Permalänk
Medlem

Bästa pc-tidnigen

vilken är den bästa tidnigen?

Allt om PC
Computer Sweden
Datormagazin
Internetworld
Mikrodatorn
PC Extra
PC för Alla
Nätverk&Kommunikation
Säkerhet&Sekretess

Permalänk
Medlem

varför inte starta en omröstning?

Permalänk

Inte värt 49:- när allt som står i dem finns på google.

Permalänk
Medlem

Har slutat läsa PC tidningar enda tidningen jag läser är M3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DualCore
Har slutat läsa PC tidningar enda tidningen jag läser är M3.

pröva prylfeber.se i stället

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sphr
pröva prylfeber.se i stället

Tack för tipset men det va så hoppas billigt för ett helårs prenummeration. Sen är det skönt att lägga sig i badkaret och läsa lite.

Permalänk

Farsan har pc-för-alla. Helt ok tidning, för mig gamla nyheter. Gillar M3, men prenuminerar bara på Player 1 just nu. (den bästa speltidningen)

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

jag gillar datormagazin.. väldigt bra tidning dock lite dyr

Permalänk
Medlem

Datormagazin är den enda tidningen som inte idiotförklarar sina läsare, och som faktiskt innehåller intressanta artiklar. Självklart köper man inte datortidningar för att läsa nyheter, de är ju oftast en månad gamla när man läser dem. Möjligtvis kan det vara kul om ett par år. Jag tar fortfarande fram mina gamla Datormagazin från Amiga-tiden och bläddrar i ibland.
M3 läste jag ett tag, men tröttnade snabbt på det pubertala språkbruket och det faktum att de inte verkar veta särskilt mycket om produkterna förutom att de ser coola ut och att kompisarna blir avundsjuka om man har en.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superjoppe
Inte värt 49:- när allt som står i dem finns på google.

ganska skönt att slita sig från datorn en stund och läsa om *trumvirvel* datorer

nej men, de e ganska dyrt tycker ja därför kör ja på allt om pc. 39kr kan de väl va värt

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Medlem

Alla har väl olika smak och vill väl läsa om olika saker?
Jag säger att M3 är bäst. Någon annan tycker att en helt annan tidning är bäst.
Smaken är ju väldigt individuell. När jag jobbade i butik för ett par år sedan så fick jag ofta frågan: "Är den här god?".. mitt svar blev oftast "Ja, JAG tycker det." Det är svårt att svara på vad varje person tycker om en smak eller i det här fallet, vilken tidning som är bäst. Du får testa dig fram helt enkelt.

Det som är bäst för mig behöver inte vara bäst för dig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anund
M3 läste jag ett tag, men tröttnade snabbt på det pubertala språkbruket och det faktum att de inte verkar veta särskilt mycket om produkterna förutom att de ser coola ut och att kompisarna blir avundsjuka om man har en.

instämmer till 110% - M3 tror att de är "balla och hippa" men är ju dessvärre enbart pinsamma...

Permalänk
Medlem

computer sweden, ju. it-chefens dagbok är guld

datormagazin är väl iofs hyfsade ibland också - när de skriver om vettiga grejer som datastrukturer.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DualCore
Har slutat läsa PC tidningar enda tidningen jag läser är M3.

Samma här Brukade läsa DatorMagazin men när dom satte betyg på en router 6/10 för att den var blå och recensenten inte gillade blått så slutade jag med tidningen

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

hehe du glömde ju PC-Hemma:P

Visa signatur

Citera för svar!
MB Asus P8P67 Pro CPU i5 2500K + NH-U12P SE2 GPU HD6950 2GB RAM 16GB Ljud M-Audio Audiophile 2496 HDD 4 X 2TB + 250GB SSD system PSU HX750W Chassi NZXT H2 Skärm 2X Benq G2250
Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem

Jag läser PC Hemma och Mikrodatorn av samma orsak som jag läser expressen och aftonbladet... för nöjjes skull.

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant