Världens dyraste MP3-spelare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SmP-EaS
Hur mycke utrymme har den? kanske ska skaffa en.

Jag med, tänkte köpa ett 6-pack

Visa signatur

E-penis:
i9 9900k @ 5hz | Aorus Master Z390 | 2x16GB Corsair 3200 LPX | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3080 10GB | Phateks Evolv X | EVGA SuperNOVA G2 750W | Corsair H115i PRO | 6TB HDD | Asus MG279Q 27" | Asus Claymore Core | Logitech G403/G35 | Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=3R4$3R=-
Jag med, tänkte köpa ett 6-pack

samma här, men nu när så många andra kommer ha guld-versionen väntar jag på den exklusivare i platina istället.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

NO OFFENSE? bra jobbat grabben... tror absolut ingen tar illa vid sig *host* *host*

Du är alltså inte rädd för tjuvar, skrukar, kriminella... men invandrare... usch och fy!

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant

Permalänk
Medlem

vad?

/ edit. var inget.

Sheep, med några inlägg mellan citerar man med fördel, mkay..?

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sheep
NO OFFENSE? bra jobbat grabben... tror absolut ingen tar illa vid sig *host* *host*

Du är alltså inte rädd för tjuvar, skrukar, kriminella... men invandrare... usch och fy!

Hans inlägg är anmält .. .. jag var tvungen o registrera mej här bara för att anmäla skiten .. .. usch!..

/Eminos - eforum.idg.se-profil/moderator...

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mawwen
Hej alla invandrare! Här kommer svensson gåendes vid tunnelbanan med sin 300 laxars mp3-spelare *NO OFFENSE*

Du, generaliseringar kan du hålla på med någonannanstans än här! Lägg av...

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eminos
Hans inlägg är anmält .. .. jag var tvungen o registrera mej här bara för att anmäla skiten .. .. usch!..

/Eminos - eforum.idg.se-profil/moderator...

Vågar man tro att du är svensk, men som anmäler sånt här för att du tycker det är "så hemskt" att inte inse sanning?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

den va ju as ful

Permalänk
Medlem

Ontopic.

Det är relatvt vanligt med elektronik som specialtiverkas på beställning att det kostar en slant innan man får se slutgiltig specifikation, ett par hundra är en dåligt specificerad summa, och jag hade inte varit förvånad om det hade varit mer. Anledningen är att firman som gör produkten tar fram induvidiella specs för varje kund. Sen myglas det klart en del i dag, där man utgår från en generel mall, och lägger till / tar bort lite för att den ska vara "personlifierad"

Offtopic.

Invandrar kommentaren är väll lite till att ta i, men Emin Jasarevic kände sig antagligen onödigt träffad om det var vad som kunde få honom att registrera sig, men inte det enkla faktumet att han påstår sig ha datorhårdvara som ett av sina största intressen?

I alla fall, Om du har kommit för att stanna, Välkommen Emin.
B

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b