Radeon X1800 All In Wonder på G

Permalänk
Melding Plague

Radeon X1800 All In Wonder på G

<font style="font-size: 10pt"><b>Radeon X1800 All In Wonder på G</b></font> <small class="small">tisdag 11 oktober av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Bjorn</a></small><br>
<a href="http://www.theinquirer.net/?article=26835" target="_blank">The Inquirer</a> skriver att ATI snart är färdiga med All In Wonder-kort i Radeon X1800-serien. All In Wonder (AIW) är som bekant ATI:s grafikkort med multimediafunktioner som TV-tuner för in- och uppspelningsmöjligheter av TV-program, bland annat. Grafikkorten lär dyka upp före nästa år men efter lanseringen av Radeon X1800 XL, som inte finns i handeln än.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyhet
Grafikkorten lär dyka upp före näsat år men efter lanseringen av Radeon X1800 XL, som inte finns i handeln än.

Rätta mig om jag har fel. Men ska det inte vara X1800 XT? X1800XL är ju redan lanserat.

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Medlem

Nej, enligt artikeln så är det brukligt av ATI att lansera det näst värsta kortet som AIW. Till exempel R9800XT fanns aldrig som AIW men Pro fanns det (som jag själv har för övrigt).
Så det är väl troligt att de fortsätter på den banan.

Förresten låter det på nyheten här som om det är helt fast bestämt då the Inquirer egentligen spekulerar i att det med allra största säkerhet blir så.

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Medlem

va kul och roligt av ATI, då ser vi fram emot denna produkten någon gång vid årskisftet 2006/2007

Visa signatur

-LIVERPOOL FC || YOU´LL NEVER WALK ALONE || LIVERPOOL FC-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av naken^
va kul och roligt av ATI, då ser vi fram emot denna produkten någon gång vid årskisftet 2006/2007

Japp, "bättre sent än aldrig" som en inbiten ATI-fanboy skulle ha sagt

-k0nsl

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).

Permalänk

Underbart, då får man allt i ett istället för att andvända ett extra kort, som antagligen blir dyrare och som gör det varmare i lådan.

Men nått säger mig att dom inte är så oerhört bra ändå. Var 9800 Pro AIW PRECIS lika bra som vanliga 9800pro?

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge;)

Visa signatur

Intel i7 5820K 3.6Ghz@4.2Ghz | Noctua NH-D15 | 4x4GB Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz | Asus X99 Deluxe | MSI 780GTX | Samsung SSD 830 256GB | Seagate HDD ST3000DM001 7200rpm 3Tb | Fractal Design Arc | 6x140mm & 1x120mm (Silverstone AP Intake & Noctua Outtake) | Hp w2207 22 inch | Eizo S2000 19 inch