nån som haft problem med kopletts demo produkter?

Permalänk
Medlem

nån som haft problem med kopletts demo produkter?

Hej,

på komplett.se har de en rubrik demoprodukter där det är billiga priser..
nån som har köpt nåt av det, hur har produkten funkat? hållt länge eller har du ångrat köp och velat lämna tillbaka det?

jag är sugen på att köpa lite delar pga av priset, men samtidigt så undrar man ju varför personen innan lämnat in eller ångrat köp av den produkten.

tacksam för alla svar. vill bara höra lite av vad andra har haft för erfarenheter av kompletts demo produkter.

Permalänk
Hedersmedlem

Har inte haft några problem (köpt ett antal), men man får vara medveten om att alla tillbehör kanske inte finns med (t.ex. till ett moderkort).

Visa signatur

Perhaps its everything you say-G´kar
Fools to the left of me feeders to the right - I need to find a real job! - Londo Mollari (Babylon 5)

Permalänk

har handlat en hel del grejjer. Som personen ovan skrev så tänk på att alla tillbehör inte följer med, ex till moderkortet kan det fattas metallbrickan som man fäster på chassit, manualer drivrutiner etc. För grafikkort webcam etc kan förpackningen fattas. Funktionellt sett är alla delar fullt fungerande så om du inte bryr dig så mycket om lullull så köp demo

Visa signatur

This plan is so perfect, It's retarded!

Permalänk
Medlem

okey.. låter som om man kan göra en del fynd då med andra ord.

Permalänk
Hedersmedlem

Re: nån som haft problem med kopletts demo produkter?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tuxied
Hej,

på komplett.se har de en rubrik demoprodukter där det är billiga priser..
nån som har köpt nåt av det, hur har produkten funkat? hållt länge eller har du ångrat köp och velat lämna tillbaka det?

jag är sugen på att köpa lite delar pga av priset, men samtidigt så undrar man ju varför personen innan lämnat in eller ångrat köp av den produkten.

tacksam för alla svar. vill bara höra lite av vad andra har haft för erfarenheter av kompletts demo produkter.

Demoprodukter är t.ex ersättningar från leverantörer eller produkter som komplett inte kan sälja som nya. Säg att de skickar ut ett grafikkort till kund som de rekommenderat, och sedan var det felaktigt rekommenderat. Kunden har öppnat paketet men får ju skicka tillbaka produkten eftersom komplett isåfall rekommenderat fel. Produkten går ju dock inte att sälja som ny, och blir demo. Komplett skriver att alla produkter ska vara fullt funktionella men att dom kan sakna extra tillbehör. T.ex cd-skiva/manual/drivrutiner till moderkort.

Visa signatur

//janson

Permalänk
Medlem

Jag har handlat moderkort, cpu, 2 grafikkort och en DVD brännare och allt har funkat bra, inga problem.
Moderkortet saknade I/O plåt men allt annat fanns med.
Det ena grafikkortet var bulk men det andra var retail och hade alla tillbehör med, helt oanvända.

Jag skulle inte tveka att handla demoprodukter från komplett. Man får 1 års garanti på grejerna och de pengar man sparar är välkommet om man har en dålig ekonomi som jag.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Jag har handlat Creatives DDTS-100 decoder där och den var i precis nyskick, kartongen manualerna , rubbet! Mycket härligt, dock bara någon hundralapp billigare men alltid något