Inet - lång väntan på support/långa telefonköer

Permalänk
Medlem

Inet - lång väntan på support/långa telefonköer

Jag har suttit i telefonkö i 22 minuter nu för att komma till deras service avdelning. Och kl 11 kan fan inte vara "peak hour" direkt. Och jag sitter fortfarande i kö.

Så tänk på det innan ni handlar, det gjorde inte jag

Återkommer med rapport på hur servicen faktiskt var när jag väl fått den.

EDIT: Lade på efter 30 min. Och dom har fortfarande skickat mig fel grejjer... hur fan har folk tid att kontakta dom!? Önskar dom hade svarat på mailet jag skickade i måndags...

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Hedersmedlem

Jag kan lova att det är mycke folk i deras butik vid dom mest oanade tiderna.
Själv har jag inte haft några problem med dom.

Permalänk
Medlem

Tror att felet kan bero på telia. Vi har haft problem med växlarna på jobb här med.

Enligt vad jag hört har telia haft något fel som påverkat hela sverige.

Edit: stavfel.

Visa signatur

God is just an imaginary friend for grownups.
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Det är alltid en massa folk på inet.

Men konstigt att dom inte svarat på ditt mail. När jag har skickat mail har dom svarat nästan direkt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GiiX
Det är alltid en massa folk på inet.

Men konstigt att dom inte svarat på ditt mail. När jag har skickat mail har dom svarat nästan direkt.

Håller med, dom brukar svara super snabbt på mail....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Har beställt från Inet två gånger och båda gångerna har det gått hur bra som helst, har dock aldrig behövt kontakta deras support.

Prova skicka ett nytt mail?

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem

Jag gillar topicen, mycket kreativt!

Permalänk
Medlem

Har själv inte häller haft några som hälst problem med inet.
Handlar nästan alltid där om jag inte gör stor beställningar, bor ju i gbg så jag har ju inte problemet med att dom kan skicka fel.

Som sagt skicka ett nytt mail, för normalt brukar dom vara grymt snabba på att svara.

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk
Medlem

Inet är snabba på att mejla.
Jag skickade ett mejl, gick på toa och sket och när jag kom tebaks hade jag fått svar

Visa signatur

P4 3,4 Ghz EM64T, GeForce 6800NU 370/800, 1024 MB DDR2 SDRAM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Miiix
Inet är snabba på att mejla.
Jag skickade ett mejl, gick på toa och sket och när jag kom tebaks hade jag fått svar

Varning för offtopic här, och jag vill egentligen inte veta, men för saken skull så måste jag be dig om en tidsram här för att kunna fastställa hur snabbt de svarade på mailet.

Visa signatur

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HyDrAn
Varning för offtopic här, och jag vill egentligen inte veta, men för saken skull så måste jag be dig om en tidsram här för att kunna fastställa hur snabbt de svarade på mailet.

Jag fick svar inom 5minuter på två av 3 mail. Det ena skickade jag super sent på kvällen och det fick jag svar på direkt på morgonen.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HyDrAn
Varning för offtopic här, och jag vill egentligen inte veta, men för saken skull så måste jag be dig om en tidsram här för att kunna fastställa hur snabbt de svarade på mailet.

Ca 10 minuter.

Visa signatur

P4 3,4 Ghz EM64T, GeForce 6800NU 370/800, 1024 MB DDR2 SDRAM

Permalänk
Hedersmedlem

*ämnesraden redigerad*

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com