ATI svarar på X1800 prestandatester

Permalänk

ati är sena och därför inte dratt hem nåt oavsett hur bra r520 kortet presterar, det är bara att konstantera!

Visa signatur

pengar är ett mått på akumulerat arbete..

Permalänk
Inaktiv

Där ser man Bra.
Tänkte väl att min gamla hedliga stortå inte hade börjat slå fel och den har sagt i flera veckor nu att ATi kommer göra helikoptern i ansiktet på alla hädare.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Det enda vi vet just nu med säkerhet är att ATI är väldigt sena med lanseringen av sin nya grafikkortsserie. Och därmed tjänar det absolut ingenting till att sitta här och spekulera hurvida de nya korten är snabbare eller långsammare än Nvidias motsvarighet.
För det enda vi trots allt vet med säkerhet är att vi ingenting vet med säkerhet.

Visa signatur

/havoc

Permalänk

som jag sade tidigare så äre inte over until the thin lady sjunger eller nå sånt

nä ska bli jäkla intressant att se när dom rikitiga benchmarks dyker upp o med tanke på att catalyst 5.9 inte är ute än kan man ju bara "anta " varför--->x1800+5.9=sant??? vem vet men spekulra går ju så är det så att 5.9 släpps med x1800korten så ja säger bara himmel vad coolt de ska bli o se testerna

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem
Permalänk

hmm ja va fan ska man tro nurå månne hmm the plot thickens....:D hehehehe

Visa signatur

|- ASUS P6T deluxe v2-|- Intel Corei7 920 stock speed stock cooling-|- XFX HD4890 i CF|- Corsair dominator 1600mhz DDR3 -|- ANTEC P190-|- samsung 226bw-|

Permalänk
Medlem

Vad löjlig han är!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

tror nog mer på Andrezj än Sander.....
mest p.g.a dessa sköna ord från Andrzej:
"Would ATI seriously bring 100 of Europe’s top press to a Technology Day where they can run whatever benchmarks they choose if we thought that we were going to lose?"

Visa signatur

----BF2----

abit AX78/ Hiper 480W/ AMD X2 6400+/ HIS 3870 ICQ T/Powercolor 3870/ Corsair DDR2 PC2-6400 4gb/ 200gb/ 320gb / 500gb / 1TB

Permalänk

Och vilken företagsledare med förståndet i behåll skulle lansera en produkt som är sämre än konkurentens, men 1000kr dyrare?

Jag hoppas verkligen att ATI:s kort kommer att vara snabbare än nVidias. Eftersom jag hoppas att det kommer att sänka priserna, så att jag då får råd att köpa ett 7800GT

Visa signatur

=[OG]=DaddyLongLeg / www.oldgents.se

Permalänk
Medlem

får väl se när det dyker upp tester på flera sidor än denna..

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------