Nytt Apple Center öppnar imorgon - Köp iPod Mini 6GB för halva priset!

Permalänk

Nytt Apple Center öppnar imorgon - Köp iPod Mini 6GB för halva priset!

Imorgon öppnar Humac Apple Center i Västermalmsgallerian i Stockholm, de första 100 som köper en iPod Mini 6GB får köpa den för halva priset (1245:-)! Samma deal gäller tydligen för Shuffle 512MB. Vettefanken om detta ses som reklam, men eftersom jag inte jobbar där skiter jag i det, det är så jädra bra erbjudande att jag inte kunde låta bli att yla lite om det. Synd bara att jag just köpt en skärm att jag inte har pengar till en. =/

EDIT: Kan ju vara bra att ni vet när det öppnar; 10.00 är det som gäller.
http://www.humac.se/ är webadressen. Signar ni upp för medlemsbrev är ni med i en utlottning av en iPod Nano också (det var vad jag hade råd med typ ).

Permalänk
Hedersmedlem

Jag låter detta vara, många kommer att uppskatta detta tipps, men jag skulle då aldrig köa i evigheter i kylan för att spara någon krona

Permalänk
Medlem

Jag reggade mig, men då såg dom fram emot mitt besök i den nya butiken

Permalänk
Medlem

Crap, missa det....
Jobbar 5 min från västermalmsgallerian.

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OTTO
Crap, missa det....
Jobbar 5 min från västermalmsgallerian.

Hur kan du ha missat det? Det är ju imorgon.

Visa signatur

Asus P5K-Premium WiFi | Intel Core2Quad Q6600 @ 3.3Ghz | 4x2GB OCZ Platinum | Radeon HD6950GB | Intel SSD 160GB

Permalänk

Någon som var där?

Permalänk
Medlem

jag var där. fick en ipod 6gb för 1245kr, som jag sedan sålde för 1900 på blocket. vad gör man inte som fattig student...

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Hedersmedlem

hajjar inte hur folk kan ställa sig i en sån kö. Helt galet, det är jhu inte varmt på kungsholmen

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av erict200
jag var där. fick en ipod 6gb för 1245kr, som jag sedan sålde för 1900 på blocket. vad gör man inte som fattig student...

Så fattig kan man inte vara om man har råd att köpa från första början

Visa signatur

Asus M5 A97 R2.0| Corsair Vengance DDR3 16GB| AMD FX 8350| Gigabyte HD 7950 3072Mb *2| Nätagg Corsair AX1200| Logitech Z4 samt QPAD QH-90 vid spelande eller lyssnade på film/musik| Det styrs av Windows 10.
Jösses vad gamla prylar man har :)

Permalänk
Medlem

Kösystem med nummerlappar.
1 vara/kund.
Ca 1 kund/min släpptes in i butiken.

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk
Medlem

Jag var där idag. Inte för att köpa någon ipod eller så utan bara kolla hur det såg ut. Ser stilrent ut precis som i alla andra macotek. Jag köpte dock en laddare för min Nano. Eller försökte. Datorsystemen totaldog Fick ett handskrivet kvitto av dom

Men som sagt det såg ut som en trevlig butik...

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Hedersmedlem

Tyvärr var butiken inte speciellt rolig... faktiskt en av de fulaste apple butikerna jag sett.

Visa signatur

Gammal är gubbe