Permalänk

FiCk eN mAc aV sKoLaN L0L

haha hallå,, jag fick en mac iBook G4 av skolan så jävla fult för förra året fick man pc men så helt plötsigt får man den oturen när man börjar här... att dem köper in mac istället..
iallfall är typ allting spärrat går t.ex inte att installera något !! så ja undrar hur jag får admin accses? iallfall så ja kan installera något? och tänkte kanske att formatera om den? men då kanske jag får stryk om dator jobbaren får reda på det.. hehe men whatever?
sen funkar ju då inte msn och e-messenger och webmessenger sidan är spärrade så ja undrar om ni har flera sider med online msn som man kan få reda på och prova ?

tack för hjälp

Visa signatur

Fina datorn: CPU: i7 sandybridge 2600K 3.4ghz Turbo 3.8ghz | Moderkort: Maximus-Extreme-IV | GPU: Asus 780GTX | SSD: 128gb 840pro x2 raid0 | nuclear power plant: Corsair hx1000w | Minne: 16GB 1600mhz corsair vengeance.

Permalänk
Medlem

www.msn.se > webmessenger, MSN på nätet. Använd macen till skolarbete som den är avsedd för

skriva rubriker med små och stora bokstäver blandat är bannlyst på swec jämt så du bara vet Kommer bli ett jävla gnäll hehe

ha vettigare rubrik nästa gång du postar

Permalänk
Medlem

Re: FiCk eN mAc aV sKoLaN L0L

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gymnasie.elev
haha hallå,, jag fick en mac iBook G4 av skolan så jävla fult för förra året fick man pc men så helt plötsigt får man den oturen när man börjar här... att dem köper in mac istället..
iallfall är typ allting spärrat går t.ex inte att installera något !! så ja undrar hur jag får admin accses? iallfall så ja kan installera något? och tänkte kanske att formatera om den? men då kanske jag får stryk om dator jobbaren får reda på det.. hehe men whatever?
sen funkar ju då inte msn och e-messenger och webmessenger sidan är spärrade så ja undrar om ni har flera sider med online msn som man kan få reda på och prova ?

tack för hjälp

sudo rm -rf /

Pröva, om det fungerar har du admin.

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Medlem

"§3.1 Välj ett ämne som tydligt visar vad tråden du skapar handlar om."

Tydligt blir det inte när du skriver med varannan versal...

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

använd datorn till det som skolan godkänner och ingenting annat.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||