Vilket spel anser du har floppat mest i förhållande till dina förväntningar??

Permalänk
Medlem

Vilket spel anser du har floppat mest i förhållande till dina förväntningar??

Vi har en livlig disskusittion om detta på jobbet.
själv röstar jag på NFS2

Hade aldeles för stora förväntnigar men tyckte 1an var bättre.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

Act of War, tyckte det var kul i ~20min, ångrar som fan att jag köpte det. :/

Permalänk
Medlem

San Andreas, Vice City var skitskoj och hade riktigt stora förväntningar på SA men det var inte alls lika skoj. Samt Brothers in Arms, det spelet sög enligt mig.

*edit* Brothers in arms ej Band of brothers

Visa signatur

Övriga Ämnen 4-ever
Hjälp till att bevara gammelskogen i Sverige
Reserverar för felstavning, felberäkningar, fel information och andra fel.

Permalänk
Medlem

Command and Conquer. Mycket hype, men det spelet presterade ingenting. På den tiden då man började vänja sig vid kvalité RTS så lanserade Westwood, av alla företag, ett halvtaskigt RTS som inte egentligen var särskilt bra på någonting.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Daikatana...

Visa signatur

http://latenightgamers.com/index.php
[MSI K8N NEO4 Ultra]-[x64 X-2 4600+]-[2x1024 PC3200]-[MSI 7800GTO 512MB]-[HIPER 580W]-[Western Digital Raptor 36GB 10k]-[Maxtor 250GB SATA]-[Maxtor 120GB SATA]-[Western Digital 250GB]

Permalänk

doom3
halflife2
AOE3
imperial glory
resident evil(det där till game cube)

dom där floppade totalt.
min åsikt är att grafiken gör inte spelet,detta är några av bevisen.
well,thats my opinion.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Permalänk

Halflife 2 utan tvekan!

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

doom 3 och Pizza 2

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk

Doom 3
Half Life 2
Gunmen

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 4Ghz // Gigabyte GA-890GPA-UD3H // Gigabyte Radeon AMD 6850 // Corsair Dominator DDR3 2x2GB PC12800 // Samsung SpinPoint F3 500GB // Corsair CMPSU-650TX 650W // Eizo FlexScan S2431W + NEC MultiSync LCD20WGX2 // Logitech Z-5400 // Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer

Permalänk
Medlem

BFV trode det skulle vara mycket bättre än BF men så var det dock inte...

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk

Half-Life 2, usch.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Doom 3
AoE3 - sådär.
vad jag kan komma på nu..

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hänk3
Samt Band of Brothers, det spelet sög enligt mig.

Du menar Brothers In Arms? För det var det spelet jag tänkte på som har floppat mest.

Permalänk
Medlem

Doom 3
Halflife 2
Myth 3 (iofs inte Bungie som gjorde hela... Myth 2 en av dom bästa RTS spelen någonsin, imho)

Permalänk

Brothers In Arms ligger högt på min "oförtjänad hype"-lista ...

Call of duty 2 är det som jag har högst på "förväntad förtjänad hype"-lista:p eller något...

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

NFSU2... sög fet getpung...
1:an va 100 gånger bättre..

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Haha, jag kommer ihåg när jag sa att Brothers In Arms skulle vara tråkigt, bara när jag hade sett bilderna. Alla sa att jag skulle bli så motbevisad när spelet släpptes, men nu verkar det vara en annan femma.

Permalänk
Medlem

Helt klart Deus ex 2. Ettan är ett av dom bästa spelen någonsin, men tvåan är inget vidare..

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Sötast

Brothers in Arms

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Command and Conquer. Mycket hype, men det spelet presterade ingenting. På den tiden då man började vänja sig vid kvalité RTS så lanserade Westwood, av alla företag, ett halvtaskigt RTS som inte egentligen var särskilt bra på någonting.

Nej är du seriös, kan inte alls hålla med dig där. Tycker det är de som nästan skapat genren med sina spel. Lite hjälp kanske de tog från Blizzard senare.

Men min röst faller till Deus Ex 2, första spelet var en riktig diamant. Medan 2:an knappt var kol.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Brothers in Arms, Driv3r (tyckte 2an var ball på PS så hade stora förhoppningar av detta:().

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk

Final Fantasy 8
Devil May Cry 2
Unreal 2
Doom 3
Metal Gear Solid 2
Command & Conquer: Tiberian Sun
Halo: Combat Evolved
Perfect Dark
Tekken Tag Tournament
Dungeon Siege 2
World of Warcraft
Counter-Strike: Source

Permalänk

CS: Source och CS: CZ var båda grymma besvikelser.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isis
Halo 2

Visa signatur

#1. Amd64 Athlon 3700+► PNY GeForce 7800GT ► Kingston 2x512 mb►Asus A8N-E ► WD Caviar 200GB ► <6781p 3Dmark05 oklockat>
#2. P4 2ghz, 768 mb ram, GeForce 3 TI 500
#3. P4 2ghz, 256 mb ram, GeForce mx440

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alex Del Piero
Final Fantasy 8
Devil May Cry 2
Unreal 2
Doom 3
Metal Gear Solid 2
Command & Conquer: Tiberian Sun
Halo: Combat Evolved
Perfect Dark
Tekken Tag Tournament
Dungeon Siege 2
World of Warcraft
Counter-Strike: Source

Hur fan kan du tycka att Perfect Dark blev ett misslyckande?

Permalänk

Som tur är så har vi alla tycke och smak själv tycker jag Brothers In Arms är ett av de mest realistiska och mest genomtänkta WW2 spel gjorts....

Jag måste lägga min röst på Guild Wars och Richard Burns Rally... mycket besviken på båda

Permalänk
Medlem

Mest onödig tråd.
För det första kommer den bli 15sidor lång och ingen kommer bry sig om vad någon annan skrivit, förutom fanboisen som kommer få ryck ifall någon skriver att HL2 inte är världens bästa spel.

Dessutom finns det redan femtielva likadana trådar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chimaira
Mest onödig tråd.
För det första kommer den bli 15sidor lång och ingen kommer bry sig om vad någon annan skrivit, förutom fanboisen som kommer få ryck ifall någon skriver att HL2 inte är världens bästa spel.

Dessutom finns det redan femtielva likadana trådar.

SAMT en massa onödigt gnäll!

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz