DVD Skivor, i Tyskland.. Men VILKA?

Permalänk
Medlem

DVD Skivor, i Tyskland.. Men VILKA?

Tjosan trosan.. är såhär då att på Onsdag åker jag till Tyskland me några polare å sådär.. och när jag väl är där så tänkte jag be min gode tyske kompis att beställa skivor till mig från tex Nierle, CDRohlinge.. Problemet är bara att jag inte vet vilka jag ska köpa.. Köpte dessa Alpha för 2månader sedan, men när jag bränner filmer så funkar inte de sista 30%erna, de hackar... Kan vara min dvd brännare som ej gillar skivorna, antagligen äre så ( har en NEC 3500AG ).. Vilka skivor ska jag istället beställa då? Har sätt att de finns några som heter något med Movie, är de att rekomendera? Jag blir snart riktig frustrerad av att jag ej kan bränna ut mina filmer och se dem på TVn, och inte änns på DVDn i datorn.. Vilka skivor föredrar ni? eller som vet är av bra märke, inte för dyra, och känner ni till någon annan lågpris-internet-dvd butik i Tyskland så får ni gärna tipsa om den

// Mvh Migge, Godnatt

Permalänk
Medlem

Annars kan du ju köpa några lösa skivor här sedan köpa billigt i tyskland dom som fungerar

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Medlem

Gigatain DVD-R 8x 100st för runt 270:- från cdrohlinge.
Funkar kanon för mig med filmer.
Verbatim mediacode, så de borde fungera med de flesta brännare.

Permalänk
Medlem

Och du använder samma brännare som jag?

Permalänk

Verbatim. Allt annat är ganska onödigt att köpa, när du kan köpa Verbatim som garanterat fungerar.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Ok.. jag hoppas att det är skivorna som sabbar för mig

Permalänk
Medlem

Obs. Jag har för mig att Verbatim strulade med en hel del brännare i senaste testet av dvd-brännare i Pc för alla.

Har inte numret hemma, kan någon kolla?

Visa signatur

Dekadens

Permalänk

oggan - Hum, såg inget om det? Har läst senaste pc för alla.

Verbatim är ett kvalitétsmärke, och inte något billigt skit.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Hmm, fanns ju någon sida där man kunde se vilka skivor som var bra för änns brännare, men hittar den ej nu! snabba nu, jag åker imorgon !!!