om jag köper en ny konsoll så blir det Revolution pågrund av att den är bakotkompatibel. PS3 lockar också en del men jag skulle nog kola vippen när jag ser priset på den.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AJL

pga?

ingen alla och att nintendo revelotion inte är med

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk

Beror helt på....kan man modda 360'n i ungefär samma stil som med vanliga Xbox så kommer det nog bli en sådan. Annars vettefan...vill inte riktigt hosta upp 700 pesetas för ett spel>_< Då är jag nog hellre utan konsoll...

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
ingen alla och att nintendo revelotion inte är med

Stavfel på en bokstav... som sitter precis brevid A..är ju svårt att lista ut vilken bokstav det är?

Och nintendo revolution tillhör, som alla andra kommande konsoller som _INTE_ är med till kateogrin Annat.

Take it or leave it, annars.. skapa en egen poll.

Visa signatur

C#/MonoGame Fanatiker.
Pixel Artist & Game Developer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AJL
Stavfel på en bokstav... som sitter precis brevid A..är ju svårt att lista ut vilken bokstav det är?

Och nintendo revolution tillhör, som alla andra kommande konsoller som _INTE_ är med till kateogrin Annat.

Take it or leave it, annars.. skapa en egen poll.

Varför utesluta en av dom tre konsollerna som kommer ligga i toppen?

Nintendo Revolution, Playstation 3 och Xbox 360 borde vara med som huvudaktörer i en poll för att den skall vara korrekt.

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk
Medlem

om det blir någon så blir det Revolution

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

För mig kommer det bli en Revolution och en PS3. Sen får man se om det kanske blir en Xbox360. Är inget större xbox-fan, men det är ju trots allt spelen som styr och inte konsollen.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Rev och PS3.
Om spelen följer samma mönster som denna generation så behöver man ingen 360 då Xbox har haft alldeles för få bra spel, speciellt exklusiva.

Visa signatur

i7 7700K @ 5.0Ghz | Palit RTX 3070Ti | Acer XB271HU IPS/G-Sync

Permalänk
Medlem

Revolution

Permalänk
Medlem

Revolution.

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

"ingen Alla"? nee, Nintendos nya blir det

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Ps3 blir det nog för min del, Gran Turismo 5!

Permalänk
Medlem

Revolution till att börja med sen en PS3 om den får ett vettigt pris eller när den kommer ner till det.
Möjligtvis det blir en Xbox360 i väntan på de andra konsollerna om et utannonseras något som verkar bra närmsta tiden.

Permalänk
Medlem

Revolution

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk

En 360 om det blir någon. Finns inga playstation-spel som tilltalar mig förutom Gran Turismo och nu finns ju Forza som är bättre, sen är xboxen snyggare, kommer antagligen ha bättre multimedia-funktioner och xboxen är otroligt mycket snyggare.

Permalänk
Medlem

PS3 är ganska säkert, Säker på att de flästa RPG fortfarande kommer släppa till platformen.

Revolution kanske, inte fult säker beror på hur de har tänkt sig att släppa alla retro spel till den, om de fortfarande tänker släppa dem gratis eller inte.

Xbox360 blir det nog inte alls, konsollen behöver bättre spel, äger Xbox men grymt besviken, enda liret jag har igentligen spelat på den är DOA3, och är oxo det enda spelet jag tycker om, Totalt vädelöst köp för min del. Man kan alltid hoppas att detta ändrar sig i framtiden, men gör de det inte blir det ingen xbox360 för mig.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
En 360 om det blir någon. Finns inga playstation-spel som tilltalar mig förutom Gran Turismo och nu finns ju Forza som är bättre, sen är xboxen snyggare, kommer antagligen ha bättre multimedia-funktioner och xboxen är otroligt mycket snyggare.

den är både snyggare, bättre och snyggare

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)